Pomysły na Gwiazdkowe Prezenty - część 3: Dla Taty...

1. Kabarety na DVD np. Kabaret Skeczów Męczących
2. Odrobina muzyki np. "Myśliwiecka" A. Andrusa
3. Stojak na gazety
4. Gra planszowa "Kolejka" oparta na realiach PRL-u
5. Zestaw do domowego wyrobu piwa
6. Książka np. "Kroniki wariata z kraju i ze świata" Manna
7. Kalendarz np. National Geographic
8. Książka o sporcie narodowym Polaków, czyli grillowaniu
9. Zestaw kluczy nasadowych z grzechotką ;)
10. Wydanie serialu np. "Czterej pancerni i pies"

Komentarze

  1. Numer 5 to ciekawa opcja ;D
    Mój tato dostanie zestaw ulubionych kosmetyków :3

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 5 jest bardzo interesujace. Bardzo fajne pomysly haha ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego zestawu to akurat wyjątkowo dużo rzeczy polecałam też u siebie, a Myśliwiecka to jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejke ja dostane od swojego P. na gwiazdkę :)jż jest zamówiona nie mogę się jej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój najbardziej ucieszyłby się z ;D fanatyk śrubek, wkrętarek, kluczy itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Największa zmora świąt - kupić Tacie prezent :P Dzięki za pomoc! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Grę Kolejka polecam bardzo bardzo bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam grę kolejka. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje. I rzeczywiście pasują dla ojców ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego nie ma propozycji podarków niematerialnych? Otwarty bilet do teatru, bon podarunkowy, kupony lotto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko, co wymieniłeś - też jest materialne - za to tez trzeba zapłacić. Nie materialnym prezentem byłby jakiś hand made :)

      Usuń
  11. A mój tatko dostanie portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oho, i chyba rozwiązałaś mój dylemat tym wydaniem "4 pancernych..." :) Tata uwielbia ten serial, a własnie myślałam nad kupieniem mu jakiejś serii na DVD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty