Perełki Tygodnia: 16.10.2012

Cytat Tygodnia:

"Choćbyśmy uczniami byli
Najtępszymi w szkole świata,
Nie będziemy repetować
Żadnej zimy ani lata."

W.SZYMBORSKA "Nic dwa razy"

Zdjęcie Tygodnia:

   Cudowny wypad do restauracji American Dream - jak sama nazwa mówi w amerykańskim stylu!


Muzyka Tygodnia:



Film Tygodnia:



Radości Tygodnia:

  • Kolejne udane "klasyczne" zakupy
  • Wieczory z "Twoim Stylem"
  • Fire Starter Sessions - rozwojowy raj!
  • Gangam Style!
  • Generalne porządki na regale i ścianie
  • Nowa herbatka z Liptona
  • Najbardziej soczyste na świecie jabłka z mojego ogrodu
  • Dawanie prezentów 
  • Desperados Evening
  • Zupa krem z białych szparagów mojej roboty!
  • Cudowny kalendarz na 2013 rok!

Smakołyk Tygodnia:



Linki Tygodnia:

  • 60 pomysłów na ulepszenie swojego życia w 100 dni
  • Kolejny wspaniały blog o szczęściu
  • 40 sposobów na relaks w 5 minut
  • 90 (!) świetnych programów, które mogą pomóc m.in. w organizacji życia
  • Kolejny post z Zen Habits, który trzeba przeczytać!
  • Chcielibyście zobaczyć jaki obecnie kolor ma niebo w Nowym Yorku, czy Paryżu? Proszę bardzo!
  • Świetny filmik - odręczne pismo jako sztuka
  • Portret kobiecy - idealnie oddający rzeczywistość wiersz W. Szymborskiej
  • Kucyk w kucyku, czyli genialny w swej prostocie sposób na zagęszczenie fryzury - dzięki temu trikowi mój kucyk bez żadnych sztucznych dodatków stał się dwa razy grubszy!
  • I na koniec coś rewelacyjnego dla każdej osoby zastawiającej się przed przyjęciem, ile powinna przygotować poszczególnych rzeczy do jedzenia czy picia - świetna ściągawka!
Grafika Tygodnia:

Komentarze

  1. Kolejne cudowne inspiracje! :) Też miałam udane zakupy i wieczór z "Twoim Stylem", czytam tę gazetę od dawna :) A co to za cudowny kalendarz, który zakupiłaś, pochwalisz się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Rok Dobrych Myśli" B. Pawlikowskiej - już nie mogę doczekać się stycznia - taki jest uroczy :)

      Usuń
    2. gdzieś go już widziałam na blogu.. i zachwyty nad nim ;)
      closer należy do jednego z moich ulubionych filmów !

      Usuń
    3. Też mam ten kalendarz i nie mogłam się powstrzymać żeby o nim nie wspomnieć u siebie na blogu :))))

      Usuń
    4. Też jak się tylko o nim dowiedziałam to go chcę mieć :) Przy okazji Gangam style to żart? ;) Oglądałam kiedyś ten film "Bliżej" i szczerze mówiąc nie rozumiem zachwytów nad nim :)

      Usuń
    5. Nie bardzo rozumiem na czym miałaby polegać powaga czy żart odnośnie Gangam Style - to chyba dość oczywiste :P

      Usuń
  2. Herbatki to polecam Dilmah albo takie sypane :))
    I "Twój Styl" też czytam wieczorami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs i po nowe inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój film tygodnia jest w mojej pierwszej 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cytat Wisławy Szymborskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za linki;) Jak zwykle miło poczytać Twoje perełki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny cytat oraz grafika tygodnia. a radości tygodnia inspirują do rozpoczęcia spisywania tych drobnych uśmiechów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje Perełki Tygodnia ♥
    Zawsze, gdy je czytam od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:)ja też uwielbiam Twojego bloga:) proszę o częstsze wpisy!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kucyk w kucyku - coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam przeglądam Twoje linki tygodnia ;DD szczególnie, kiedy wracam wykończona z uczelni :) też katuje 'Twój styl' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze słucham twoich propozycji i przeglądam pozycje w linkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje linki tygodniowe :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się bliżej jakoś w ogole nie podobał...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że pochwalisz się tym kalendarzem :)
    Tyle osób go chwali, chętnie bym zobaczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Postaram się zobaczyć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jakiś czas czaję się na ten film!

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej spodobaly mi sie radosci tygodnia- warto dostrzegac nawet najmniejsze drobiazgi:)))) swietny wpis - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. czy ten cudowny kalendarz na 2013 rok to nie przypadkiem multiplaner? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze są te posty, perełki tygodnia:) Pełne świetnej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  20. w stu procentach zgadłaś z moim opisem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podzielam radość z soczystych jabłek :) genialny post. nie tylko przekazujesz nam co Cię cieszy, ale również inspirujesz do szukania własnego szczęścia, nieraz po prostu w 'zwykłych' chwilach... dziękuję!

    P.s. Jestem niesamowicie ciekawa Twojego przepisu na zupę krem z białych szparagów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne inspiracje! :)Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. nic dwa razy się nie zdarza
    i nie zdarzy, z tej przyczyny
    rodzimy się bez wiedzy
    i pomrzemy bez rutyny.

    lubię. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki ładny, czytelny, ciekawy blog!
    Podoba mi się piosenka tygodnia, a danie wygląda naprawdę apetycznie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj :) Trafiłam na Twój blog przypadkiem. Zaglądam tutaj od paru dni, a już zaciekawił mnie do tego stopnia,że przeczytałam wszystkie Twoje notki :)Dziękuję Ci, że tworzysz tak świetną witrynę i proszę o więcej :) Zainspirowałaś mnie do działania i dzięki temu odbyłam już od wieków odkładaną wizytę u lekarza, wzięłam się za odgracanie swojego świata i ogólnie poczyniłam wiele pozornie małych kroczków, które znacznie przyczyniły się do poprawy mojego samopoczucia. Wydajesz się być bardzo pozytywną i ciepłą osobą. Życzę wszystkiego dobrego, dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie wyobażasz jak ucieszył mnie Twój komentarz - bardzo Ci dziękuję! :)

      Usuń
  26. Też bywałam w takich niby typowych amerykańskich restauracjach. Świetna aranżacja :)
    Jestem ciekawa tego filmu, muszę poczytać opis i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam restauracje stylizowane na te amerykańskie! :D I perełki ciekawe:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaa różne songi się pod nosem śpiewa ;D
    Świetna restauracja, urocze miejsce!
    Cóż to za herbatka z Liptona?
    Uch i ta ryba pod kołderką ♥ aż zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś cytrusowa - pomarańcza, grejpfrut, cytryna czy coś w tym stylu ;)

      Usuń
    2. muszę sprawdzić w sklepie jakie oferują cytrusowe herbatki*spogląda na niemieszczącą się kolekcję herbat* ojj nowe opakowanie nie zaszkodzi! ;)

      Usuń
  29. Moim zdaniem cytat jest świetny, ale nie jestem tutaj obiektywna, bo uwielbiam Szymborską ;) Jestem też zakochana w restauracjach w konkretnym stylu - ostatnio byłam w meksykańskiej i siedziałam obok jakiegoś raczej przystojnego, ale bardzo małomównego kaktusa :D Pana Turnau lubię, ale Bliżej szczerze mówiąc tak sobie mi się podobało. A zdjęciem smakołyku narobiłaś mi ochoty ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam W.SZYMBORSKA "Nic dwa razy". pamiętam,że dostałam 6 za wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. "Rok Dobrych Myśli" B. Pawlikowskiej też mam zamiar kupić ten kalendarz :)


    Z przyjemnością przekazuję wyróżnienie :)

    http://szminka-po-lustrze.blogspot.com/2012/10/wyroznienie-zalegy-tag-maseczkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyjątkowo trafiłaś jak dla mnie ze zbiorem linków - zen habits, i 60 sposobów na więcej szczęścia na co dzień. I kolejny ciekawy blog o szczęściu.

    Ciekawa jestem ogromnie jak tam Twoje lektury z kilku postów wcześniej... co możesz mi polecić i co odradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem w trakcie powolnego i dogłębnego czytania Fire Starter Session - jak dla mnie niesamowicie inspirująca książka.
      Za to stanowczo odradzam Greya - strata czasu :)

      Usuń
  33. Happy, podesłałam Ci mejla kilka dni temu. Dotarł? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jestem tu pierwszy raz i.. czegoś takiego szukałam! inspiracji do bycia po prosty happy! na razie pobieżnie przejrzałam trochę Twoich postów i strasznie mi się podoba :-) na pewno będę tu częstym gościem:)

    a do mnie zapraszam na małe co nieco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty