Walentynki - pomysły na bycie romantycznym bez dużych funduszy!

Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki. Osobiście uważam, że tego typu święta powinny nam jedynie przypominać o tym, żeby okazywać sobie miłość codziennie a nie tylko jeden raz w roku! Sama staram się urządzać kreatywne randki nie tylko od święta.

Czy da się być romantycznym i nie wydawać przy tym kufra pieniędzy? Owszem! Poniżej 18 sposobów na bycie romantycznym, bez dużych funduszy (nie tylko na Walentynki!):

1. Napisz wiersz.
2. Przyrządź romantyczną kolację.
3. Zaoferuj masaż.
4. Podaruj ukochanej kwiaty (w cieplejszych porach roku np. polne lub z ogródka)
5. Nagraj płytę z miłosnymi piosenkami, najlepiej takimi, które są w jakiś sposób z Wami związane.
6. Kup czekoladę lub przygotuj truskawki i czekoladowe fondue.
7. Przytulajcie się w deszczu (śniegu).
8. Pochowaj w różnych miejscach domu kartki z miłosnymi wyznaniami.
9. Wyślij miłosnego maila.
10. Spacerujcie w świetle księżyca.
11. Oglądajcie gwiazdy na niebie i wybierzcie Waszą własną.
12. Przygotujcie swój album z fotografiami, pocztówkami, biletami wstępu i innymi pamiątkami z Waszych podróży i innych pięknych wspomnień.
13. Zapalcie świece w całym pokoju.
14. Zatańczcie w domu do ulubionej muzyki.
15. Przygotuj się na spotkanie z partnerem jak na pierwszą randkę.
16. Obejrzyjcie romantyczny film w zaciszu domowym.
17. Zadeklaruj publicznie swoją miłość.

18. Zrób własnoręcznie kartkę walentynkową (przykładowa instrukcja)


Zobacz też: Kreatywne randki

Komentarze

  1. Bardzo pomocne i takie życiowe te pomysły na okazanie sobie miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły! Mam nadzieję, że będę mogła je kiedyś z kimś zrealizować ;)

    Twoja strona jest genialna! Trzymasz się naprawdę ciekawych i praktycznych tematów. Wczoraj przeczytałam wszystkie wpisy jednym tchem :) Aż się dziwię, że dopiero teraz tu trafiłam, skoro pojawiało się tyle odniesień do stron i blogów, które dobrze znam.

    Dzięki za to, co robisz i wiedz, że jesteś w tym naprawdę dobra:)
    Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj jak ja nie lubię Walentynek... dokładnie tak jak wspomniałaś na wstępie, okazywać uczucia i być romantycznym powinno się przez cały rok i bez większego powodu, a nie tylko z okazji komercyjnego święta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ale w sumie... jeśli ktoś nie ma takiego szczęścia, że ktoś okazuje mu miłość codziennie, zapewne ucieszy się chociaż trochę nawet z tego przypływu romantyzmu w tym jednym dniu ;)

      Usuń
    2. To z pewnością... a może tak sięgnie po więcej i stosując się do np. wymienionych wyżej tricków "zarząda" okazywania uczuć częściej. Ot taka kreatywna stymulacja dla leniwych partnerów ;)

      Usuń
  4. Hm dla mnie to akurat teraz niezbyt pomocne rady :q

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zawsze przyjemnie i inspirująco. wprawdzie przy małym dziecku trudno zrealizować byłoby niektóre pomysły z proponowanych, ale uważam, że dla narzeczonych to są bardzo fajne pomysły!:)
    Zapraszam Kochana do zabawy u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z małym dzieckiem można też wymyślić wiele innych pomysłów! :)

      Usuń
  6. przeczytałam i doszłam do wniosku, że szczęściara ze mnie w tej kwestii (dzięki za przypomnienie !!!) - od siebie dorzuciłabym wieczorne czytanie książek pod jednym kocem, albo wspólne gotowanie !!! Ślę uśmiech dla wszystkich kochających na co dzień, nie tylko od święta ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wspólne gotowanie! Uwielbiam :))

      Wspólne czytanie ksiażek to jedno z moich na razie niespełnionych marzeń, ale zaczynam powoli wprowadzać mojego chłopaka w cudowny świat literatury, także może coś z tego wyjdzie :D

      Usuń
  7. Jeśli ktoś świętuje Walentynki, to na pewno dobre sposoby tu podałaś. Jednak ja jestem tego zdania, że 14 lutego to dzień jak każdy inny, 5 stycznia, 9 kwietnia itd.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, to nie są pomysły tylko na Walentynki :)

      Usuń
  8. Ja świętuję Walentynki głównie dlatego, że 3 dni później mamy swoją rocznicę- dlatego świętowanie przeciąga nam się na kilka dni ;D Prezenty też na ogół robimy sobie od razu na 2 okazje. W zeszłym roku byliśmy na romantycznej kolacji, zleciliśmy zrobienie wspólnej karykatury oraz zrobiłam kolaż z naszych zdjęć. W tym roku jeszcze nie mamy konkretnych planów, ale już szykuję prezent- na talii kart napiszę 52 powody, dla których kocham mojego narzeczonego :) (tak, wiem, kocha się za nic, ale myślę, że taki drobny upominek będzie miłym akcentem). To tyle ode mnie w kwestii Walentynek i drobnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy naszą rocznicę 6 grudnia czyli też nam się świetnie łączy z Mikołajkami :))

      Masz świetne pomysły na prezenty! Sama zrobiłam kiedyś taką wielką kartkę z powodami, za które kocham i było to naprawdę super, także jestem pewna, że spodoba się Twojemu narzeczonemu! :)

      Usuń
  9. Bardzo, ale to bardzo dobre pomysły:)))
    To takie TOP DIY dla kochających się cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie mam dla kogo te pomysły wykorzystac ;(
    Mówiłam, że poinforumuję moje ulubione bloggerki o tym, gdzie mnie teraz znajdą. Otóż teraz jestem na blogu www.hey2day.blogspot.com>link w moim profilu. Zapraszam do wchodzenia, obserwowania, oczywiście ja nadal obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię walentynek. Niezależnie czy z kimś jestem czy nie-nie lubię. A walentynki z kimś - wariackie poszukiwanie książki i wpisanie dedykacji. NIe jestem dobra w romantycznych rzeczach :P

    W tym roku na walentynki kupuję flachę czerwonego kubusia, biorę czerwony długopis lub mazak i stworzę trójącik z podręcznikami do prlu i XIX wieku mrrrrru <3 A przy okazji wysyłam kartki do moich kochanych chorych chłopaków ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie rzeczy, doskonale to rozumiem ;)
      I z tym kubusiem to wcale nie jest zły pomysł... nie powinnam czytać takich rzeczy przed snem, bo mam się zamiar ubrac i skoczyć do sklepu po takie pyszności ;)

      Usuń
    2. Uwielbiam czerwonego i zielonego kubusia <3
      Ja po prostu nie trafiłam jeszcze na faceta na którego punkcie bym do tego stopnia zwariowała by się stawać na rzęsach w walentynki ;)
      A co do egzaminu-będziecie o nim słuchać do marca. II termin pod koniec lutego, a trzeci i komisy w marcu :D Idę modem odłączyć, bo skrypty na laptopie z działającym internetem to pokusa do siedzenia w sieci :)

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) nic, tylko korzystać :)

      Usuń
  13. Pomysły świetne !
    skorzystam na pewno ! Jak nie w tym roku , to w następnym xd
    zapraszam do mnie :
    http://magicwarderobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię takich okazji. :)

    Dzisiaj mam urodziny, i nie lubię tego, że nagle wszyscy się odzywają i życzą wszystkiego najlepszego (szczególnie z przypomnienia na Facebooku). W Boże Narodzenie wszyscy starają się być mili, a w walentynki romantyczni.

    Czy ludzie nie mogą sobie życzyć sobie dobrze bez okazji?
    Czy ludzie nie potrafią być romantyczni bez okazji?
    Czy ludzie nie potrafią być dla siebie mili bez okazji?

    Czy do wszystkiego potrzebujemy odpowiednich w kalendarzu?

    Dziękuję taki mój wywód na urodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz wydaje mi się, że to wszystko zależy od ludzi. Jeśli ktoś jest dla Ciebie romantyczny, miły, życzliwy bo:
      a) są Twoje urodziny,
      b) obchodzi Boże Narodzenia
      c) wypada okazać miłość z okazji Walentynek
      to sam wiesz, że takie coś niewiele, albo nawet nic nie znaczy.

      Ale jednak każda okazja jest dobra, żeby przypominać o takich wartościach jak miłość, dobroć gdy wokół otaczają nas same negatywne informacje, wydarzenia. Być taka dobra atmosfera w niektórych zostanie na dłużej, czego wszystkim życzę :)

      No i ja naprawdę życzę Ci Wszystkiego Nalepszego :)

      Usuń
    2. Wiesz, to nie jest tak, że nie doceniam gdy ktoś o takich świętach pamięta, lub chociaż chce mu się wysłać cokolwiek. :)

      A od Ciebie to zawsze wiem, że dobrze życzysz.

      Usuń
  15. Ja bym zwyczajnie chciała, żeby mój Magik w ogóle pamiętał o jakimś małym smsiku ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja sama nie wiem czy lubię czy nie lubię Walentynek :) Jasne, że miło dostać smsa czy kartkę. Ale czy w codziennym biegu nie jest milej dostać niespodziewanego smsa "kocham Cię"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i Walentynki i takie niespodzianki mają swój urok :)

      Usuń
  17. każda okazja jest dobra, by zrobić dla bliskich coś miłego.
    walentynki, rocznice, miesięcznice, sukcesy, porażki... celebrowanie ważnych (lub banalnych i z pozoru nie ważnych) momentów sprawia po prostu, że jest miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie gdy ma się taki talent do ręcznie robionych dzieł jak Ty :D

      Usuń
    2. a dziękuję, miło mi, że instrukcja tutaj zagościła :)

      Usuń
  18. Ja lubię Walentynki,z tej okazji mam zwyczaj dawać drobne prezenty moim najbliższym a nie tylko mojemu mężczyźnie.
    W Szwecji jest to Dzień Wszystkich Serc.

    ♥♥♥Pozdrawiam walentynkowo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam :) Dzień Wszystich Serc brzmi naprawdę świetnie, rozumiem, że docenia się wszystkich których kochamy, a nie tylko swoją drugą połówkę :)
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  19. mimo posiadania drugiej połówki, nie obchodzimy walentynek.
    kochamy się cały rok i staramy sobie to okazywać na różne sposoby, choć wiadomo, że nie zawsze to wychodzi, mamy takie walentynki całoroczne :)
    ale pomysły bardzo dobre, niby nic specjalnego, a jednak sprawimy drugiej osobie dużo przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać :) Walentynki przez cały rok, są 365 razy lepsze niż takie pojedyncze wydarzenie :)

      Usuń
  20. Jestem zachwycona Twoim blogiem "na szczęście". Od razu poprawia się nastrój. Nie wygonisz mnie stąd tak łatwo:)
    pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam najmniejszego zamiaru :D
      Pozdrawiam Cię serdecznie :))

      Usuń
  21. Szczęśliwa 13 jak dla mnie najlepszą propozycją, a potem może reszta :)

    http://twojsukceswtwoichrekach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój mąż zostawia mi karteczki samoprzylepne, lub w małych kopertach liściki.. chowa je w różnych miejscach.. o tym jak mnie kocha.. i co we mnie kocha.. :) znajdowanie ich to niezła zabawa!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm wszystko kierowane do mężczyzn. Facet nie może być kochany i nie może to kobieta się postarać?

    Wszystko zawsze pod kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie tylko punkt czwarty jest skierowany do mężczyzn i nic poza tym - całą resztę może zainicjować także kobieta :)

      Usuń
  24. Więcej pomysłów jest na tematycznym blogu:
    http://romantycznepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty