Reportaż - sprawy organizacyjne

Moi drodzy, dziękuję wszystkim, którzy przyłączyli się do projektu.
W najśmielszych snach nie podejrzewałam, że znajdzie się aż tak dużo chętnych. Bardzo się z tego powodu cieszę! :)

Mam do Was pewne pytanie.
Chciałabym, żeby każdy zadeklarował się wstępnie w jakiej formie będzie wykonywał projekt, żebym mogła to wszystko jakoś skoordynować robiąc pod koniec projektu minifilmik, ukazujący jego efekty:

1) robię projekt całkowicie samodzielnie, nie chcę aby moje zdjęcia brały udział w zbiorczym podsumowaniu
2) chcę, żeby moje zdjęcia znalazły się w filmiku, prześlę je w mailu (w trakcie lub po zakończeniu projektu)
3) chcę, żeby moje zdjęcia znalazły się w filmiku, wyrażam zgodę na ich "ściąganie" z odpowiednich notek na blogu
4) jakaś inna forma

Każda odpowiedź jest prawidłowa ;)

Oczywiście osoby, z którymi już się w tej kwestii dogadałam, nie muszą kolejny raz się deklarować :)

I jeszcze jedno: nie będę odpowiadała na wszystkie maile, żeby nie zaśmiecać Wam skrzynki odbiorczej (szczególnie jeżeli będziecie przesyłać zdjęcia małymi partiami). Jeżeli po pierwszym przysłanym do mnie mailu dostaniecie odpowiedź, to znak że wszystko jest ok ;)

PS. Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych dotychczasowych zdjęć, które już miałam okazję zobaczyć. Są naprawdę piękne i niepowtarzalne. Niby prosty temat, a jednak każdy z nas inaczej się wczoraj relaksował ;) Teraz już jestem pewna, że efekty tego eksperymentu będą fantastyczne!

Buziaki i pozdrawiam!

Komentarze

  1. wybieram bramkę nr 2 :) fotki prześlę stadem na koniec projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pytanie techniczne: wymiary i "ciężkość" zdjęć? rozumiem, że niewielkie, ale mniej więcej jakie? kurcze - przegapiłam to info? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie dostawałam głównie zdjęcia ok. 1024 X 768, tak do 1MB myślę :)

      Usuń
  3. ...ależ częstuj się śmiało:

    http://www.29dni-lutego.blogspot.com/

    lub:

    http://la-parapet.blogspot.com/ (zakładka po prawej z Twoim logo)

    ...choć nie wiem, czy da się z nich skorzystać, gdyż przygotowuję małe wielkości - co za tym idzie - marna jakość co do rozdzielczości... ;-)

    zatem jeśli kiepsko będą Ci się wkomponowywały to spokojnie pomiń je... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma problemu, że są małe. Jakoś się je umieści z innymi mniejszymi dla zachowania równowagi i będzie ok ;)

      Usuń
  4. 2! :-)
    Postaram się regularnie wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za odwiedziny! :)

    Co do projektu oczywiście 2 :) i mam takie pytanie.. Wolisz codziennie dostawać zdjęcia, raz w tygodni z całego tygodnia czy wszystkie na koniec? :) Ja się spokojnie dostosuje, tak żeby Ci było wygodniej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być raz na tydzień, albo wszystkie na zakończenie :)

      Usuń
  6. 2. Choć będę je publikować na swoim fotoblogu to prześlę Ci je na koniec emailem;)
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlę wszystkie zdjęcia (albo link do galerii co by skrzynki nie obciążać) na koniec miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyślę wszystkie zdjęcia pod koniec miesiąca :) ... albo jako jedno w formie " plakatu ", jak by ci pasowało- Się dostosuję hehe 3) :)
    Pozdrawiam Żaaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym osobno, jeśli to nie jest problem :)

      Usuń
    2. OK ni ma problema :)
      Żaaba

      Usuń
  9. Opcja DRUGA:)
    też chętnie zobaczę efekty końcowe wszystkich uczestników:))

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeśli można to wybieram opcję nr 3:)Buziaczki:):):)
    PS pewnie nie uda mi się realizować listy po kolei i czasem będzie kilka zdjęć na raz...ale mam nadzieję, że tak też można. Od jutra zaczynam i nadrobię wobec tego te 2 punkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie musi być po kolei, tylko tak jak jest wygodnie :)

      Usuń
  11. Naprawdę świetny pomysł z tym reportażem.Przez sama fotografie koncentrujemy się na chwili,do tego zastanowienie się nad samym sobą i refleksja.Wszystko za pomocą reportażu.

    Zycze mnóstwa czasu i powodzenia!
    Jestem pewna ,ze wyjdzie świetnie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że wszyscy podołamy ;)

      Usuń
  12. Opcja nr 2 - prześlę pod koniec miesiąca - a projekt w realizacji to świetna zabawa i ta uważność i poszukiwania tego co pod ręką właściwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję pomysłu! Czy mogę się przyłączyć? Już dwie fotki mam:)Wybieram opcję nr 3 :)
      p.s. podkradłam do siebie plakat z informacją o projekcie. mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko? :)

      Usuń
    2. Można, można ! :) Dzięki :)

      Usuń
  13. Opcja nr.2 ja albo prześlę po miesiącu zdjątka albo będę tygodniami przesyłać jestem bardzo ciekawa jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1:) Ale rozważam też opcję nr 2:) Jeśli będzie taka możliwość i zmienie zdanie to zdjęcia chciałabym przesłać na koniec m-ca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jeszcze masz dużo czasu na zdecydowanie ;)
      Również pozdrawiam :))

      Usuń
  15. z moim AŻ JEDNYM zdjęciem możesz zrobić co chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz. ale jako tapety na komputer raczej go nie polecam ;) p.s. gratuluję dołączenia do szerokiego grona zaQbkowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już pisałam, Twoje zdjęcie będzie hitem ;)
      Faktycznie na tapetę bym sobie pewnie nie dała, chociaż mój chłopak gdy go przypadkiem zobaczył zachwycił się tym, że u Ciebie wszystko jest takie owocowe: garnek w truskawki, ludwik malinowy ;)

      Usuń
  16. 2. ^^ Ale trochę się wstydzę, bo piszesz, ze zdjęcia sa takie piękne i kreatywne, a moje to zwykłe "cykane" komórką fotki. No ale najwyżej jak będa brzydkie to ich nie wstawiasz. Umawiamy się tak, ok? ^^ Buziaki :*
    PS. Tęczy nigdy nie przestanę kochać, bo to najpiękniejsze zjawisko na świecie- po prostu magiczne, bo mój mózg nie potrafi ogarnąć tego, ze z niczego robi się tyle kolorów. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako że ja cykam zdjęcia,przeglądam i zbiorczo zamierzam je zamieścić po zrobieniu wszystkich w jednej notce w kolażu zdjęciowym więc na koniec podeśle na mejla,a kolaż zamieszczę na blogu(i oczywiście pozwalam ściągnąć jak już zostanie dodany^^)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty