Happyholic 2012 - najlepsze 24 wpisy roku!

Nadeszła pora na podsumowanie minionego roku. Przez ten czas dużo działo się zarówno w moim życiu prywatnym jak i tutaj - na blogu. Poniżej, subiektywna lista najlepszych wpisów i projektów z całego roku Happyholica - kliknięcie na daną grafikę, przeniesie Was do wpisu. Zaczynamy!

STYCZEŃ

ODKRYJ 5 NAJWIĘKSZYCH PASJI



W tej notce opisałam prosty, ale skuteczny sposób na odkrycie swoich prawdziwych pasji i namiętności, o których powinniśmy pamiętać każdego dnia, ale także kierować się nimi w podejmowaniu różnych życiowych decyzji. Sama koniecznie powinnam zaktualizować swoją listę pasji sprzed roku - sporo w tej kwestii się zmieniło - oprócz mojej największej miłości, czyli całej tematyki związanej ze szczęściem!


 CYTATY O SZCZĘŚCIU




Wpis z kilkunastoma szczególnie lubianymi przeze mnie cytatami, związanymi z różnymi aspektami szczęścia. Być może wśród tych sentencji znajdzie się też taka, która szczególnie przemówi do Ciebie!


15 CZĘSTO ZAPOMINANYCH PRAWD O ŻYCIU



To jeden z moich ulubionych wpisów - kilkanaście życiowych prawd, zebranych przeze mnie na jednym rysunku - do przeczytania i przemyślenia.

LUTY

 REPORTAŻ O TOBIE



Luty był niezwykłym miesiącem dokumentowania naszego życia - razem ze mną kilkanaście osób codziennie robiło zdjęcie na dany temat. W efekcie powstał wspaniały filmik, łączący nasze starania, który możecie zobaczyć poniżej!



60 SPOSOBÓW NA ZMIANĘ ŚWIATA NA LEPSZE!


Aż 60 różnych pomysłów na proste działania, dzięki którym świat może stać się chociaż odrobinę piękniejszy - i to właśnie dzięki nam.


WALENTYNKI - POMYSŁY NA BYCIE ROMANTYCZNYM BEZ DUŻYCH FUNDUSZY


Kilkanaście sposób na niezapomniane walentynki, bez  groźby bankructwa - do zastosowania nie tylko w ten jeden dzień!

DOMOWA SPA, CZYLI PRZYJEMNOŚĆ DLA ZMYSŁÓW


Dokładny opis tego, jak można przygotować w zaciszu własnej łazienki niezwykłą ucztę dla własnego ciała - czyli domowe spa!

50 RZECZY, KTÓRE POPRAWIAJĄ MI NASTRÓJ


Jeszcze więcej inspiracji w tej kwestii, możecie znaleźć na mojej tablicy Pinspire - serdecznie zapraszam!

MARZEC

PROJEKT TAK
Kolejny projekt, w którym wspólnie ze mną braliście udział - tym razem przez cały miesiąc staraliśmy się mówić "tak" jak największej liczbie nowych możliwości. Inspiracją był dla film Yes Man, który koniecznie trzeba zobaczyć!

CYTATY - CZĘŚĆ 2


 Kolejna garść inspirujących cytatów - tym razem w pięknej oprawie graficznej Tomka.

MOJA DIETA SZCZĘŚCIA


Wyczerpujący opis diety, która naprawdę zmieniła moje życie - i to nie tylko o 10 kg ...

KWIECIEŃ

TOP 10 SPOSOBÓW NA DODANIE SOBIE ENERGII



Jeżeli doskwiera ci brak energii i chęci do czegokolwiek, koniecznie przypomnij sobie ten energetyczny wpis!

WYDŻAMPUJ SWÓJ ZWIĄZEK, CZYLI 50 SPOSOBÓW NA JESZCZE WIĘCEJ MIŁOŚCI


Kolejna pokaźna skarbnica inspiracji dla zakochanych!

MAJ

SŁOIK SUKCESÓW


W maju zachęcałam Was do stworzenia Słoika Sukcesów, dzięki któremu możemy celebrować i uchwycić to, z czego jesteśmy dumni - wszystkie momenty, w których czuliśmy się naprawdę szczęśliwi. Sama prowadzę taki Słoik, który otworzę w maju - na kolejne urodziny. Z wpisem tym, łączy się notka " 22 rzeczy, z których jestem dumna".

CZERWIEC

PIĘCIOLETNI DZIENNIK - CZYLI MÓJ SPOSÓB NA UWIECZNIANIE ŻYCIA


 Pięcioletnie dzienniki to jedne z moich najlepszych zakupów tego roku - każdego wieczora zapisuję w nich krótkie podsumowanie dnia i odpowiedź na jedno pytanie, dzięki czemu uwieczniam najpiękniejsze chwile mojego życia - gorąco polecam.

PEREŁKI TYGODNIA


To właśnie końcem czerwca pojawił się na moim blogu pierwszy wpis z cyklu "Perełki Tygodnia", który szybko okazał się Waszym ulubieńcem. Zobacz wszystkie wpisy z tego cyklu. 

 SIERPIEŃ

MIESIĄC CIAŁA I KOBIECOŚCI


Wyznaczenie sierpnia miesiącem kobiecości i cały związany z tym projekt okazał się dla mnie jednym z najlepszych pomysłów tego roku - nigdy wcześniej nie czułam się tak dobrze w swojej skórze!

 

ŚNIADANIOWE INSPIRACJE



Czyli kolejny krok na mojej drodze do lepszego samopoczucia - na celownik poszedł jeden z moich największych wrogów, czyli poranne zniechęcenie do zjedzenia śniadania. W efekcie powstała przyczepiana do lodówki grafika z pomysłami na proste poranne przekąski.


WRZESIEŃ

JAK ZAPLANOWAĆ PODRÓŻ MARZEŃ


Czyli moje przemyślenia w tym temacie i garść osobistych wskazówek przydatnych do zaplanowania wyjazdu pełnego pozytywnych wrażeń.

TĘCZOWY TYDZIEŃ WARZYW I OWOCÓW


Tygodniowe wyzwanie, w trakcie którego codziennie jadłam pokaźną porcję warzyw i owoców w odpowiednim kolorze - świetna kulinarna zabawa, a poza tym zastrzyk zdrowia dla ciała.

PAŹDZIERNIK

ODKRYJ PIĘĆ NAJLEPSZYCH CECH SWOJEJ OSOBOWOŚCI


Tak często podkreślamy swoje wady, zupełnie zapominając o dobrych cechach, naszych atutach. Dzięki odpowiedniemu kwestionariuszowi możecie poznać swoje największe zalety!

PUNK PO PUNKCIE


Kolejny wpis, który cieszył się dużą popularnością - 33 luźne myśli i sposoby na wprowadzenie do swojego życia większej dawki pozytywnych emocji!

GRUDZIEŃ

POMYSŁY NA GWIAZDKOWE PREZENTY


Jeden z najświeższych cykli na blogu - cztery wpisy z ponad siedemdziesięcioma inspiracjami w kwestii prezentów dla bliskich osób (pomysły mogą się przydać także na każdą inną okazję!)

PROJEKT SZCZĘŚCIE W DOMU - CZYLI CELEBRACJA ZAMIAST PRZESADNEGO MINIMALIZMU


Wpis opisujący wykorzystywany przeze mnie sposób na czerpanie większej radości z posiadanych przedmiotów i tworzenie z własnego domu miejsca celebracji - już wkrótce zrelacjonuję w nowym wpisie, co udało mi się zrobić w tej kwestii!

Komentarze

  1. Jestem czytelniczką Twojego bloga od niedawna i niestety wiekszości wpisów nie czytałam, ale na pewno to nadrobię. Twóje artykuły są bardzo inspirujące. W Nowym Roku obiecałam sobie, że będe szczęśliwszym człowiekiem. Liczę, że Twoje rady mi w tym pomogą. We mnie masz stałą czytelniczkę. Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok :) Dużo, dużo szczęścia i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, to był bardzo owocny rok :) niech kolejny będzie równie inspirujący! wszystkiego dobrego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowo mieć to wszystko w jednym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga ;) wieczór z happyholic i życie staje się prostsze! Motywujesz, inspirujesz :) życze CI tyle i jeszcze więcej mocy na 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! :) Super podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero co trafiłam na Twój blog, a już jestem zachwycona. Będę tu wracać częściej, bo mam ochotę przeczytać każdy wpis, a trochę mi to zajmie ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za to, że piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej spodobał się projekt kobiecy :)
    Takie uwolnienie w sobie kobiecości jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. No patrz, myślałam, że czytałam już wszystkie wpisy, a jednak coś przeoczyłam :)
    Wszystkiego dobrego w 2013 roku, Happy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że zrobiłaś to podsumowanie!
    Znowu będę czerpać pełnymi garściami z tych Twoich wpisów, bo wszystkich nie ogarnęłam, a tu takie perełki!

    Najlepszego w 2013!

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo inspirujący blog, na pewno będę tutaj wracać:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty