Wydżampuj swój związek, czyli 50 sposobów na jeszcze więcej miłości!

  1. Zawsze witaj ją/go w drzwiach swoim najpiękniejszym uśmiechem
  2. Napiszcie do siebie list
  3. Wybierzcie się na prawdziwą wieczorną randkę jak za dawnych czasów
  4. Napisz jego imię szminką na lustrze w łazience
  5. Posłuchajcie razem Waszych piosenek
  6. Kup jej/mu drobiazg, który bardzo go ucieszy bez żadnej okazji
  7. Ukryj dla niego/niej jakiś drobiazg w rzeczach, które bierze ze sobą do pracy/szkoły
  8. Kupcie lub własnoręcznie zróbcie sobie koszulki, które oznajmiają o Waszej miłości
  9. Pochwal swojego partnera w towarzystwie
  10. Śpij w jego koszulce
  11. Nie zrzędź dziesiąty raz na ten sam temat (najlepiej w ogóle nie zrzędź!)
  12. Pozbieraj swoje skarpetki rozrzucone po całym mieszkaniu dla Jej satysfakcji
  13. Powiedz jej, że nie tylko ją kochasz, ale także po prostu lubisz
  14. Nauczcie się mówić sobie komplementy
  15. Nauczcie się przyjmować swoje komplementy
  16. Rozwieście zdjęcia Waszej dwójki w swoim mieszkaniu
  17. Zrób jego/jej ulubiony deser
  18. Spędzajcie część czasu zupełnie osobno, poświęcając go na własne zainteresowania
  19. Spróbuj polubić coś, co on/ona bardzo lubi, a co dotąd Cię nie interesowało
  20. Ustaw w telefonie przypomnienia o napisaniu, czy zadzwonieniu do swojej drugiej połówki
  21. Zadzwoń do niego/niej właśnie teraz i powiedz jak bardzo go/ją cenisz
  22. Zatankuj i umyj jej samochód
  23. Codziennie porozmawiajcie na jakiś ciekawy temat w pełnym skupieniu na drugiej osobie
  24. Unikaj zwrotów: „Ty zawsze...” „Ty nigdy...”
  25. Codziennie się całujcie (nie tylko na powitanie!)
  26. Zrób coś miłego dla swojego partnera bez narzekania
  27. Szybko wybaczaj
  28. Jak najczęściej staraj się świetnie wyglądać
  29. Śmiejcie się razem do rozpuku
  30. Kiedy jesteście razem, naprawdę bądźcie razem! 
    (wyłączcie chociaż na moment telefon, komputer itp.)
  31. Powspominajcie wspólne ulubione wydarzenia
  32. Przynieś jej/mu śniadanie do łóżka
  33. Wyręcz co jakiś czas swojego partnera w jego obowiązkach domowych
  34. Zaproponuj masaż po męczącym dniu
  35. Poczytajcie razem książki, obejrzyjcie wspólnie film i podyskutujcie na ich temat
  36. Zatańczcie razem w domowym zaciszu
  37. Uprawiajcie wspólnie jakiś sport
  38. Zdradź mu/jej swój sekret, którego dotąd nie znał(a)
  39. Często dziękuj swojemu partnerowi, po prostu
  40. Siądźcie obok (a nie naprzeciwko) siebie w restauracji
  41. Popatrzcie sobie w oczy bez zbędnych słów
  42. Nauczcie się razem czegoś nowego
  43. Przerwij czasem czynność, którą wykonujesz i uważnie wysłuchaj co mówi Twój partner
  44. Stwórzcie razem dzieło sztuki
  45. Wspierajcie się nawzajem w dążeniu do swoich celów
  46. Zdrabniaj jej/jego imię
  47. Przynieś jej kwiaty
  48. Ubierz coś, w czym bardzo mu się podobasz
  49. Pozwól mu czasem obejrzeć ten ważny mecz...
  50. Zawsze pamiętaj, że Twoja druga połówka jest najwspanialszą osobą na świecie

Komentarze

  1. Bardzo mi się podobają niektóre pomysły! Tzn. wszystkie są dobre, ale niektóre nie zostały jeszcze wdrożone w naszym związku i te podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że w związku codziennie można dawać z siebie coraz więcej, żeby było jeszcze piękniej :)

      Usuń
  2. Dzisiaj mój L. zrobił pyszny obiad, a jak można się domyślić zazwyczaj to ja u nas gotuję :)

    Do tego czasem zastaję kartkę na stole "Kocham Cię", a ja ozdabiam słodkie wypieki czułymi słowami i pakuję kawałek do pracy czy na zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi kochanie normalnie BRAVO GIRL.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam mój post o zasadach bycia kobieta lat 50

    http://pohnke.blogspot.com/2010/10/trzymajac-kapcie-w-zebach-badzmy-troche.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rady, część z nich wypróbowane;))) działają cuda...no może przesadzam, ale faktycznie bywa miło;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że czasami trudno docenić, dojrzeć miłość w codziennym życiu, ale życzę wszystkim aby zaczęli to robić. Jedna z cudowniejszych rzeczy w życiu!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno nam ją doceniać, jeśli mamy ją na co dzień... Tym bardziej powinniśmy się starać, bo gdy jej zabraknie wiemy jak jest ciężko...

      Usuń
  7. Przepis na zwiazek idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak znajdę swoją drugą połówkę to skorzystam na pewno :P Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm wciąż się zastanawiam czy istnieje coś takiego jak przepis na miłość. I szukam tego przepisu idealnego, jedynego! Twój przepis zabieram do mojej książki kucharskiej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by z niego coś smacznego - miłosnego wyszło :)

      Usuń
  10. Takie to proste i nieskomplikowane :)
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatne rady, ale tylko dla kogoś kto ma swoją drugą połówkę:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś czas temu bliska mi kobieta, której małżeństwo się rozpadało zapytała mnie co robię, żeby dbać o swój związek i właściwie ciężko było mi wskazać jej konkretne przykłady. Dziś kazałabym jej po prostu przeczytać Twój wpis...

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszy jest 49. punkt! Uśmiałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak ! bardzo ważny punkt każdy z osobna ;) ten 49. zamieniłabym na granie na playstation ;) muszę pokazać podpunkty mojego G. ;p hehe.
    I koniecznie spełnić mój dawny plan z koszulką i listem :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mecz to taka metafora wszelkich "ważnych" męskich rzeczy :D

      Usuń
  15. Z ogromną radością stwierdzam, że ten bardzo merytorycznie dobry poradnik jest mi... niepotrzebny! Bo wszystko to nadal po 8 miesiącach małżeństwa robimy:) Poza myciem i tankowanie mi samochodu, bo go nie mam;) Właśnie wróciliśmy z cudownej randki i przeglądamy blogi słuchając muzyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, życzę Wam aby już zawsze tak zostało! :)

      Usuń
  16. Super rady,tylko nie łatwo o nich pamiętać i nie łatwo chcieć je przestrzegać, szczególnie już w dłuższych związkach.Super by było gdyby nasz partner również o nich pamiętał,
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi mi przede wszystkim o te dłuższe związki, bo wiadomo... w tych kilkumiesięcznych nie potrzeba żadnych dodatkowych zabiegów - wszyscy mają jeszcze motyle w brzuchu. A później już trzeba samemu dbać o te motyle ;))

      Usuń
  17. :)))) wydrukuję sobie tą listę i to będzie moje postanowienie na maj! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomyślałam o tym samym co apetyczneW! Żeby sob ie wydrukować i powiesić na lodówce np :)
    Namawiam od dawna mojego K. do nr 2. Ale twierdzi, że na list przyjdzie pora :) Cokolwiek to znaczy :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. niektore warto od razu wcielic w zycie a najlepiej wszystkie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jak mi brakuj wieczornej randki, jak za dawnych czasów! :) tymczasem wieczorem to mamy tańce, tańce z córą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też ma swój urok :) Chociaż randka... to zawsze dobry pomysł :D

      Usuń
  21. świetny post! najchętniej wykorzystałabym wszystkie rady, będę do tego dążyła! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 12. Pozbieraj swoje skarpetki rozrzucone po całym mieszkaniu dla Jej satysfakcji

    Nie rozumiem jak w ogóle można zostawiać skarpety na ziemi. :)

    A tak poza tym to unikałbym niektórych czynności, które opisujesz. Właściwie to jeszcze zależy od drugiej osoby. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś konkrety odnośnie unikania?

      Usuń
    2. Powiedz jej, że nie tylko ją kochasz, ale także po prostu lubisz

      Zdarza mi się mówić do swojej dziewczyny, że ją po prostu lubię. Ona o wiele bardzie lubi słowo kocham i bardziej na nią wpływa niż słowo lubię. Po prostu do odpowiednich słów mamy dobrane odpowiednie zachowania czy też emocje, które w tym przypadku są o wiele bardziej miłe podczas słowa kocham.

      Osobiście wole mówić do przyjaciół czy innych osób z którymi spędzam czas, że je lubię. Zachowanie nie często spotykane, a wywołujący miłe uczucia.

      Zdradź mu/jej swój sekret, którego dotąd nie znał(a)

      W tym przypadku również zależy od drugiej osoby jak odbierze od nas to o czym mówimy. Z jednej strony możemy wywołać u drugiej osoby zachwyt czy onieśmielenie, a z drugiej złość o nie informowaniu co się u nas w życiu dzieje czy też działo.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  23. grunt to dbać o siebie nawzajem i pamiętać, że dobre, miłe i fajne chwile wracają do nas, bo gdy zaczynamy dbać o tą drugą osobę w sposób szczególny, ona ''odbija'' to w naszym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. i po przeczytaniu stwierdziłam , że my to wszystko robimy.. miło tak z boku zobaczyć , ze oboje się bardzo staramy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie ten wpis to motywacja do tego, żeby starać się o wiele, wiele bardziej. Tak łatwo jest sobie odpuścić i zapomnieć, że byliśmy dla siebie najważniejsi na świecie i teoretycznie nic się nie zmieniło - tylko rutyna dnia codziennego robi swoje.
    Punkt 4 wydaje się banalny i głupiutki... ale sprawił nam obojgu dużą przyjemność. Przed wyjściem do pracy (kiedy On jeszcze spał) narysowałam na lustrze szminką serducho. Jest sobie już tam od tygodnia i codziennie się przez nie uśmiecham :) A tego ranka dostałam tak miłego smsa, że motyle w brzuchu zaczęły mi się rozbijać.

    Dziękuję, HappyHolic!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sprawdziłaś ten sposób na własnej skórze :) Wiele z rzeczy, które zapisałam na liście wydawały mi się banalne, ale uznałam, że chyba właśnie takie drobnostki sprawiają nam najwięcej radości :)

      Usuń
  26. Bardzo fajne rady czy też po prostu pomysły. Z kilku z nich niebawem z pewnością skorzystam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne, muszę wcielić w życie kilka punktów. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty