Zaczynamy!

Witajcie na stronie Happyholic.pl! Jest to mój autorski projekt, w którym będę się z Wami dzieliła wiedzą i inspiracjami na pozornie banalny, ale tak naprawdę bardzo ważny dla większości z nas temat, mianowicie: jak każdego dnia, krok po kroku, stawać się coraz szczęśliwszą osobą. Jak powiedział Dalajlama (jeden z moich autorytetów, którego wiedzą będę się tu często posiłkować) „celem ludzkiej egzystencji jest poszukiwanie szczęścia”, co stało się również moją życiową dewizą.

Fascynacja tym tematem zaczęła się u mnie kształtować już dawno temu. Czytałam wiele książek, poradników, wertowałam gazety poszukiwaniu konkretnych wskazówek na temat tego co robić, by być bardziej radosnym, pełnym entuzjazmu człowiekiem. Nie uważałam się za osobę nieszczęśliwą, ale podejrzewałam, że moje życie może mieć w sobie jeszcze więcej pasji i radości. Dlatego z wypiekami na twarzy czytałam „Jedz, módl się i kochaj”, próbowałam medytować, szukałam wszelakich inspiracji w magazynach psychologicznych.
Pewnego dnia nastąpił jednak prawdziwy przełom. Na półce księgarni zobaczyłam książkę „Projekt Szczęście” G. Rubin i pomyślałam: „O tak! To jest to co zawsze chciałam sama zrobić! Na poważnie zająć się tematem szczęścia i ułożyć zdobyte przeze mnie informacje w pewną logiczną całość, którą mogłabym się podzielić z innymi”.

Przed Wami strona, na której systematycznie będą pojawiały się efekty moich długich poszukiwań, doświadczeń i eksperymentów. Nie chcę przedstawiać tu zawiłych teorii naukowych lub oklepanych banałów w stylu: „Myśl pozytywnie!” (jeśli jak ja jesteś urodzonym pesymistą, wiesz, że to praktycznie niemożliwe). Zamiast tego postaram się przekazać to, czego dowiedziałam się o szczęściu (a także wypróbowałam na własnej skórze) w formie konkretnych zadań, czy też innych inspiracji, które będziecie mogli praktycznie wykorzystać w swoim codziennym życiu.

Zapraszam zatem serdecznie wszystkich uzależnionych od szczęścia do czytania oraz prezentowania własnych pomysłów odnośnie poruszanych przeze mnie tematów. Moim marzeniem jest, aby ta strona była tworzona przez nas wspólnie, tak żebyśmy mogli dzielić się wzajemnie naszymi doświadczeniami w tej najprzyjemniejszej nauce świata- nauce o szczęściu.


Komentarze

  1. Zapowiada się interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy, zaczęłam się cofać postami do tyłu i dotarłam do samego początku :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczynam od poczatku.super ze znalazlam twoj blog.moze to pomoze mi lepiej ulozyc swoja codziennosc!wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam czytać twojego bloga od początku:) Mam nadzieję, że skończy się moje marudzenie i narzekanie;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, przeglądając jakiegoś innego bloga. Przeczytałam kilka Twoich postów, bardzo mi się spodobały i postanowiłam zacząć czytać Twojego bloga od początku. Na pewno będę tutaj regularnie zaglądać :).

    Pozdrawiam,

    Niki

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog to coś, czego szukałam! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś jestem po raz pierwszy u Ciebie i... pozostanę na dłużej.

    Zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  8. W wyszukiwarce wyskoczyłaś mi pierwsza jako pozytywny blog;) Po krótkim rekonesansie zaczynam czytać od początku, być może to coś dla mnie na ten czas:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest końcówka roku 2016 a i ja po przeczytaniu paru notek poczułam, że to jest to miejsce, którego dłużej szukałam, wertuję do początku i zaczynam czytać!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zaczynam od poczatku. Super blog. Przeczytalam kawalek i chce wiecej. Caly czas daze do tego zeby sie zorganizowac. Moze mi sie uda z Twoja pomoca. Pozdrawiam. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. No to przeczytam od początku wszystkie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. Twój najnowszy wpis spowodował, że postanowiłam przeczytać Twojego bloga od deski do deski. Też miałam taki pomysł, ale jakoś trudno mi było się do niego zabrać. Teraz zaczynam. Twój blog jako pierwszy, bo bardzo go lubię i cenię. A ponieważ w tym roku miałam tylko jedno postanowienie noworoczne: "będę szczęśliwa", więc tematyka Twojego bloga fantastycznie się w to postanowienie wpisuje;) Pozdrawiam serdecznie i zabieram się do lektury (z notatnikiem na kolanach oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty