Perełki tygodnia: 6 lipca 2012

Zdjęcie Tygodnia:

czyli lot w przestworzach!


Cytat Tygodnia:

Nie mam żadnych specjalnych talentów. 
Jestem tylko namiętnie ciekawy. - A. EINSTEIN

Grafiki Tygodnia: 




Linki Tygodnia:


Film Tygodnia: 

Smakołyki Tygodnia:









Muzyka Tygodnia:



Radości Tygodnia: 

Sukienki i spódnice przez cały tydzień!

 Zapalanie urodzinowych świeczek dla uczczenia małych, codziennych sukcesów!

 Owoce jedzone prosto z drzew!

 Klimatyzacja w samochodzie!

Opracowanie wszystkich pytań do obrony!

Źródła zdjęć:
2 3 4 5 9 10 12 13

Komentarze

  1. Noooo gratuluje;))) te smaki tygodnia do spałaszowania w całości;))

    OdpowiedzUsuń
  2. cytat zapisany, bo to ewidentnie o mnie :) a co do ludzi zamienionych w obrazy - pewnie niedługo sama u siebie coś o tym napiszę, bo mnie zaintrygowałaś i już przeszukuję sieć, żeby się czegoś więcej dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłam się doczekać tego kolejnego wpisu z "Perełkami tygodnia". Urocze i inspirujące rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Leć wysoko i nie patrz w dół :), muszę koniecznie zobaczyć wspomnianą Alicję, a póki co czeka mnie wieczór z Anną Kareniną, może mało szczęśliwy, ale jakże piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekałam na kolejną notkę i w końcu się doczekałam :)
    Świetne cytaty :) Szczególnie ten z wielorybami :) Postaram się stosować :)
    Z "Linków tygodnia" najbardziej podobają mi się lizaki Oreo oraz ręcznie robione prezenty :) Super ♥
    Mmm, sorbet. Idealna ochłoda na te upalne dni :)
    Gratuluję ułożenia pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś wspaniały pomysł z "perełkami..." A i same perełki - ach! dla mnie bomba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie jedzonko ;d klima, zdjęcie i .. ;] coś tam jeszcze magicznego było ;] Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia - pozytywnie inspirujace:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się pomysł perełek. Bardzo inspirujące! W tym tygodniu najbardziej zaciekawił mnie link z własnoręcznie robionymi prezentami. Uwielbiam takie rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No po prostu uwielbiam Cie za te perelki!!!! Swietne sa wszystkie bez wyjatku!! dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. :D :D :D :D :D :D :D :D :D !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham The Cranberries :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja lubię Twoje perełki, naprawdę inspirujące, wszystko mnie zainteresowało :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd bierzesz tyle radości? Jesteś z natury optymistką czy nauczyłaś się czerpać radość z życia? Ja albo jestem pesymistką albo za dużo wymagam, albo nie doceniam tego co mam. potrafię być mocno mocno nieszczęśliwa... jak to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny pomysł z tymi perełkami tygodnia! Jesteś niesamowita, skąd ty bierzesz tyle radości:))

    OdpowiedzUsuń
  16. grafiki są super :) to świetny pomysł z tymi perełkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. perełki tygodnia? ale super! Justyna zawsze z optymistycznym podejściem!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam dzisiaj na portalu Plasterek.pl ten cytat i od razu pomyślałam o tym blogu. A oto cytat: "Jeśli Twoja aktywność inspiruje innych by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej - to jesteś liderem."
    - John Quincy Adams

    I obrazek do niego: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/552293_10150916071468372_1074778683_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  19. Perełki bardzo inspirujące. tak długo tu nie zaglądałam i mam dużo do nadrobienia...
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Happy, czy mówiłam Ci już że Cię uwielbiam?!?! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oj zjadłabym te sałatki, które przedstawiasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. smaki tym razem, smaki mnie urzekły, mniam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty