Pomysły na Gwiazdkowe Prezenty - część 2: Dla Niej...





1. Piękny dzianinowy komin z paskiem
2. Ciepłe kapcie np. H&M
3. Zakolanówki np. H&M
4. Zestaw lakierów do paznokci np. Sephora
5. Niepowtarzalne siodełko do miejskiego roweru
6. Komplet pościeli np. Ikea
7. Stojak na biżuterię np. Crazyshop
8. ShinyBox - pudełko z kosmetykami (prenumerata bądź pojedyncze)
9. Wygodna piżamka np. H&M
10. Ręcznie wykonany notatnik
11. Ulubione perfumy np. Dolce & Gabbana
12. Przepiśnik
13. Stojak z ramkami na zdjęcia np. Crazyshop
14. Parasol w kształcie serca
15. Książka np. "Trafny wybór" autorstwa J.K. Rowling
16. Stylowa torebka np. House
17. Opaska na oczy do spania
18. Kubek z "ocieplaczem"
19. Multiplaner czyli alternatywa dla zwykłego kalendarza
20. Dekoracyjne taśmy dla miłośniczek scrapbookingu
21. Książka z przepisami np. White Plate
22. Stylowy fartuszek dla kulinarnych pasjonatek
23. Unikalny kalendarz wykonany metodą scrapbookingu
24. Paleta do makijażu np. Sephora
25. Biżuteria np. srebrna bransoletka Apart
26. Kalendarz "Rok dobrych myśli"
27. Dietownik dla miłośniczek planowania posiłków

Komentarze

  1. Wybieram pozycje nr. 9, 15 i 16 kochany Gwiazdorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Niektóre banalne, ale świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kalendarz B.Pawlikowskiej :) Jest bardzo fajny, więc myślę, że byłby świetny na Gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, chciałabym sama wiele z tych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i znowu się cieszę, że wiele z tych pomysłów znalazło się też u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele z tych rzeczy sama bym chciała! M.in. kalendarz Pawlikowskiej. Zastanawiam się też, czy nie dać go przyjaciółce, bo to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne propozycje, też na swoją listę wpisałam opaskę na oczy, chociaż zrobiłam megaaa długą listę z pośród której mój mikołaj ma wybrać - bo lubię niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. -- masa fajnych pomyslow:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja poproszę: 10, 16, 23 :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, z tą ksiażkę Whiteplate to pojechałaś. Ja tam wolę Nigellę zdecydowanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeej, chcę wszystko ;) a torby to moje ogromne uzależnienie ;D każdy mężczyzna musi koniecznie zobaczyć tą notkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. o ile więcej możliwości! Faceci mają prościej:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szósteczka <3 Chyba ze wszystkich tych prezentów cieszyłabym się, gdybym dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O taaak ! ten post z chęcia ustawiłabym na strone startową w komputerze G. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Parasol jest przecudny! Sama bym go sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie każdy punkt z tej listy bym przyjęła!

    OdpowiedzUsuń
  17. ach, przytuliłabym ciepło "15" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie większość bym przyjęła z chęcią pod moją choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na post! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Parę rzeczy wpadło mi w oko :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kalendarz lub paletka cieni- idealne prezenty dla każdej kobiety;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś genialna, świetne pomysły! Sama chętnie przygarnęłabym połowę z tych propozycji...:D

    OdpowiedzUsuń
  23. z tego tu spisu wybrałabym kalendarz, tak czy inaczej zamierzam sobie kupić bo wątpię że ktoś u mnie na to wpadnie:) Ah dla kobiety dużo łatwiej o prezent, bo często lubimy "gesty" i bibeloty, a faceci raczej preferują prostotę i użytek:P mam już na szczęście prezent dla mojego i przy kilkugodzinnym szukaniu wymyśliłam dwa inne - także w zapasie^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem tak: wszystko mogłabym dostać z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo fajnych propozycji. Ja w tym roku trochę zaspałam i dopiero robię listę. Jutro będę robić zakupy. Z siostrą zawsze sobie nawzajem kupujemy perfumy - taka tradycja. Uwielbiam ją, bo każda z nas stara się znaleźć wyjątkowy zapach. Niekoniecznie taki z reklam ;) Ja już mam dwa upatrzone na perfumy.pl, muszę się tylko zdecydować! A reszta prezentów to książki, pasek, zabiegi w SPA :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty