Perełki Tygodnia: 05.10.2012

Grafika Tygodnia:



Cytat Tygodnia:

"Oto moja rada: nie pytaj co i dlaczego, tylko delektuj się lodami, dopóki masz je na talerzu."  T. WILDER

Filmy Tygodnia:

W domowym zaciszu obejrzałam trzy filmy z Charlize Theron w roli głównej - "Słodki Listopad" totalnie mnie urzekł...


   Do kina wybrałam się na "Jesteś Bogiem" - ale tego filmu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać.



Linki Tygodnia:
Książka Tygodnia:


Muzyka Tygodnia:

Piosenka, która nieprzerwanie od kilku lat przyprawia mnie o dreszcze...



Bardzo polecam Wam strony Grooveshark i 8tracks- dziwię się nawet jak mogłam funkcjonować muzycznie przed ich odkryciem...

Radości Tygodnia:

Telebimowy koncert Luxtorpedy w deszczu...
Samotny wieczorny spacer
Początek kolejnego generalnego declutteringu - uwielbiam to!
Wieczorne ćwiczenia rozwojowe
Obudzenie się, mimo zapomnienia o nastawieniu budzika - cóż za szczęście!
Jestem podekscytowana bliskim rozpoczęciem nowego kierunku studiów!

Zobacz też pozostałe Perełki Tygodnia!

Komentarze

  1. fajnie :-) a zdradzisz jaki to kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  2. moje pytanie jest takie samo jak Aggi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywny cytat :)
    Uwielbiam filmy z Charlize Theron ♥ Szczególnie dwa: "Adwokat diabła" i "Żona astronauty".
    Też przyłączam się do pytania - jaki kierunek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny post! Ogromna dawka motywacji, świetnych stron i muzyki! Wielkie dzięki! Ja również jakiem ciekawa co to za kierunek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ogladać Twoje perełki:

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna dawka inspiracji, jak ja to u Ciebie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie :)) Przydatne te posty!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie perełki i każda z osobna.. do lubienia

    OdpowiedzUsuń
  9. na Damianie byłam na woodstocku ;D najlepszy koncert w życiu ! Co do tych stron z muzyką nie wiesz, czy legalnie mozna pobierać z nich muzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę! :)
      Co do ściągania to legalnie można słuchać piosenek do oporu na stronie (jak robię to ja :P) lub kupić utwory :)

      Usuń
  10. " Słodki listopad " uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę zdecydować się na taki duuuuży. Na mały niedawno się zdecydowałam i mam zamiar sobie zrobić prezent na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje perełki tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za miłe słowa pod adresem mojego bloga :)
    uwielbiam to co i jak przekazujesz na Happyholic :) i ten optymizm, którym emanujesz :)

    mam przeogromnie długą listę stron, które zapisuję kiedy zamykam okna przeglądarki, bo system już nie może ;P będę systematycznie dzielić się linkami na swoim blogu :)Twoje linki zawsze są super i bardzo inspirujące :)

    Jak oceniasz Jestem bogiem?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna dawka inspiracji na piątkowy wieczór, biorę się za przeglądanie poleconych stron. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje perełki tygodnia :D
    Świetny cytat. I rozbroił mnie filmik o locie ciuchci, magiczny! <3
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na Luxtorpedę czekam do listopada, bo wtedy będą w Krakowie :)) może nie jestem mega fanką, ale lubię ich piosenki, a na dodatek zrobiłam biletowy prezent Przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grafika tygodnie bardzo mi się podoba :-) i muzyka tygodnia też bardzo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Film "słodki listopad" jest bardzo wzruszający, uwielbiam linki od Ciebie, zawsze potem mam kolejne zakładki do przejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się cytat. oznacza ni mniej ni więcej tylko carpe diem, a to wyznaję jak religię.
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny project : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma to jak porzadna dawka Twoich perełek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię twojego bloga chociaż mam tylko 13 lat ;p zapraszam też do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. A cóż to za kierunek studiów?;)
    Luxtorpeda...ostatnio zaczęłam ich słuchać. Koncert w deszczu - klimatycznie;)
    Co do spacerów, to ostatnio przeczytałam że spacerowanie pomaga w walce z depresją. Czyli spacer=lepszy humor..tak to chyba można tłumaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wlasnie musze isc na jestes bogiem ! i to koniecznie ♥ Moze niedlugo pojde. Super post ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm ciekawe, bo mam bardzo podobne odczucia co do tej piosenki damian marleya ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma nic lepszego niż decluttering :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat jestem jakaś zagrypiona od wczoraj. Ale Twoje Perełki potrafią mnie zauroczyć w każdej sytuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Charlize Theron - te filmy tez widzialam ....

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle wspaniale mnie inspirujesz :) Jak dobrze, że kiedyś gdzieś przypadkowo znalazłam twojego bloga... :)
    Charlize uwielbiam, ale niestety nie widziałam żadnego z tych filmów. Na "Jesteś bogiem" wybieram się, ale w listopadzie, ponieważ będę miała od razu seans z wykładami, które wydają mi się ciekawe ;)
    Książka też wydaje się być interesująca, tytuł zachęca :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty