Perełki Tygodnia: 11.08.2012

Cytat Tygodnia:

"You can do anything, but not everything." D.ALLEN


Instagramy Tygodnia:

Coraz więcej tu słodyczy...










Grafika Tygodnia:

http://pinterest.com/pin/63754150945136733/

Książka Tygodnia:



Linki Tygodnia:

  • Design Your Life - czyli cudowny świat Aliny, który totalnie Was zauroczy - obiecuję! Mam  tylko jedno życzenie - więcej takich blogów w Polsce.
  • Jak ustawiać pary do fotografii - może mało spontaniczne... ale przydatne!
  •  Prosta (przynajmniej na pierwszy rzut oka) i urocza fryzura
  • Girls - serial, który zaczęłam oglądać dzięki wzmiance na blogu Uli (którą znacie z poprzednich perełek) - rewelacyjny!
  • Rewelacyjna stronka dla mam (i dla "nie-mam", które lubią oglądać piękne pomysły)
  • Buttoned up - czyli multum inspiracji na temat organizacji codziennego życia
  • Oh, hello friend - uwielbiam odkrywać tak kolorowe, pełne inspiracji strony
  • Matchbook - darmowy magazyn pełen inspiracji
  • Świeczki w filiżankach
  • 20 gadżetów, które ułatwią Ci życie - niektóre, naprawdę pomysłowe!

Film Tygodnia:



Muzyka Tygodnia:


 


Radości Tygodnia:
  • 5,5 km na bieżni i człowiek zapomina o wszystkich problemach
  •  Śmiech i radość dziecka - wynagrodzi nawet najbardziej męczący dzień w pracy
  • Tomek w garniturze - o tak!
  • Zapach masła do ciała kiwi & karambola
  • Najwygodniejszy fotel na świecie w CoffeHeaven

Zobacz inne Perełki Tygodnia!

Komentarze

  1. Podoba mi się pomysł z instagramami - prosty sposób na przedstawienie miłych momentów z życia :)
    Film oglądałam już kilka lat temu, ale zapadł mi w pamięci, uwielbiam go. I zawsze po Twoich perełkach mam pełno linków, od których nie mogę się oderwać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampolina i słodycze... I like it;)) świetnie sie bawiłyście;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj tak, cudownie byc ciocią :)

    założyłam Fan Page'a polubisz? to dla mnie ważne :)
    http://www.facebook.com/fashion.style.viola

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Ty jestes mega pozytywna:):):)Uwielbiam Cię!:)a blog Alinki tez znam i oczywiscie polecam!:)buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się Twoje perełki :) a najbardziej to zdjęcie z malinami na palcach, urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecie dłoni po prostu świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te Twoje perełki :)
    Ten basen i trampolina to we własnym ogródku?? Zżera nas (mnie i synka) zazdrość!

    P.S. A najwygodniejszy fotel na świecie stoi u mnie w pokoju, zapewniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie - w ogródku bardzo uprzejmego sąsiada ;D

      Mnie zżera zatem zazdrość z powodu fotela! :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia;) Co do polecanych przez Ciebie stron - Design Your Life ląduje w zakładkach, przyjrzę się mu w wolnej chwili. Naprawdę lubię te Twoje posty;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię być ciocią i lubię książkę, którą czytasz :) a na linki zerknę, jak wrócę od ewkowych dziadków, pewnie wyszperam tam coś interesującego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pozytywny wpis - najbardziej podobaja mi sie fotki - mega pozytywnie nastrajajace:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te pierwsze :)
    Zawsze znajduję u Ciebie tyle pozytywnych inspiracji...

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twojego bloga. naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny blog ;D
    ladne zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tą serię postów... :) kiedyś chciałam stworzyć coś podobnego tylko że z miesiąca :)

    fajnei być ciocią, ale dość męcząco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak książka Sztuka prostoty? Czytałaś może sztukę planowania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu uwielbiam Perełki Tygodnia! Zwłaszcza linki, które zawsze mnie ciekawią, aż szkoda, że sama nie mam czasu, żeby poszperać w internecie w poszukiwaniu czegoś ciekawego. Wieloma z nich po prostu dzielę się z przyjaciółmi (Mom's Song stało się hitem ;)).

    OdpowiedzUsuń
  17. OD roku żyję z "Sztuką prostoty" - na początku mnie przeraziła, radykalne podejście, jak na mnie, ale ją pokochałam! I stosuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak,cudownie jest być ciocią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj cudownie jest być ciocią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :* tego mi było dziś trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie, że fajnie być ciocią ! Też to lubię ! :)

    http://pandziaamandzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam, Amy ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ mi sprawiłaś radość tą pozycją w linkach tygodnia, dziękuję!:* :)

    Doczekać się nie mogę Twojego podsumowania miesiąca kobiecości. Chciałam zacząć, ale to tyyyle pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Link a propos odpowiedniego ustawiania do zdjęć - REWELACJA, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja lubię Twoje perełki tygodnia!
    Czekam z niecierpliwością na sesję foto :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Perełki tygodnia są świetne! Naprawdę mi się podobają, zwłaszcza, że zawsze można znaleźć coś dla siebie.
    Loreau naprawdę zmieniła moje myślenie. Sztukę prostoty mam, Sztukę umiaru czytałam, przymierzałam się do kolejnej z tej serii Sztuki planowania, ale jakoś mi nie przypadła do gustu.
    Ale sama idea, propagowanie piękna, a zarazem umiaru - niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przy okazji szczęś◘cia ;) otagowałam < 33

    OdpowiedzUsuń
  27. Perełki Rule! A z Ciebie piękna, rudowłosa ciocia jest! Blogi idę przeglądać! Yeasayera lubię bardzo! Tylko te moje woulda-shoulda-coulda cały czas się opalają, skubańce...
    Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super perełki tygodnia!:) Uśmiechnęłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  29. twój blog ma w sobie tyle pozytywnych emocji, że aż chce się go czytać, świetny na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty