Zorganizuj się z infografiką!

Dzisiaj mam dla Was wyszukaną w sieci perełkę - infografikę ze strony greatist.com z pomysłami na to jak zorganizować swój komputer, skrzynkę pocztową, poszczególne pomieszczenia w domu! Sama zaczynam od komputera...

Infografiki robią ostatnio furorę w Internecie - moim zdaniem to jedna z najciekawszych form przekazywania informacji. Jeżeli chcecie pooglądać więcej tego typu obrazków polecam Wam stronę
 http://visual.ly/ na której spędziłam długie chwile przeglądając naprawdę świetne infografiki na przeróżne tematy!

Przypominam także o naszym nowym projekcie Happy'ening - Mozaika Szczęścia, do którego możecie dołączyć klikając w baner w bocznym panelu strony! Tablica naprawdę szybko się wypełnia, co napawa mnie ogromną radością!

Komentarze

  1. Swietne, po prostu świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny "skrypt zorganizowanego życia" :) podoba mi się kolorowa i przyjazna wizualna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow! a ja myślałam, że jestem dobrze zorganizowana ;) there's just so much I need to learn :) ale jednak kilka z tych porad już wykorzystywałam, więc nie jest tak całkiem źle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam infografiki, są bardzo przydatne. Zaraz zabieram się do pracy na podstawie powyższej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha dobrze, że sa obrazki, bo czytanie dużo po angielsku schodzi mi trochę czasu:P Uwielbiam to!!! I Ciebie za to, że znalazłaś coś tak super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nieba mi to spadło! Nie przypuszczałam, że ktoś opracował idealnie przeciwny sposób do mojego robienia bałaganu. Przysięgam- od dziś wieczorem zabieram się za szczegółowe analizowanie i konsekwentne wprowadzanie w życie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł ;) warto wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to wszystko logicznie rozrysowane :D
    mam problem z porządkiem w torebce, oj tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,jak na razie dla mnie - kosmos ;-P jestem uosobieniem artystycznego chaosu w torebce i szafie i na biurku ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, po sesji się zaznajomię :)
    W kwestii infografik: http://illustratedbites.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tu wrócę jesienią!! :D

    Mały na spacer z babcią a ja zmienię wszytskooooooooooooo sesesesesese :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi się zdaje, że to coś fajnego i idealnego dla mnie :) Ale jak na złość aktualnie brak czasu na przyjrzenie się bliżej :|

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty