Perełki Tygodnia (...a raczej Miesiąca) : 28.12.2012

Cytat Tygodnia:


„ Mam na myśli chęć kontaktu, rozmowy z drugą osobą. Stawałam się żądna wiedzy. Z czasem od każdego czegoś się nauczyłam. Bo rozmowa z drugim człowiekiem jest dla mnie zawsze jakąś lekcją. Jest jakby czerpaniem z tej drugiej osoby, z jej dobrych emocji. Gdy ktoś ze mną rozmawia, zawsze znajduję w tym jakąś wartość, którą mogę spożytkować. (…) z każdej rozmowy z drugim człowiekiem można dla siebie wyciągnąć jakąś mądrą rzecz. Bardzo lubię rozmawiać z ludźmi, lubię wymieniać poglądy i wiadomości. Sprawia mi to satysfakcję. „

Danuta Wałęsa – Marzenia i tajemnice

Chyba jeszcze nikt nie ujął tak dobrze tego, czego sama szukam w rozmowach z innymi ludźmi.

Linki Tygodnia:

Zdjęcie Tygodnia:



Filmy Tygodnia:



Muzyka Tygodnia:



Grafika Tygodnia:

http://pinterest.com/pin/226235581251990274/

Radości Tygodnia:

  • wspaniała świąteczna atmosfera
  • pyszne świąteczne smakołyki!
  • piękne prezenty...!
  • "To wwłaśnie miłość"
  • wypad do kina
  • kawa z nowych filiżanek...

Komentarze

  1. Też piłam w tym tygodniu kawę z nowych filiżanek i w dodatku z nowego ekspresu, mimo, że kawy generalnie nie pijam ;p.
    Ale i tak największą radość sprawiły mi reakcje na prezenty (głównie chodzi o moją siostrę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne filizanki, uwielbiam porcelane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, te dzieciaczki są takie kochane :3
    Świetny pomysł z tą słoneczną paką, genialny po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zachwycam się słoneczną paczką :) proste i piękne!

      Usuń
  4. grafika tygodnia zmieniła kierunek, w którym podążał mój wieczór :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziury w chodniku mnie powaliły po prostu! i sama miałam ochotę na jakiś projekt na nowy rok i właśnie go obmyślam :) tak, że codziennie coś fajnego z tego wychodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach taka kawusia z takiej filiżanki, szkoda, że tak późno naszła mnie ochota ;) mój rower koniecznie muszę obejrzeć ;) niegdy nie mogę się zdyscyplinować, żeby coś obejrzeć ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe filiżanki to jest to :)
    Dzięki za kolejną porcję inspiracji i motywacji:)
    Powodzenia w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki słoneczny box poproszę ;)
    wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robić coś przez 365 dni? Pokaż mi w tym sens i wyjaśnij przy okazji jak nie znudzić się po razie np. 10.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne filiżanki.
    Mój rower rzeczywiście bardzo przypadł mi do gustu. Lubię takie polskie filmy.
    Na Hobbita dopiero się wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brakowało mi tych perełek :( Ale cieszę się, że są :D Książka do scrapbookingu świetna i ta z Amazona dała mi do myślenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. uuwielbiam te Twoje perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja również jestem wielką fanką perełek! Zawsze znajdę tutaj coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoneczna paczka - niesamowity pomysł;) Warto wykorzystać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, uwielbiam stawiać sobie wyzwania na nadchodzący rok. Ale niestety równie mocno uwielbiam o nich zapominać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne inspiracje ! To co kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze z niecierpliwością wyczekuję tych postów, dlatego że po nich zawsze mam ochotę działać, zacząć robić wiele nowych rzeczy i dziękuję Ci, że dzięki nim mogę się tak zainspirować ;) z linków bardzo spodobała mi się słoneczna paczka, SMASH books, jak się poczuć szczęśliwym we własnym domu oraz postanowienia/wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Film "Mój rower" genialny *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze świetne linki:) dziękuję! i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. O! Dawno nie było (chyba?), albo to ja przegapiłam :)
    Ale tę scrap - książkę bym sama chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też wchodzę w projekt 365, już dzisiaj. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Rok temu próbowałam projektu 365, wytrwałam miesiąc ;)Chciałabym teraz spróbować robić zdjęcia swojej twarzy codziennie, w podobnej pozie, tak aby potem zrobić z tego filmik. Ciekawa sprawa. Jestem na etapie szukania jakiegoś programu to tego, aby łatwiej było ustawić twarz, lub już w edycji filmiku móc przesuwać i obracać zdjęcia. Może znasz coś?
    SMASH books to również moje marzenie.
    Uwielbiam posty tego typu. Zawsze znajduję w nich nowe, interesujące rzeczy. Skąd je bierzesz ;) ?
    Pozdrawiam, Cooki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty