7 sposobów na barwny listopad - mój pierwszy wpis gościnny!

 Jakiś czas temu Alina z bloga Design Your Life napisała do mnie z niezwykle miłą propozycją. Efektem tego jest opublikowany przez nią wczoraj wpis, dzięki któremu możecie poznać moich siedem sposobów na barwny listopad!

Nie chcę, żeby zabrzmiało to jak "reklama za reklamę", ale osobiście uważam, że Design Your Life, to jeden z najbardziej atrakcyjnych, barwnych i inspirujących blogów lifestyle'owych w sieci. Dlaczego?

Bo jest moim zdaniem pisany z sercem. Alinka przedstawia masę inspiracji dotyczących przeróżnych dziedzin - gorąco zapraszam Was nie tylko do przeczytania mojej listopadowej listy, ale także do przeglądnięcia innych artykułów na stronie.

Ja zakochałam się w Design Your Life od pierwszego wejrzenia i z każdym wpisem moje uwielbienie się pogłębia. Zapraszam!


Komentarze

  1. Świetny gościnny post! :)
    Spróbuję chociaż połowę Twoich sposobów :) na "swój" barwny listopad :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) świetny pomysł na te 7 sposobów :)
    i zdjęcie baaardzo ładne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja lecę zerknąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ze zdjęciami to tez mam taką fazę wywołuję, wklejam, wieszam :) od razu lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog Design Your Live rzeczywiście świetny! Dzięki Tobie odkrywam kolejne miejsce, gdzie będę stale zaglądać, dziękuję :))
    A 7 sposobów na pewno wcielę w życie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z Aliną, że Twój blog jest najbardziej pozytywny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję gościnnego postu;) I w takim razie już lecę na Design Your Life;)

    OdpowiedzUsuń
  9. poznałam niedawno tego bloga i lubię bardzo tam zaglądać, choć nie zawsze mam czas by komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) ja za często nagradzam się zakupami a już szczególnie do makijażu:P odświeżenie fryzury nie wchodzi w gre:/ zapuszczam włosy ehh... a do upięć są jeszcze za krótkie:/ mimo wszystko podoba mi się wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie znalam go - zajrze tam zaraz:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam i potwierdzam opinię o blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oba blogi są bardzo pozytywne, kreatywne i ciekawe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Happy za tak miłe słowa - i Wam wszystkim również! - pojęcia nie macie, jaką radość mi sprawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przenoszę się w takim razie na poletko design your life i po takiej rekomendacji wierzę, że wpłynie na mnie równie pozytywnie jak świat happyholic :) Ściskam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się Twoje sposoby! niby proste, ale skuteczne ;))
    a i ja bardzo lubię zaglądać do Design Your Life:)

    Otagowałam Cię u mnie na blogu, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A właśnie też odwiedzam tego bloga i się troszeczkę zdziwiłam:) oczywiście jak zawsze pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł z otaczaniem się kolorami świetny. Brakuje tylko pomysłu na "doświetlenie się". Tutaj trochę innych sposobów na przetrwanie listopada dzięki mocy endorfin:
    http://www.portalmaturzysty.pl/aktualnosci/sposob-na-listopad,1139,1.html

    Jak Ci się podobają?

    Będę zaglądać do Ciebie, bo blog bardzo inspirujący :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who has been doing a little research on this.
    And he in fact bought me lunch due to the fact that I
    stumbled upon it for him... lol. So let me reword this....
    Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to discuss this
    issue here on your site.

    Here is my web blog :: homeopathic remedies for herpes simplex 1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty