Kwadrans Radości 9 - Ulubione filmy animowane

Bardzo lubię oglądać filmy - jak kiedyś wspominałam, mam listę z setkami  dzieł do obejrzenia. Jednym z moich ulubionych gatunków są filmy animowane, które urzekają mnie swoim humorem, genialnym polskim dubbingiem a czasem naprawdę wzruszającą fabułą.

Oto subiektywna lista dziesięciu najlepszych moim zdaniem animacji!

10. Toy Story 3


9. Madagaskar 2


8. Epoka Lodowcowa 4


7. Gnijąca Pana Młoda


6. Auta


5. Jak wytresować smoka


4. Mary i Max


3. Jak ukraść księżyc


2. Odlot


1. WALL-E


Komentarze

  1. Mary & Max był u mnie post o tej kreskówce :) wg mnie powinna zajmować I miejsce ( ale to jest Twoja klasyfikacja ) , WALL-E tez dostarczył mi moc wzruszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madagaskar i epoka zdecydownianie;))) do tego uwielbiam shreka;) lubię się pośmiać;))))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę się przekonać do nowych animacji. Ale z chęcią wracam do klasyków z lat 90 i początków nowego wieku tj. Król Lew, 101 dalmatyńczyków, stare Kubusie Puchatki, Pacohontas ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A 'Miasteczko Halloween'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie widziałam, ale w piątek wybieram się na maraton horrorów - co prawda animowanych nie ma w planie ale myślę, że to i tak będzie coś dla moich słabych nerwów ;)

      PS. na pewno obejrzę - bardzo lubię Burtona :)

      Usuń
  5. Z tego nie oglądałam tylko Mary&Max i Epoki lodowcowej. Ale nadrobię bo filmy animowane to moja miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym dodała "Skok przez płot " i "Sezon na misia" :), ale wtedy dojdziemy do apostołów a nie top 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam 3, 4, 8, 10 - chyba mam zaległości ;) I dziwią mnie kontynuacje w rankingu (mi się na przykład dwójka Madagaskaru o wiele mniej podobała), ale przecież de gustibus...

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione trzy kreskówki - 1. Odlot 2. Auta 3. Hercules ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham filmy animowane ♥ Większość z nich to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bardzo polecam film Zaplątani!
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Same nowe produkcje :) starszych nie lubisz? Krótkometrażowych? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, kilku z Twojej listy nie widziałam, ale i tak muszę przyznać, że moja lista byłaby zupełnie inna :) W czołówce na pewno byłyby "Król Lew", "Piękna i Bestia" oraz "Bambi", a z nowszych produkcji "Zaplątani", "Epoka Lodowcowa 1" i "Shrek 1".

    Ot, to takie moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wall-e :))))) smutaśny, ale słodki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Odlocie plakalam... I na Brave w tamtym tygodniu!:)
    Ale ja w sumie to na kazdym filmie placze:)
    Bardzo fajny polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. W zasadzie, to żadnej z nich nie widziałam;) Widzę, że mam jeszcze dużo do nadrobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 5 pierwszych miejsc nie widziałam. Ja lubię też Caroline :)

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tymi listami mam tak samo, tak dużo filmów, tak mało czasu :> Połowy z nich nie widziałam, więc już są opisane. "Odlot" wręcz kocham :)
    A co do "Nietykalni", film mi się bardzo podobał, był taki inny, w pozytywnym tego słowa znaczeniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mimo wszystko wolę te nieco strasze bajki ;) Mam całą kolekcję na kasetach video a moje ulubione to zdecydowanie Herkules, Mulan i Dawno temu w trawie. aha - i Shrek oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. madagaskaar <3
    świetny blogg ;3
    wpadnij ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Pewnie, że lubię :) Tylko chyba go już po prostu zbyt wiele razy widziałam ...

      Usuń
  21. Z tych wszystkich filmów, to chyba "Toy Story" było najbardziej wartościową bajką. "Epoka Lodowcowa" mnie już wcale nie bawi. A "Wolle" był tak nudny, że o mało na tym filmie nie zasnęłam.
    Mówi się, że te bajki są dla każdego, ale jednak wiek robi wiele.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako nauczycielka bardzo małych ludzi, siłą rzeczy (tudzież tych małych ludzi) oglądam wszystkie nowe filmy. Z wymienionych przez Ciebie zachwycił mnie Mary i Max, który wyjątkowo i chyba słusznie oglądałam po godzinach pracy. I może jeszcze zabić smoka.
    Lubię też wracać do starych filmów. Ostatnio uraczyłam swoją klasę Labiryntem - tym z Davidem Bowie. To chyba mój ulubiony. Polecam.
    Pozdrawiam.
    U.

    OdpowiedzUsuń
  23. o merry i maxie nie słyszałam, trzeba będzie nadrobic :) Dla mnie na pierwszy miejscu jest "odlot", Wall-e nie widziałam. Uwielbiam filmy animowane a widziałaś może "Zaplątani"? albo "Księżniczka i żaba"? Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  24. oo epoka lodowcowa 4 - mam zamiar iść do kina ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mój 40 paro letni tatuś zawsze pierwszy i z największym zaangażowaniem ogląda wszystkie takie bajeczki w TV :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz, myślałam, że tylko ja uwielbiałam kreskówki, że nie wyrosłam z małego dziecka, a tu niespodzianka, którą sprawiłaś mi ogromną radość :))) Pozdrawiam jak zawsze gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja na bakier z filmami animowanymi, jakoś nie mogę się przekonać do nich... choć Burtona bardzo lubię na przykład, ale nie tylko za animację. zaległości pewnie nadrobię, jak córa odrobinę podrośnie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. ojj, a ja pierwszy raz chyba mam inne zdanie - jakoś nie lubię kreskówek. ale czemu? kto to wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam najbardziej "Ratatuja". Widziałam też świetny Madagaskar:)) A resztę filmów właśnie sobie od Ciebie spisałam, bo już niedługo zaczniemy nasze, od lat wyczekiwane, wspólne wyprawy do kina. Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mary&Max totalnie poza kwalifikacją - nie do pobicia! (kompletnie nie dla dzieci). "Jak ukraść księżyc" - rozbawił mnie szalenie, a przez "Odlot" płakałam jak bóbr :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bajki fajne są :) uwielbiam je oglądać z moją siostrzenicą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chociaż teraz już nie oglądam takich filmów, to i tak wydaj mi się że odlot był najlepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  33. o jaaa widzę że co do animacji to też mamy podobne gusta :)(rzeczywiście musimy iśc kiedyś do kina;-)) W Wallem urzekła mnie jedna z ostatnich scen z Evą co chwila oglądałam i cofałam i tak w kółko kilka razy.
    Mary i Max nie oglądałam tak samo Jak wytresować smoka.
    Na Jak ukraść księżyc byłam w kine w górach - prowizoryczne kino kilka foteli małą sala ale było super - świetna bajka.
    Wszystkie są genialne choć ja bym je w innej kolejności poukładała.
    Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    Mała A

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja oglądałam tylko madagaskar 2, a spoza listy jeszcze madagaskar 1, alvin i wiewiórki, ratatuj i znanego wszystkim shreka ;-) czyli niezbyt wiele aczkolwiek z chęcią kiedys to nadrobie bo lubie oglądać bajki :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty