Pomysły na Gwiazdkowe Prezenty - część 4: Dla Mamy...

1. Broszka np. filcowe kwiatki
2. Zapachowa świeca w filiżance
3. Książka dla miłośniczek zdrowego stylu życia
4. Pojemna torba np. H&M
5. Zestaw zapachowy np. Bruno Banani
6. Podkładki pod kubki
7. Elegancki breloczek do kluczy
8. Lekki szal np. C&A
9. Książka - poradnik np. "Sztuka dobrego życia"
10. Serwis kawowy lub zestaw filiżanek np. Karat
11. Kolorowy termofor np. Crazyshop
12. Zestaw herbat np. Dilmah
13. Lodówkowy zapiśnik
14. Książka "500 polskich książek, które warto przeczytać"
15. Ciepły szlafrok np. H&M
16. Powiększające lusterko kosmetyczne np. Babyliss
17. Kalendarz np. "Rok inspirujących podróży" Martyny Wojciechowskiej
18. Szkatułka na biżuterię np. Czerwona Maszyna
19. Pakiet filmów na DVD np. zestaw czterech historii miłosnych opartych na bestsellerach N.Sparksa

Komentarze

  1. Lubię takie posty prezentowe:) I to i czytać i tworzyć własne! Twoje śledzę od początku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z tych pomysłów wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i znów kilka z tych rzeczy też już sama dawałam w prezencie, a część pewnie kiedys dam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, same fajne rzeczy :) Już chyba nawet widzę coś dla mojej mamy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły:)
    zapraszam do siebie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wykorzystam pomysł z kalendarzem Wojciechowskiej, nr 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stawiam na numer 4 , torebeczek nigdy za wiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie torebkę planuję Mamci kupić:) dla Teściowej jakąś dobrą książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam zamiar kupić Mamie płytę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie poszukuję prezentu dla teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodałabym jeszcze(jeśli mama jest smakoszem kawy) można zakupic kawę w Świecie Herbaty -są różne wykwintne smaki np. Amaretto lub Waniliowa, u mnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Broszke Z FILCU rok temu kupiła mamie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! Obejrzałam wszystkie 4 posty i przymierzam się do zakupów:) Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mamy kupiłam kule do kąpieli bądź płatki mydlane w kształcie róż i książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z nieba mi spadasz z tymi pomysłami, bo ja wciąż nie mam jeszcze przygotowanych wszystkich prezentów!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna lista. Na prezent dla mamy na Boże Narodzenie idealnie sprawdzi się także na przykład skrzynia ze słodkościami ze świątecznymi symbolami bądź szklana choinka na świecę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty