Perełki Tygodnia: 21.07.2012

Zdjęcie Tygodnia:

Cydr truskawkowy i inne historie...


Cytat Tygodnia:

“Life is for living, not productivity.” L.BABAUTA

Grafiki Tygodnia:



Linki Tygodnia:

  • 100 plakatów w 100 dni - czyli naprawdę spora dawka inspiracji
  • Ziarenka piasku w 250-krotnym powiększeniu - przepiękne...
  • Jak wygląda kolor radości, pocałunku czy burzy? Wpisz słowo i poczekaj na efekt!
  • Ranking - the 50 best uses of songs in movies!
  • Niezwykły projekt - Wearelucky.  Pewien mężczyzna postanowił codziennie podarować nieznanej sobie osobie 1000$ - na stronie umieszcza zdjęcia i historie tych osób!
  • Uniwersytet w Bangkoku - może nasze uczelnie też kiedyś będą tak wyglądać...
  • Artykuł ze strony Zen Habits, który może dać do myślenia wszystkim przesadnie zakręconym na punkcie produktywności i efektywnego wykorzystywania każdej sekundy
  •  Po prostu fotografie - ale jakie...
  • Poradnik Szczęśliwego Podróżnika - czyli samo planowanie wakacji daje  nam dużo więcej szczęścia niż sam wyjazd i wiele innych ciekawostek! 
  • Lista krajów wg konsumpcji kawy i herbaty - jak widać w Polsce wciąż więcej jest fanów herbaty! Do której grupy się zaliczacie :)?
Filmy Tygodnia:

Jak najbardziej udana impreza - szczególnie polecam ostatni z filmów, 
chociaż ze szczęściem niewiele ma on wspólnego (chyba, że mówimy o szczęściu psychopaty...)


Smakołyki Tygodnia:




Muzyka Tygodnia:

 

Radości Tygodnia:

  • "Lake of Fire" na gitarze!
  • Miłość
  • Spacery
  • Nocny maraton filmowy
  • Spotkanie ze wspaniałą osobą po dwóch latach nieobecności
  •  Pyszny półmetrowy szaszłyk w karczmie!
  •  Najlepsze mojito pod słońcem!
Źródła zdjęć:
1, 2  3

Komentarze

  1. TAK, JA JESTEM FANEM HERBATY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak pozytywne inspiracje - tak dawno juz nie robilam sobie koktajlu z banan i bita smietanka:) wysmienity smak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piasek mnie zachwycił, przykład, że piękno może się kryć tam, gdzie najmniej byśmy się go spodziewali, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. aż jestem ciekawa, znam cydr, ale cider, cóż to zacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. literówka - ma być cydr ;)

      Usuń
    2. Jo, cider to cydr - tylko z angielska napisane ;)

      Usuń
  5. Piękny ten piasek ♥
    Bardzo podoba mi się strona z kolorami :)
    Chciałabym studiować w Bangkoku ♥
    I jestem uzależniona od herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko jakie piękne te ziarenka piasku!! Muszę mojej córce to pokazać :-) a Uniwersytet w Bangkoku... wow ;-) ale piasek najładniejszy i tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ten truskawkowy cydr jest do kupienia w Polsce? Bo na samą myśl o nim pić mi się zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ja kupiłam w Piotrze i Pawle i jest kilka innych smaków, które będę musiała wypróbować :)

      Usuń
  8. Uwielbiam tą serię i śledzę ją co tydzień, wynajdujesz w sieci niesamowite perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna ta strona o kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię i herbatę i kawę...co bardziej? Trudno powiedzieć;)
    Ehh, przez te zdjęcia jestem teraz głodna;)
    A jeśli chodzi o zespół 5'nizza, to wolę piosenkę "Sołdat";)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, uwielbiam Cię za tę stronę :) Zawsze po przeczytaniu notki mam na twarzy duży uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  12. zabawa kolorami mnie uwiodła :)
    PS kawa na równi z herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od czego tu zacząć ?? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie dziś! Trafiła w mój gust smakowy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytat tygodnia stanie się moim życiowym mottem! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe są te plakaty! Uwielbiam SŁOWA i pamiętam, że jak byłam mała to lubiłam wplatać je w jakieś "plastyczne twory"- zwłaszcza, że rysować nie lubię, a ładnie pisać- bardzo. Kiedyś nawet uczyłam się sama kaligrafii. Dlatego uwielbiam oglądać i czytać cytaty przedstawione w ciekawy sposób. Tym bardziej te plakaty są wartościowe, że to słowa wielu cenionych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ziarenka piachu niesamowite ;O

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia piasku rozłożył mnie na łopatki :) na uśmiechnięte łopatki!
    A ja lubię i kawę i herbatę :)

    Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak tu cudownie pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Posty z linkami to jedne z moich ulubionych postów na blogach w ogóle. Takie mam wrażenie, że się w przestrzeń posyła, to co nam w sercu i głowie jakiś ślad zostawiło. Tu do Ciebie też będę zaglądać. Piękne rzeczy posyłasz w przestrzeń.
    Pozdrawiam.
    U.
    P.S. Bardzo, bardzo lubię Leo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, uwielbiam te Twoje radosne inspirujące wpisy:) Czytam i oglądam z uwagą i przyjemnością. Nie zawsze komentuję, ale nie wynika to z tego, że mi się nie podoba a z braku czasu.
    Dziękuję za tyle fajnych inspiracji-kawał dobrej roboty!
    PS Ziarenka piasku niesamowite! CUDO!
    :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Po każdych Twoich perełkach tygodnia jestem rozłożona na łopatki przez uśmiech!
    Dziękuje,że jesteś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty