Punkt po Punkcie - 33 październikowe przemyślenia!

1. Upraszczaj



2. Nie musisz zawsze być perfekcyjny i zorganizowany - pozwól sobie na chwilę zapomnienia


3. Wypowiadaj się pewniej i głośniej


4. Wzbudzaj w sobie entuzjazm


5. Flirtuj


6. Bądź hojny


7. Obserwuj gwiazdy na niebie


8. Nie bój się - zmiany, porażki, sukcesu...


9. Rozmawiaj z nieznajomymi


10. Wybieraj szczęście - po prostu



11.Podkreślaj usta dla własnego dobrego samopoczucia, a później...



12. ... uśmiechaj się szeroko do napotykanych ludzi


13. Zadbaj o swój czas wolny - chwile wytchnienia i przyjemmności każdego dnia


14. Sprawiaj czasami bliskim nieoczekiwane prezenty bez żadnej okazji


15. Pozwól sobie być "innym" niż wszyscy i pielęgnuj w sobie tą wyjątkowość


16. Doceniaj ludzi - mów im, jak bardzo ich lubisz


17. Zliczaj, wymieniaj w myślach wszystkie dobre rzeczy, które cię spotykają


18. Rozkoszuj się własną wolnością


19. Zostań swoim własnym superbohaterem


20. Zaskakuj innych...


21. ... ale czasem też samego siebie


22.  Daj sobie prawo do zmian


23. Zadbaj o swoją garderobę - codziennie chociaż w małym stopniu się wystrój - nie czekaj na specjalne okazje, żeby czuć się wyjątkowo


24. Bądź czarująca - rozbudzaj swoją kobiecość


25. Bierz odpowiedzialność


26. Pamiętaj, że problemy nie trwają wiecznie


27. Traktuj ludzi z jednakowym szacunkiem...

 28. ... i w tym szacunku nie zapominaj o własnym partnerze


29. Łap kontakt wzrokowy




30. Przytulaj i całuj


31. Pozwól sobie czasem na śmieszne, absurdalne zachowanie - życie nie zawsze trzeba brać aż tak poważnie

32. Każdego dnia czymś się delektuj


33. Po prostu kochaj - życie, ludzi, siebie!

Komentarze

  1. Piękne rady ♥ Na pewno się do nich zastosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj żeby o tym pamiętać na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego mi było trzeba w ten pochmurny dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej to lubię dawac prezenty bez okazji, zaskakiwać innych i mówić im ile dla mnie znaczą :) wtedy uśmiecham się najszerzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo,bardzo wspaniałe przemyślenia...do zapamiętania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Iiii z kilkuchybanastu nawet punktów korzystam z kilku nie.
    Na pewno do poprawienia mam danie sobie luzu od perfekcjonizmu,upraszczanie(ja wręcz komplikuje) i bania się porażki.Och no i zaskakiwanie samej siebie zaczęłam dopiero wczoraj.

    A mój ulubiony punkt to wybieranie szczęścia ♥

    Dziękuje za ten post Justyś! Mega wpis ♥ Chyba najlepszy jaki czytałam tutaj:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste jednak czuję, że mogą zmienić całe moje życie. Na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne rady i fotografie .........

    OdpowiedzUsuń
  9. z oczywistych względów zwróciłam szczególną uwagę na dawanie prezentów bez okazji! uwielbiam to robić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rady! Choć większość realizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak udało Ci się znaleźć tak dobrane zdjęcia!
    Świetna kompozycja notki no i oczywiście (a nawet przede wszystkim) rady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, dziękuję Ci za to! :) Idealne dopełnienie poniedziałku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby takie proste rzeczy, a jednak mało kto realizuje choć część. Muszę się bardziej starać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. takim z pozoru zwyczajnym, prostu postem bardzo poprawiłaś mi humor i wywołałaś uśmiech na mojej twarzy. DZIĘKUJĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko co najważniejsze ujęte w krótki i piękny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, tak! Olala ma rację, to najlepszy wpis :D
    Dzięki Wielkie i serdeczne :*
    :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rady, skąd tyle pomysłów, aż zazdroszczę ;))
    Pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie czytało mi się te rady... Chyba je sobie gdzieś zapiszę i codziennie będę na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!!! No to nic tylko wcielic je w zycie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie ! Przepiszę chyba do kalendarza i będę się stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to jednocześnie łatwe i chwilami trudne.. ale postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe zasady na każdy dzień :)wiesz... chyba mnie zainspirowałas do pewnego działania ;) pochwalę się niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatni punkt podsumowuje wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo inspirujący post i piękne zdjęcia/obrazki;) Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rady, powiem ze w ostatnim tygodniu czuje sie mega zajebiscie i w sumie wypelnione mam wszystkie te punkty ! Czuje sie jeszcze szczesliwsza <3 Dziekuje! Kurde, czuje sie tak optymistycznie ze masakra, zaczelam Kochac swoje zycie ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. punkt 7. flirtuj! ciekawe, co na to mój mąż ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wywołałaś tym postem na moich ustach niesamowity uśmiech, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, powodujesz u mnie ogromne pokłady nadziei ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. To nawet nie był jakiś głupi komentarz z mojej strony. To fakt, pokazali nam na muzyce. Jest filmik, trwa jakieś 10 minut, covery największych piosenek, do tylko tych czterech akordów. Nawet Beatlesi się załapali.

    OdpowiedzUsuń
  30. 33 razy jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam twój projekt, dzisiejszy post wywołał uśmiech ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rady i do tego z obrazkami :D
    Trzeba z nich korzystać każdego dnia, aby każdy dzień był piękny.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne rady.
    cóś w stylu 'małego oradnika zycia'. kiedyś była taka ksiązeczka w gazecie, 366 rad jak sobie polepszyć życie drobnymi sprawami; uśmiechnij sie dziś do co najmniej trzech osób; powiedz komuś, ze go kochasz itp.

    OdpowiedzUsuń
  34. genialne przemyślenia:) onserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne! Uśmiechnęłam się na widok obrazka pt flirtuj! Cała reszta też piękna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne te porady!
    Z kilku sama chętnie skorzystam.
    Bardzo przydatne one są dla ludzi nieśmiałych itp.


    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  37. I love it!!!

    xxx

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  38. Upraszczanie - to tak pięknie i prosto brzmi, a ja wciąż mam z tym problemy. Mój brat twierdzi, że uwielbiam sobie komplikować życie i zdecydowanie zbyt często nadinterpretuję - coś w tym jest.
    Rada o perfekcyjności też pasuje do mnie idealnie, bo to, że chcę być zawsze idealnie przygotowana i muszę wiedzieć wszystko, potrafi utrudniać życie.
    Z mówieniem głośniej nie zgodziłabym się w każdej sytuacji, ale pewnym siebie warto być zawsze.
    Uwielbiam się uśmiechać do nieznajomych na ulicy, a listę dobrych rzeczy, które mnie spotkały, tworzę w myślach codziennie wieczorem :) Lubię też robić innym niespodzianki, ale sobie w sumie też - ostatnio taką była dla mnie koszulka z jednym z ukochanych aktorów: Clarkiem Gable.
    Ze słowami o garderobie zgadzam się w 100%, bo odpowiedni strój poprawia samopoczucie i dodaje pewności siebie.
    Generalnie chciałabym realizować codziennie większość z tych punktów - to się chyba nazywa szczęście ;)) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wezmę to sobie do serca, bo chociaż to, zdawało by się, tylko kilkanaście zdań, zlepionych wyrazów, to jednak działają na wyobraźnie:)

    dziękuję!:))

    OdpowiedzUsuń
  40. najbardziej spodobało mi się ''problemy nie trwają wiecznie'' to bardzo trafne słowa, masz stu procentową rację!

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne perły, zwłaszcza Szymborska i przemyślenia październikowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny post! brakowało mi czegoś takiego! pozdrawiam! Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  43. jak zawsze mega dawka uśmiechu i przemyśleń:) uwielbiam To u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Od kilku dni namiętnie czytam Twojego bloga- niesamowicie inspirujący jest! Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  45. Prawdaa.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacyjna droga do szczęścia w 33 punktach, idealna na jesienny wieczór :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty