Projekt Happy'ening - Mozaika szczęścia!

Kochani, po dłuższej przerwie (spowodowanej niczym innym jak sesją) powracam z projektem specjalnym! Bardzo liczę na Wasze aktywne uczestnictwo w mojej nowej akcji -  

Jednym z moich życiowych celów jak pewnie się domyślacie jest nie tylko praca nad własnym poczuciem szczęścia, ale także na szerzeniu go wśród innych. Tak naprawdę każdy z nas może zostać happyholikiem i do tego chciałabym Was dzisiaj namówić!
Tak często narzekamy, że Polacy się nie uśmiechają, chodzą smętni po ulicach, wciąż narzekają  i patrzą na innych z ukosa. Dlaczego tego nie zmienić i małymi krokami nie wprowadzać do naszego społeczeństwa filozofii szczęścia?

Happy'ening ma na celu dzielenie się z innymi szczęściem na wszelkie możliwe sposoby - inwencja własna jak najbardziej pożądana! Do tej pory skupialiśmy się przede wszystkim na własnym szczęściu - w projektach: "TAK", "Reportaż o Tobie", "Radości Teraźniejszości". Jednak najwięcej szczęścia daje nam uszczęśliwianie innych! Tak wiele możemy zrobić:
  • uśmiechnąć się do nieznajomego na ulicy
  • zrobić jakiś dobry uczynek
  • powiedzieć innym jak wiele dla nas znaczą
  • przekazać komuś własny sekret dobrego samopoczucia
  • mówić o zaletach innych ludzi zamiast plotkowania
 Inspiracji możecie poszukać m.in. w artykule: 60 sposobów na zmianę świata na lepsze.
A teraz konkrety: przygotowaliśmy specjalna platoformę Happy'ening na stronie:


Każdy może na niej w dosłownie 5 sekund założyć swój profil - wystarczy kliknąć "Zarejestruj się", a następnie wybrać swoją nazwę, podać adres mailowy oraz hasło. Po naciśnięciu na przycisk "Utwórz konto" od razy będziecie mogli dodawać własne akcje do naszej mozaiki!


No właśnie: akcje, mozaika... O co w tym wszystkim chodzi?
Na specjalnej tablicy przygotowane jest 500 pól, które będziemy starać się zapełnić naszymi akcjami szerzącymi szczęście! Z naszych zdjęć powstanie piękna mozaika szczęścia (na razie jest pusto - wolne miejsca aż proszą się o zapełnienie! )

 

Pierwsza rzeczą, jaką powinniście zrobić po zarejestrowaniu się w serwisie jest ustawienie swojej fotografii - tak by mogła wyświetlać się ona przy Waszych akcjach  szczęścia.
Możecie to zrobić w zakładce "Mój profil". Po wybraniu avatara i kliknięciu "Zapisz zmiany" będziecie już gotowi do zapełniania pół mozaiki.


Własne akcje szczęścia można dodawać w zakładce "Dodaj akcje".
Należy wpisać tytuł akcji oraz jej krótki opis.


Kiedy już dodacie swoją akcję Wasze zdjęcie pojawi się w losowym polu mozaiki. Zalogowani uczestnicy po najechaniu kursorem na to miejsce zobaczą dokładny opis Waszej akcji!  


 
Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten pomysł i przyłączycie się do niego równie chętnie jak do poprzednich projektów! :)
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Po sesji dołączę!(za dwa dni)
    Genialna platforma Justyś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ogarnę się z sesją to się przyłączę :) Kończyłaś jakiś kurs informatyczny czy jesteś po prostu tak "obcykana" w tych wszystkichh funkcjach? Bo stronka jest bardzo pro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź niestety sprowadza na ziemię: mój chłopak jest informatykiem ;)

      Usuń
    2. ojtam ojtam! :) w takim razie świetnie się uzupełniacie a chłopak bardzo się stara :)

      Usuń
  4. Dorzuciłabym to co dziś przez przypadek zrobiłem (!), ale jedną kropką nie warto głowy zawracać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłabym zaszczycona ;)

      Usuń
    2. Nie, nie, nie. Nie będę zbyt... Szczęśliwy. Jeszcze się pochoruję i co wtedy?

      Usuń
    3. W każdym bądź razie mentalnie czuję Twoją obecność projekcie ;)

      Usuń
    4. Możesz podminować jedną kratkę. Będzie prawie że namacalnie.

      Usuń
    5. Możesz w nocy po kryjomu sam to zrobić - nikt się nie dowie - obiecuję ;)

      Usuń
    6. Nie lubię być anonimowy. Wszyscy będą/muszą wiedzieć. Poza tym to nie ja wymyśliłem zakładanie konta.

      Usuń
  5. Happy, piękny pomysł :)
    Cieszę się strasznie, że nie Ty i Twój blog cały czas się rozwijacie, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest niesamowite :)
    takie rzeczy, jak np; potrzymanie parasolki nad starszą panią i jej uśmiech, pomogą nam dostrzegać małe rzeczy dające radość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny będę się zachwycać pomysłem i wykonaniem. Mozaika jest świetna, mam nadzieję, że uda nam się zapełnić wszystkie krateczki. Sprawianie ludziom przyjemności może się okazać ogromną przyjemnością dla nas. Tylko żeby nam to weszło w nawyk, i już w ogóle będzie świetnie! Zaraz zerknę na listę, i mogę działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no jasne, że się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł!!! bardzo mi siępodoba, mam nadzieję, że wkrótce będę mogła się przyłączyć...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super...super..trzeba doceniać te małe rzeczy i nawet parasol nad głową może komuś przynieść szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja dołączyłam od razu, te niecale 5 minut zwiazane z rejstracja raczej mnie nie zbawia przed sesja : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to - aż pchnie się na usta tytuł ostatniego wyzwania "Zrób to od razu" :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł, kolejny ciekawy projekt, może w końcu się odważę dołączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki fajny projekt. Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły? :)
    Zdecydowanie warto dzielić się szczęściem z innymi ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. no to lecimy z tym koksem ! :) Świetny pomysł, przy najbliższej notce u mnie dam o nim znać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł świetny, strona pięknie wykonana, zachęca do rejestracji. Postaram się dołączyć, ale nie wiem czy zrobię to teraz. Mam jakieś takie obawy, że nie będę miała tam czego wpisać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tylko jedno - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobieto jesteś genialna i cudowna za razem:) Tylko zobaczyłam tytuł notki od razu się uśmiechnęłam:) Dołączę, jak tylko zacznę robić coś w tym kierunku, jednak najpierw chyba powinnam zadbać o własne szczęście, trochę egoistycznie, wiem... Co do siłowni, to myślę że z wystarczająco dużą dawką motywacji i samozaparcia, można osiągnąć podobne efekty( zdrowotne i związane z samopoczuciem) można osiągnąć w domowych warunkach:) Na pewno dam znać o akcji na swoim blogu:) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam poejcia skad Ty bierzesz te pomysly ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne, prawdziwe, szczere...dające tyle szczęścia każdej z nas osobno i razem...jak mam Ci dziękować, że kiedyś przypadkiem kliknęłam na Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  20. Imponujące - pomysł i platforma! :) Bardzo, bardzo mi się podoba. Małe okruszki szczęścia, rozdawane innym pozornie nic nie zmieniają w ogólnym życiu... ale przecież może ktoś tego dnia jest wyjątkowo smutny, a nic nie kosztujący, szczery odruch dobroci rozjaśni jego dzień i zapamięta to na zawsze!
    Szczerze mówiąc czasem zwykły uśmiech od obcej osoby, bez żadnej okazji, podarowany tak po prostu - tylko dlatego, bo akurat szłam z naprzeciwka, stałam niedaleko albo coś w tym rodzaju - jest takim malutkim diamencikiem, którym cieszymy się podświadomie do końca dnia, nawet gdy zapomnieliśmy już o tym. Tylko wieczorem myślimy, że dziś było tak jakoś miło... A przynajmniej ja tak mam :)
    Wspaniała akcja, dołączam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - to jest niesamowite, że jeden uśmiech może naprawdę poprawić humor na cały dzień! :)

      Usuń
  21. Świetne! Ja zapisałam się od razu i jeśli pozwolisz napisze o tym na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Skąd czerpiesz pomysły?! Są genialne! Po Euro z pewnością przyłączę się i ja :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Napisz coś nowego! Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale jestem totalnie uzależniona od Twojego bloga. W chwilach kiedy mam dosyć siebie, codzienności i życia wchodzę sobie tutaj i naprawdę robi mi się lepiej, kochana dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* już wkrótce pojawi się coś nowego ;)

      Usuń
  24. Zarejestrowałam się, ale teraz nie mogę się zalogować :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętasz nazwy albo hasła ?

      Usuń
    2. Jest zapamiętana, jak klikam zaloguj to nic się nie dzieje.

      Usuń
    3. Wysłałem Ci na maila nowe hasło. Nie martw się że je znam, później dodam może formularz do zmiany hasła więc sobie najwyżej zmienisz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty