Reportaż o Tobie - informacje

Moi drodzy, nadszedł koniec lutego i tym samym koniec naszego projektu! Cieszę się, że mój pomysł spotkał się z tak dużym zainteresowaniem i bardzo dziękuję Wam za poświęcony tej sprawie czas i energię. Mam nadzieję, że była to dla Was przyjemność i możliwość odkrycia czegoś nowego w swoim życiu oraz docenienia piękna, które nas wszystkich otacza.


Bardzo proszę wszystkie osoby, które zrobiły jakiekolwiek zdjęcia związane z tym projektem, (nawet jeśli udało Wam się zrobić tylko jedną lub dwie fotografie) o przesyłanie zdjęć na mój adres mailowy:

iam.happyholic@gmail.com

Nie mówię oczywiście o osobach, z którymi wcześniej umówiłam się w jakikolwiek inny sposób.

Na zdjęcia czekam do 9 marca (niektóre osoby dołączyły do projektu nieco później, dlatego dajemy im czas na nadrobienie ewentualnych braków)

Około 12 marca zamierzam opublikować na blogu wpis podsumowujący projekt z zestawieniem naszych zdjęć. Nie mogę się już doczekać ! :)

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i zachęcam do cierpliwego oczekiwania na rezultaty naszych działań :)

Komentarze

  1. Nie mogę się doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że w sumie to można się jeszcze przyłączyć do projektu :-))
    Ja trafiłam na Twojego bloga w czasie trwania tego projektu i jakoś wydawało mi się, że nie dam rady codziennie zrobić zdjęcia z danego tematu. Ale coś popróbuję, fajnie że dajesz jeszcze trochę czasu :-)))

    Też czekam z niecierpliwością na efekty projektu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, może akurat coś z tego wyjdzie! :)

      Usuń
  3. ja też tak jakos trafiłam za późno ;/
    ale fajnie , że coś takiego organizujesz ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja dziękuję :) - była to czysta przyjemność ! Ba! - nawet okazało się, że dałam radę zapiąć coś na ostatni guzik ! Fajnie, że towarzyszyłaś mi w tej drodze :) Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wcale nie było tak proste zadanie jak się początkowo mogło wydawać, także gratuluję wytrwałości :D

      Usuń
  5. ja Tobie też dziękuję i choć nie udało mi się bawić do końca to czekam z niecierpliwością na Twój kolejny pomysł i kolejną zabawę :-)) pozdrawiam Cię gorąco, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję :) Ciekawa jestem efektu. p.s. moje zdjęcia są na blogu, więc zapraszam :)

      Usuń
  6. Dziękuję za wspaniałą zabawę :) Nie mogę się doczekać podsumowania no i z niecierpliwością czekam na kolejny genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufff dobrze że jest czas do 9 marca bo mam lekką maleńką obsóweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi udało się tylko przez tydzień realizować projekt, a potem się rozchorowałam i zapał jakoś umarł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez zapału byłoby bez sensu to kontynuować, także trzeba się czasem wsłuchać w siebie i nie kończyć za wszelką cenę czegoś, czego już nie mamy ochoty robić. A rozumiem, że w chorobie to ostatnia rzecz, o której sie myśli ;)

      Usuń
  9. Czekam z niecierpliwością na efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać tego posta;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również dołączyłam na blog w trakcie projektu i nie chciałam się zabierać do niego na szybkiego i tak bez wczucia, bo lubię czasem wyjść z aparatem właśnie po to, aby pstryknąć jedno zdjęcie i tak chciałabym aby wyglądał mój projekt...by był moimi malutkimi chwilami w ciągu każdego dnia. I pomyślałam, że zrealizuje go w marcu, bo hasła bardzo mi się podobają. Więc może jest ktoś jeszcze chętny aby zrobić projekt prim a jeszcze lepiej jak nasza kochana pani Happy wymyśli coś nowego na marzec :)A może każda z nas dorzuci po kilka haseł na marzec i pod okiem Happy stworzymy kolejny projekt???

    A żeby było w temacie postu, pomimo że nie brałam udziału, również oczekuję na wpis podsumowujący :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam taką stronkę:

      "53 Weekly Themes..."
      z 53 tematami do wyboru, także można wziąć coś z mojej listy, coś z tej albo wymyślić samemu tematy i jak najbardziej zachęcam do zaplanowania sobie takiego wyzwania na jakikolwiek inny miesiąc! :)

      Usuń
  12. jestem ciekawa jak będzie efekt :) szkoda, że wcześniej nie znałam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja musze ogarnąć jakie mam zdjęcia a jakich nie xD I kolażyk zrobić

    Nadal uważam,że jest człowiekiem o niesamowicie wielkiej wiedzy, ale bez podejścia do innych ludzi. Jest niesprawiedliwy, tytuły przed jego nazwiskami sprawiają,że gardzi studentami, nie przychodzi na konsultacje w czasie sesji, zobaczenie swojej pracy w ciągu dni od wyników zagwarantowane w statucie jest niemożliwe. Jednak w tej chwili go kocham miłością studencką oddaną i wierną choć ma wiele wad to jest cudowny,że mi zaliczył poprawkę(choć w sumie zasłużyłam na jej zaliczenie bez łaski). Okay poszukajmy plusów....jest specjalistą,ma duży dorobek naukowy, czasami prowadził ciekawe wykłady i posługuje się ironią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa efektu :) I mam nadzieję, na inne takie akcje, bo dotarłam tu dopiero niedawno.

    OdpowiedzUsuń
  15. w sobote i niedziele postaram się podesłać jeszcze niektóre :) i czekam na efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty