Jeden Prezent: Zestaw herbat



W zeszłym miesiącu dostałam pocztą piękny prezent, którym zupełnie zapomniałam się Wam pochwalić - a sprawił mi dużą przyjemność. Nie od dziś wiadomo, że jestem totalnym maniakiem herbaty - od dziecka to mój ulubiony napój. Książka, kubek herbaty i nic więcej nie jest mi potrzebne do szczęścia.

Gdy otworzyłam paczkę od firmy Big Active , pierwszą rzeczą jaka przykuła moją uwagę, była paczuszka herbaty z moim imieniem i nazwiskiem - bardzo miła niespodzianka. Oprócz tego w pudełku były cztery inne herbaty oraz kubek termiczny - jak nietrudno się domyślić, od razu zabrałam się do przyjemnego testowania...

To co najbardziej mi się spodobało to fakt, że firma nie wspomniała ani słowem, że wyślą mi paczkę, jeśli napiszę o tym na blogu - po prostu zaproponowali mi przesłanie prezentu - także nie jest to wpis sponsorowany.

Piszę o tym przede wszystkim dlatego, że sami również możecie skomponować swoje herbaty na stronie firmy - może to być też naprawdę świetny, spersonalizowany upominek dla bliskiej osoby, która otrzyma wybraną herbatę w opakowaniu z nazwą, jaką tylko sobie wymarzycie.

Komentarze

  1. Ja też mogłabym żyć tylko herbatą, kocem i książką... gdybym miała czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to długo będziesz żyć! Ja wielbię trochę mniej zdrowe trunki, niestety ;) chociaż ciepła herbatką też nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zieloną pije codziennie :) zdrowa i taka dobra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie jak Ty herbata, książka...dopisałabym dwie rzeczy kawa i bliska osoba :) I nic mi więcej do szczęścia nie trzeba.
    Herbaty Active bardzo lubię. Również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh faktycznie fantastyczny pomysł na prezent, a ja zawsze mam problem co kupić mamie mojego chłopaka no i prosze prezent rozwiązany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow, świetny prezent :) Sama uwielbiam przeróżne herbaty, szczególnie w jesienne czy zimowe wieczory, kiedy mam trochę wolnego czasu i mogę usiąść z książką. I niczego więcej mi nie potrzeba... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent :) Też lubię herbatki ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy ich nie próbowałam, ale chętnie sprawdzę co mają do zaoferowania :) Fajny ten pomysł z kompozycją własnej herbaty, może wykorzystam to w ramach prezentu dla którejś z moich przyjaciółek?

    Pozdrawiam,
    Olimpia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbata, książka... Też to uwielbiam. A gdyby jeszcze do tego zapalić jakieś świeczki zapachowe, wosk, kadzidełka czy cokolwiek, co by ślicznie pachniało - małe a cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale o to przecież chodzi - żeby bloger czuł się ZOBOWIĄZANY do napisania panegiryku, co też zrobiłas, nieprawdaż? Na tym polega praca działu marketingu takiej firmy. Tanim kosztem mają reklamę. Blogerki, które się na to łapią, przeważnie młodziutkie i z mało prestiżowych blogów, działają na szkodę innych, bo taka firma nie da już reklamy płatnej... WSTYD!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta imienna herbatka :) A co do szafy to i ja muszę w końcu to zrobić. Jakoś tak popakowałam stare ciuchy, ale kiedy biorę się za pakowanie ich do worka smutno mi się z nimi rozstać, bo może jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent;) A możliwość skomponowania własnej herbaty i wybrania dla niej nazwy... to naprawdę dobry pomysł na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://wvonn.tumblr.com/ - zszokowana jestem po przeczytaniu tych wpisow, polecam. A prezent wspanialy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mnie zaintrygowałaś. Jak wrócę do rodzinnego domku z wojaży to zrobię taki prezent mamie (w chwili obecnej bujam się po stolicy i próbuję załatwić wizę do KZ i ciągle coś jest nie tak ;/) Świetna rzecz, dzięki za podpowiedź dla miłośników herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielona dla Zielińskiej- ale fajnie :) Już odkryłam tę stronę, gdzie można sobie samemu skomponować herbatkę i bardzo mi się spodobała. To taki ciekawy pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale wspaniały prezent :) właśnie jadę w piątek na jakieś zakupy po ciekawą filiżankę :) bo degustować kawę bądź super herbatkę, to tylko z ładnego kubeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też jestem maniaczką herbat. i kaw. ale bardziej herbat. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. prezent super :) uwielbiam wszelkie herbatki :) a pewnie to dlatego, że nie lubię kawy, a muszę ją czymś zastępować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh! Jestem miłośniczką picia herbaty w każdej postaci (może z wyjątkiem bawarki ;))! :) Nic mnie tak dobrze nie nastraja do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohh , też jestem wieelką miłośniczką herbat , a big active bardzo przypadły mi do gustu . Mam pytanie , czy kubek termiczny jest zakręcany? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, już nie pamiętam, bo paczkę dostałam dość dawno, a herbata pita właśnie z tego kubka (nawet po przeparzeniu) miała plastikowy smak - więc już go gdzieś straciłam ;)

      Usuń
    2. To dobrze, że jednak nie skusiłam się na jego zakup . :)

      Usuń
  21. ciekawa spraw z tym komponowaniem własnych smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł z tym komponowaniem własnej herbaty. Ja uwielbiam herbaty i próbowanie ich nowych smaków

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm! Ja najbardziej lubię zieloną! :)
    Ogólnie to jestem strasznym heratoholikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojj, i ja wielbię herbatę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mi do szczęścia jest potrzebne trochę więcej ni herbata & książka, niemniej jednak herbatę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też dostałam paczkę od Big Active i niestety herbaty skończyły mi się w błyskawicznym tempie, były rewelacyjne. Najciekawsze były te rozwijające się w kwiat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty