Użyteczne lub piękne...

Dzisiaj przygotowałam dla Was prosty, krótki ale jakże wymowny cytat, autorstwa Williama Morrisa:
"Nie miej w swoim domu niczego, co nie jest twoim zdaniem użyteczne lub piękne"
Nie bójcie się wyrzucenia kilku niepotrzebnych rzeczy! Jak zapewne już wiecie jestem ogromnym zwolennikiem systematycznego odgracania swojego życia i otoczenia, także mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu zmotywuję Was do przeglądnięcia swoich domowych zakamarków i uwolnienia się od nadmiaru zbędnych przedmiotów.

Zobacz także:

Komentarze

  1. Jakże wymowny ten cytat w swej prostocie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po ostatnim sprzątaniu na pewno nie zostało więcej niż 5 rzeczy które nie są potrzebne ani piękne. Starałem się nie mieć żadnych sentymentów, wyrzuciłem nawet moją "pracę artystyczną" nad którą długo pracowałem. Ale teraz mogę spokojnie odpocząć w ODGRUZOWANYM pokoju, a to za sprawą twoich notek i oczywiście drobną kierowniczą pomocą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, przyznaj, że jestem świetnym menadżerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po przeczytaniu cytatu do głowy mi przyszły inne słowa:

    Prostota jest piękna, bo jest prosta

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice review my friend +follow

    OdpowiedzUsuń
  6. Daniel: świetny cytat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ja jestem chomikiem i lubię różne małe rzeczy które są kompletnie nieprzydatne, jednak zostawiam je z myślą, że może kiedyś na coś jednak bedą mi potrzebne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mega uwielbiam świąteczne piosenki! Pierwszy grudnia i już zaczynam słuchać i tak do świąt :D uwielbiam ten okres :))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty