Reportaż o Nas - efekty projektu!

Moi drodzy, udało się! Nasz reportaż doczekał się udokumentowania  w formie "krótkiego" filmiku. Mam nadzieję, że 7 minut Was nie przeraża, robiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby pomieścić wszystkie kilkaset zdjęć w rozsądnym czasie :) Zapraszam na premierowy pokaz naszego filmu!




Udział w projekcie polegał na tym, aby przez 29 dni zrobić ( lub ewentualnie znaleźć w swoim archiwum) fotografie na podane przeze mnie tematy. Więcej o projekcie możecie przeczytać we wpisie: Reportaż o Tobie

W tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w projekcie. W najśmielszych marzeniach nie podejrzewałam, że w filmiku pojawi się aż tyle zdjęć! W projekcie wykorzystałam zdjęcia następujących osób:


Zachęcam Was do rozpowszechniania tego filmiku na wszelkie możliwe sposoby, aby jak najwięcej osób zobaczyło efekty naszej pracy :)

Zapraszam również do udziału w marcowym wyzwaniu, czyli projekcie "TAK"!

Komentarze

  1. Proszę jaka miła niespodzianka z samego rana:) Udało Ci się u jest super:) Jeśli pozwolisz postaram się zamieścić filmik na moim blogu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się napracowałaś! :) świetnie wyszło. najbardziej wzruszyły mnie fotografie w temacie "osoba, która mnie kocha". ps. to moje jedno zdjęcie, przy tym ogromie, jakim Cię zasypano, to pikuś - dziękuję za zamieszczenie :) podpisano: WNZ vel Wstrząśnięta Niezmieszana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia z tej kategorii są niezwykłe. Też mnie wzruszają, mimo iż tyle razy juz je widziałam...

      Nie liczy się ilość, ale jakość i sam fakt, że przysłałaś mi taką perełkę! :))

      Usuń
  3. Super to wyszło! Aż żałuję, że nie wzięłam udziału :(
    Mi się najbardziej podobała kategoria "Pomocna dłoń".

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO super czekałam na efekty, wygląda rewelacyjnie i muzyka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wyszło, super, żałuję, że nie wzięłam w tym pełnego udziału :-((
    kapitalna jesteś i Twoje pomysły też, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Można zauważyć ile łączy poszczególnych ludzi z filmu :)
    Muzyka też rewelacyjna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest niesamowite, że mimo iż nie się z nikim nie konsultował pewne rzeczy faktycznie łączą wszystkie zdjęcia :)

      Usuń
    2. Czy projekt "Say Yes" też będzie w jakiś sposób podsumowany ?
      Super by było :) Szkoda że nie trafiłam tu wcześniej bo ten projekt też był super.

      Pozdrawiam ciepło :)
      A innych zachęcam do "Say Yes:)"

      Usuń
    3. Na pewno tak, chociaż w inny (może mniej spektakularny) sposób ;))

      Usuń
  7. Ale czad! Szkoda, że nie wzięłam udziału, ale next time? :D

    Buziam ciepło! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to musiało być wyzwanie - złożenie tego wszystkiego razem ! :) Wyszło re-we-la-cyj-nie ! Dziękuję - to była przyjemność uczestniczyć w Twoim projekcie ! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, troszkę pracy to wszystko wymagało, ale warto było ;))

      Usuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia :) Gratuluję świetnego projektu i równie udanego zakończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny efekt końcowy! Warto było:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło bardzo fajnie :)
    I tyle interpretacji tematu! Super!
    Każda osoba to inne spojrzenie na rzucone hasło dnia. Podobają mi się te "niestandardowe" interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na niektóre w życiu bym nie wpadła ;))

      Usuń
  12. O rany! Świetnie to wyszło :) Gratuluje Happyholic :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękny filmik, taki ciepły i pełny pozytywnych emocji!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. i udało się właśnie dzisiaj! :) super! jutro puszczę info na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super muzykę dobrałaś;) jak zwykle pokazałaś, że to co zwykłe jest piękne!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzruszyłam się - piękne zwieńczenie projektu i tak bardzo się cieszę, że mogłam wziąć w nim udział - wielkie brawa dla Ciebie
    i podziękowanie ogromne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że wzięliście wszyscy razem ze mną udział w tym projekcie. Jesteście wspaniali :)

      Usuń
  17. to jest absolutnie wspaniałe! :D
    rozgrzało całe moje wnętrze :) Ludziom potrzeba więcej takich projektów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas mam zamiar przygotowywać jakiś nowy projekt :)

      Usuń
  18. Przypomniałaś mi że muszę sama dla siebie ogarnąć zdjęcia. Jak zwykle zapominam o terminach ech

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zwieńczenie projektu. Cudownie się ogląda! Gratuluje wszytskim, w tym sobie, ale zwłaszcza Tobie Happyholic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie nam to wyszło :) Zdjęcia są naprawdę ładne i pomysłowe - z przyjemnością oglądałam ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze! jakoś mi umknęło!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne! :) gratuluje uczestnikom! :) dobra robota, jak to mówią na budowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy mam powtórzyć że wyszło super? ;-))) No to powtarzam - SUPER, SUPER, SUPER :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. A co myślisz o afirmacjach i pozytywnym myśleniu? Napisz coś o tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pozytywnym myśleniu w odniesieniu do wydarzeń, które już miały miejsce pisałam między innymi w artykułach: "Gra w zadowolenie" oraz "Shikata ga nai"

      Jeżeli chodzi o afirmacje, mam w tej kwestii mieszane uczucia. Czasem jest to jedynie sposób na oszukanie siebie, podczas gdy wewnątrz nadal nie czujemy się, tak jak wskazywałyby na to wygłaszane przez nas afirmacje. Pewne problemy musimy zwyczajnie przepracować, a nie zagłuszać ich afirmacjami. Oczywiście to wszystko zależy od sytuacji i w pewnych przypadkach na pewno warto stosować tego typu techniki.

      Jeżeli chodzi zaś o pozytywne myślenie, to jak najbardziej polecam! Zostało udowodonione, że ludzie, którzy optymistycznie patrzą w przyszłość odczuwają wyższy poziom szczęścia. Być może kiedyś napisze o tym coś więcej :)

      Usuń
  25. Wspaniały filmik z cudnym podkładem muzycznym! Pięknie to wszystko zmontowałaś i widać, że się napracowałaś przy tym. Dziękuję za super zabawę, było świetnie! Marzy mi się by kiedyś był jeszcze podobny projekt z takim reportażem, tak fajnie się to realizowało...trochę uśmiechu ponad codziennością...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zrobiliście wszyscy coś tak niesamowitego, że na pewno każdy z nas z radością, podziwem i wzruszeniem to obejrzał.
    Happy! Jesteś nieocenionym źródłem podtrzymującym optymizm przy życiu:D!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny film i niebanalne zdjęcia! Gratuluję wszystkim uczestnikom, bo efekt jest naprawdę niezły. :)

    Pozdrawiam,
    Magda Bednarczyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty