Perełki Tygodnia: 10.09.2012

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod postem o miesiącu kobiecości. Nie udało mi się niestety Wam odpisać, gdyż byłam poza domem, ale postaram się to jak najszybciej nadrobić!

A tymczasem przechodzimy do kolejnych Perełek Tygodnia:

Zdjęcie Tygodnia:

Młoda para z plasteliny - czyli piękne dzieło mojego Tomka na ślub jego brata



Cytat Tygodnia:

"Żaden dzień bez kreski" APELLES


Mini - wyzwania Tygodnia:





Uzależniłam się od zapachu tej linii kosmetyków - totalnie! Rano nie mam ochoty wychodzić spod prysznica dzięki tym słodkim i smakowitym aromatom...

Grafika Tygodnia:



Muzyka Tygodnia:


 

Radości Tygodnia:

Przepiękny ślub Adama i Patrycji
Męskie granie w Żywcu!
"Nie mów mi bądź realistką - ja kochanie chcę mieć wszystko!"
Minki Filipka
Załatwienie formalności ze studiami
Urlop!
 

Linki Tygodnia:

Komentarze

  1. Posłużył Ci ten miesiąc kobiecości - urocze zdjęcie z sianem w tle ;), a dzieło na ślub - bombowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna ta młoda para <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Padam Marii rozbraja mnie! A o zdjęciach z automatu marzę już bardzo długi czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie posty:) dostrzeganie małych rzeczy wokól siebie moze poprawi humor i dac szczescie- sama sprobuje z takim postem u siebie:)

    tymczasem z wielka przyjemnościa przeglądam Twojego bloga!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia inspirowane przeszłością są bombowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam, zastosuję i będzie mi lepiej :)szczęściu trzeba pomagac i dbać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twojego bloga! Przeczytałam od deski do deski, dostarczyłaś mi niesamowicie wielu inspiracji i powodów do uśmiechu. Dzięki wielu poradom moje życie zaczęło się zmieniać:) Nie sądziłam, że można spotkać tak pozytywnych ludzi... wszystkiego najlepszego!

    A para Żabek jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I już wiemy jak mówią do siebie tamci zakochani nowożeńcy ;))

    Ja też się dosładzam w kąpieli Original Source ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twój blog! w ogóle to nawet o nim u siebie wspomniałam w inspiracjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę koniecznie zdjęcia z automatu! Od wielu miesięcy o tym myślę, tylko nie wiem gdzie taki automat znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie :) Lubię Twój blog!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super ta mloda para:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. maria peszek po raz kolejny pozytywnie mnie zaskakuje;) oczywiście przeglądam liste linków które polecasz:) a i Twoje pomysły wcielam w życie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te Twoje perełki!
    :)
    Jak Ci się udaje je wynajdywać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać Twoich perełek tygodnia, żeby zasięgnąć jakiś inspiracji ! :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie, szczególnie na facebooka, może spodoba Ci się mój sposób gromadzenia inspiracji :)
    Pozdrawiam i cudnego tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze po przeczytaniu Twojego posta, wręcz nabieram ochoty do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywnie, jak zawsze :) Uwielbiam Cię czytać!

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjecia z automatu , jak dotad takiego automatu nie spotkałam. ;c niestety. MMM, mam taki żel pod prysznic *.*
    Uwielbiam post perełki tygodnia. Jest w nim tyle inspiracji, jest taki pozytywny i optymistyczny ze az chce sie zyc. :D A tu czeka na nas praca domowa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Utalentowany ten Twój Tomek :) Na zdjęcia z automatu próbuję namówić Mausa już od wielu miesięcy,za każdym razem jak takowy mijamy, ale póki co broni się rękami i nogami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje notki są mega inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślubne żabki są niewypowiedziane świetne! Uwielbiam takie prezenty wykonywane ręcznie.

    Dziękuję bardzo za tę listę "40 Ways to feel more alive". Doprowadził mnie ona też do ciekawej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że wędrujemy po tych samych stronach. Tiny Buddha absolutnie uzależnia - zwłaszcza jak się jest uzależnionym od list... też jesteś?
    Pozdrawiam.
    U.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam zapachy original source ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam te Twoje perełki - są cudowną inspiracją :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Żabki super, chłopak ma talent! A gdzie tę linię kosmetyków można dostać? Chętnie bym wypróbowała :) Na jesień takie zapachy z samego rana byłyby super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te figurki z plasteliny - naprawdę piękna rzecz!;) Zdjęcia z automatu...hm, nie lubię zdjęć, ale chyba sama zdecydowałabym się na coś takiego;)
    Zdjęcia inspirowane przeszłością są niezwykłe...niektórzy wcale aż tak bardzo się nie zmienili;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie w tym momencie zamarzyłam o zdjęciu z automatu. W Bielsku chyba nie ma takiego niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Żele fajne, niestety zapach nie pozostaje na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia z automatu wpisuję na listę marzeń! <3 a co do uśmiechania się do obcych... polecam robić to częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW!! jaka para piękna z plasteliny :-))) Niesamowity prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwieeelbiam , uwielbiam tą serie !
    Linki tygodnia w tym tygodniu wyjątkowo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Radiowa Trójka to też moje odkrycie, jedyna stacja obok RMF, która odbiera w moim samochodzie. Dobrą muzykę tam puszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. te żele pod prysznic z rossmana są cudne ! czekoladowo-miętowy też świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te pierwsze zdięcie-zielonych żabek. Dla mnie bomba:D
    a co do radiowej 3 to kiedys byla lepsza. Chyba jedyna sensowan audycja to piatek z Mannem, moze czasem fajny reportaż się trafi:D

    Pozdrawiam
    http://odpady.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Żaby są fenomenalne:))
    Dzięki za świeżą porcję wartych uwagi linków!

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój blog jest tak optymistyczny, że grzechem byłoby go nie obserwować i nie czytać każdej nowej notki! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne podsumowanie! Świetne te żabki no i zdjęcia z automatu! Duża dawka inspiracji i motywacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zabkowa parka niemozliwa:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, ja juz po ciąży, urodziłam i tez wporwadze sobie miesiąć piekności!:):):)kurcze jak ja uwielbiam ten Twój blog!zamierzam tez pachniec od rana jak słodkie ciastko, bo ich nie jem, to chcoiaz je wsmaruje:):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Żaby wymiatają:) Kapitalne:)Wracam i wracam do nich:)Oczywiście nie gardząc pozostałymi inspiracjami:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezwykle inspirujący blog. Od kilku miesięcy już na sam widok powiadomienia o nowym wpisie tutaj, moją twarz rozjaśnia uśmiech. Jestem raczej z tych, co dużo czytają, a mało komentują, ale od jakiegoś czasu zaczęłam wychodzić z założenia, że to niesprawiedliwe z mojej strony i staram się to zmienić. Zwłaszcza, że każdy lubi być w jakiś sposób doceniony, tym bardziej, jeżeli ktoś inny czerpie z Twoich wpisów tyle radości i weny do przeróżnego działania. Dlatego też zostawiam mój pierwszy, bardzo ogólny komentarz (z pewnością będą też kolejne). Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję! :)

      To takie miłe... naprawdę :)

      Usuń
  42. All Will Be Well - uwieeeeeeeelbiam tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty