Perełki Tygodnia: 14.11.2012

Zdjęcie Tygodnia:

Już od samego patrzenia na te barwy poranek staje się dużo piękniejszy! Zobacz punkt pierwszy z listy 7 sposobów na barwny listopad.


Cytat Tygodnia:

"Róbcie, róbcie operacje plastyczne.
 Na starość będziecie klepały biedę.
 Bo wszystkie pomarszczone babcie zagram ja!"
A. KULESZA


Muzyka Tygodnia:

 Hey - odkąd po raz pierwszy posłuchałam ich płyty Fire jakieś 7 lat temu, kompletnie przepadłam. Kocham Kasię Nosowską - jej teksty, mimikę, głos. Delektuję się nową płytą: "Do rycerzy, do szlachty, do mieszczan".



   A szczególnie tą piosenką:



Grafika Tygodnia:

http://www.randomactsofkindness.org/


Linki Tygodnia:

Moje mini - wyzwania tygodnia:



Zobacz  powiązane wpisy:

Smakołyk Tygodnia:

   Inspirowane przepisem Smitten Kitchen...





Książka Tygodnia:

Cudowna podróż przez USA... Momentami chciałam rzucić wszystko, spakować walizkę i wyruszyć w podobną wyprawę! Zobacz inne Jesienne Lektury!



Film Tygodnia:

   Szczególnie piosenka "Young Lust"...


Komentarze

  1. zycze powodzenia z chodzeniem spac o 22 ;)) dla mnie to jest niemozliwe ;))

    Kochana mam prosbę.. w najnowszej notce pod koneic mam dwie prośby ;) Jakbys mogła byłabym mega wdzięczna :) A akcja ze Szlachetną Paczką jakbys mogła też o tym wspomnieć byłabym meeega wdzięczna < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. http://thoughtcatalog.com - dodaję do ulubionych, a pomysł "40 posiłków w 4 godziny", rozwalił mnie kompletnie. dzięki! bardzo dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa, i pomyśleć, że dziś po raz pierwszy trafiłam na Twój cykl postów "Perełki Tygodnia"! Najbardziej zaintrygowały mnie Linki Tygodnia i ta książka, ach...USA mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! A ja troszeczkę się zawiodłam płytą Hey, chociaż piosenka Do szlachty jest przepiękna, to reszta uważam, że trochę wszystko na jedną nutę. Ale przesłucham jeszcze raz i może zyska przy bliższym poznaniu. Często tak mam :)

    I jak moja droga, bierzesz udział w mojej akcji prezentowej ? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam zamiar kłaść się o 22, dla mnie jednak jest to niewykonalne, ale życzę powodzenia ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na kolejny post z tej serii;) Cytat Agaty Kuleszy jest genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje perełki tygodnia, nawet nie wyobrażasz sobie jak mnie inspirują:)Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetny wpis :) Dzięki za mega inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  9. agata kulesza jest zajebista ;)
    co do błedow to też wiele z nich mam już za sobą, na szczęście to raczej drobne pomyłki niż poważne błędy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham Twoje cotygodniowe podsumowania :) Zawsze znajduję coś, co mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zliczę ile razy widziałam "The Wall" - zawsze jestem pod wrażeniem a teksty piosenek znam na pamięć odkąd miałam 14 lat - pewnych rzeczy się po prostu nie zapomina!

    OdpowiedzUsuń
  12. przyłączam się do wyzwania nr 2 z odgruzowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za każdym razem jak tu wchodzę myślę, że mamy wiele wspólnego. Nosowską znam na pamięć i wyznaję od dziecka. Z jej tekstami utożsamiam się aż nad to ;) podoba mi się ta sama grafika co Tobie :) a Kulesza swoim słowem rozwaliła system :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :)
      W ogóle życie aktorek pokazuje, że każda ma swoje fazy popularności, związane z m.in. typem charakteru i urodą. Linki już za chwilę przeglądam.

      Usuń
  14. oj tak, przydało by się kłaść wcześniej spać. już za godzinę? zobaczymy, czy się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytat Kuleszy - najlepszy na świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The Wall- można zapomnieć treść tego filmu, ale nie zapomina się emocji, jakie wywołuje. Nie wiem, czy chciałabym obejrzeć jeszcze raz, bo jest przerażający, ale nie żałuję, że go obejrzałam.

    Nowa płyta HEYu- jeszcze nie słuchałam. Ale ta piosenka, którą wkleiłaś- bardzo podniosła! I taka afirmacyjna!

    Twoja paleta barw- aż mi oczka zabłyszczały! Choć już nie maluję się na kolorowo, to i tak wciąż marzę o takiej.

    Och, a jak znajomo brzmią te 20 rzeczy, które robią zbyt ambitne osoby!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odgruzowywanie? Ojj tak! Wchodzę w to! ;)
    Bo bałagan zrobił się niesamowity.

    Hey? Nowa piosenka? Nie słyszałam! Iiii muszę ogarnąć w wolniejszej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo! te 47 sposobów na usprawnienie myślenia bardzo mi się przyda! szczególnie teraz! :D
    I odgruzowanie...jeszcze bardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje perełki tygodnia, zawsze nie mogę się doczekać następnych :) książkę koniecznie muszę sobie zamówić, może zainspiruje mnie do jakiejś wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to tylko utarty stereotyp, że listopad jest nudny i ponury. Jeśli tylko się CHCE można sprawić by był kolorowy - czego jesteś najlepszym dowodem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozbawiłaś mnie tym Heyem, bo ja z kolei od tygodnia katuję "Miłość! Uwaga! Ratunku! Pomocy!" - jest świetna, a ja ją dopiero teraz poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W książce, którą teraz czytam ("Ślady małych stóp na piasku") co chwile pojawia się pytanie "Gdybym wiedziała...".
    a więc... Gdybyś wiedziała, jak mnie inspirujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje mini wyzwania tygodnia - swietne tez sie przylacze:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten blog :))
    Cytat jest rewelacyjny! Uśmiałam się na cały dzień :)
    U mnie też wyzwaniem jest trochę posprzątać do soboty, w końcu kiedyś trzeba. brawa dla mieszkania w bloku - gdybym, nawet co miesiąc, miała sprzątać ogromną chałupę z kilkunastoma pomieszczeniami - zwariowałabym ;)
    Pozdrawiam oraz nieśmiało zapraszam na mojego nowego, pozytywnego bloga! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Od jutra podchwytuję pomysł ze spaniem o 22!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten film;) A przepis wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj takie odgruzowanie przydałoby się i u mnie ;q

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne uczucie zobaczyć te wszystkie pozytywne rzeczy. Otworzyć linki :) POtężna dawna czytania i inspiracji na sobotnie popołudnie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam Cie do zabawy w Liebster Avard, znany szerzej JAKO TAG. Więcej Informacji znajdziesz tutaj: http://smallmustacheblog.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle cudownie inspirująco <3 Podziwiam, jeśli dasz radę się kłaść o 22, mnie to nigdy nie wychodzi ;o

    OdpowiedzUsuń
  31. ulubione <3 zaraz zabieram się do zwiedzania podanych przez Ciebie linków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Agata Kulesza jest mega babka;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha :) Cytat jest świetny, rozbawił mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Twojego bloga i nie mogę się doczekać kolejnej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje mini wyzwania tygodnia pięknie komponują się z moimi potrzebami...lekko zmodyfikuję, kartkę jutro wieszam w widocznym miejscu. Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Cytat Kuleszy boski! Jesteś w łóżku? Jest 23.00 ;o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty