73 pomysły na Gwiazdkowe Prezenty - część 1: Dla Niego...

I tak oto nadszedł grudzień, a wraz nim coś, co sprawia większości z nas prawdziwą, dziką przyjemność - poszukiwanie prezentów dla naszych bliskich! W najbliższym czasie na moim blogu pojawi się cykl czterech postów z przeróżnymi inspiracjami i pomysłami w tej kwestii.

Pierwsza część cyklu: prezenty dla Niego...



1. Skórzany pasek - np.  H&M
2. "Kubki with a message", na których można zostawić wiadomość napisaną kredą
3. Stylowy szalik - np. Joop
4. Etui na koszule
5. Zestaw filmów na DVD - np. Prometeusz
6. Podstawa pod laptopa
7. Pokrowiec na  iPada
8. Ulubione perfumy np. Hugo Boss
9. Portfel
10. Zestaw kosmetyków np. Glossybox
11. Zestaw survivalowy np. Bear Grylls
12. Breloczek dla komputerowego maniaka
13. Koncert ulubionej grupy na DVD - np. Coldplay 2012
14. Książka np. Zeznania niekrytego krytyka
15. Bilety na premierę Hobbita
16. Zestaw do golenia z... czekolady!
17. Ciepłe rękawice np. H&M

Komentarze

  1. Te kubki są świetne! Dzięki za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam niecierpliwie na druga część cylku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na prezenty dla niej, bo mam problem, co kupić teściowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny pomysł, ale ja planuję coś bardziej oryginalnego. prezent dla NIEGO nie mogę być taki zwyczajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna dawka inspiracji :) Swoją drogą, kilka tych prezentów i mnie bardzo by ucieszyło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujesz Kochana!
    Ojj nie mogę się doczekać prezentów w stylu: dla przyjaciół!
    Choć stanie chyba na przyjęciu bożonarodzeniowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha zestaw do golenia mnie rozbawił :D a o kubku with message strasznie marzę! nadaje się też do działu "dla niej" :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się uważałam za eksperta od prezentów ;) no dobrze, może bez tej fałszywej skromności - kilka rzeczy z powyższego zestawu już gościło u mnie na blogu, a kilka jeszcze się pewnie pojawi, więc nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale te czekoladki w kształcie zestawu do golenia tak mi się spodobały, że opisałam je też u siebie - oczywiście podając źródło pomysłu :)

      Usuń
  9. Ja też właśnie zastanawiam się co kupic na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja stawiam na klasykę i kupuję książkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurka, bilety na Hobbita to i ja bym zgarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw do golenia z czekolady to i ja mogłabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w zeszłym roku kupiłam mężowi portfel skórzany bardzo się ucieszył, bo jego już się rozsypywał a było mu żal kaski na nowy, stary wyrzucił zaraz po rozpakowaniu nowego i przełożeniu dokumentów,minął rok a portfel mimo używania dalej wygląda elegancko:)

    myślę, że też fajnym prezentem może być porządna torba do pracy dla naszego mężczyzny:) pojemny pendrive - mój właśnie sobie takiego zażyczył, lub przenośny dysk jeżeli ktoś ma więcej kaski do dyspozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie rozglądam się za fajnymi portfelami dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a tam dla faceta! dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw do golenia z czekolady jest świetnym pomysłem dla Pana który używa golarki elektrycznej :P

    Ale mi najbardziej przypadły do gustu te kubki, na których można zapisać jakieś przypomnienia, ale też miłe słowa o poranku :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na pomysły dla babci :) Zawsze mam problem z tym...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem dlaczego, ale kupienie prezentu dla męża/taty/brata jest dla mnie zawsze bardzo trudne... czego pragną faceci?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam w planach zakup wędki dla mego panopka, bo starą niechcący złamałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. och! dziękuję Ci serdecznie za te propozycje, może chociaż trochę pomoże mi to w wyborze prezentu dla taty, z którym mam problem od zarania dziejów ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. O a ja bym poleciła sklep Dekanter.pl - to internetowy sklep ale można odebrać samemu w Warszawie. Tam macie wiiiinka whiskey i nalewki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty