Kreatywny konkurs

Wiem, że wśród Was jest bardzo dużo kreatywnych, inspirujących osób – szczególnie mam na myśli blogerki interesujące się designem, projektowaniem. Chciałam przedstawić Wam pewien konkurs, w którym możecie nie tylko wykazać się wyobraźnią i pomysłowością, ale również znaleźć się w kieszeniach miliona osób na świecie!



Zadanie jest proste – stworzenie ciekawej zapalniczki. Nagroda warta… świeczki.  Oczywiście można wygrać sporą sumę pieniędzy (nie tylko za stworzenie projektu, ale również za samo głosowanie), ale co moim zdaniem lepsze – zostanie wypuszczona seria 1 000 000 zapalniczek z projektem zwycięzcy. Dla finalistów nagroda specjalna - produkcja ich zapalniczek w 300 egzemplarzach na użytek własny. 
Gorąco zachęcam Was do spróbowania swoich sił w tym ognistym konkursie.

Więcej informacji na facebooku lub na oficjalnej stronie konkursu,

Komentarze

  1. Świetnie! Na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaaa! ale świetna opcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happyholic, śniłaś mi się! Podeptałaś mi okulary. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a co ja bym zrobiła z 300 zapalniczkami? Starczyłoby mi chyba do końca życia do odpalania grilla i świeczek zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz, trochę żenujące są takie formy zarobku na blogu. wódkę i narkotyki też zareklamujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wódka sama w sobie nie jest zła. Zła jest, gdy spożywa się ją w nadmiernych ilościach. Narkotyki- póki co są nielegalne. A co do zapalniczek- ja nie jestem palaczem, ale właśnie zużyła mi się moja ulubiona zapalniczka, której używam do zapalania świec, a robię to przynajmniej raz dziennie. I myślałam sobie, że przydałaby mi się nowa, jakaś ładna, bo lubię używać przedmiotów, które cieszą oko. Więc nie widzę nic zdrożnego w tym, żeby zareklamować taki ciekawy konkurs, o którym bym się nie dowiedziała, gdyby nie blog Happyholic.

      Usuń
    2. No pewnie okropna to rzecz reklamować ogień :) daj spokój to tylko zapalniczka, a jej nie uzywa sie tylko do podpalania papierosów i skrętów. Jesli można cos fajnie zaprojektowac to okej. Jeden projektuje puszki do kawy a inny zapalniczki
      http://2-points-of-view.blogspot.com/

      Usuń
  6. ciekawi zobaczyć swoją zaprojektowaną zapalniczkę w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha super! wezmę się za to w wolnej chwili, ale bym była dumna z siebie, jakby ziomeczki nosili takie moje zapalniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa, chętnie nosiłabym w torebce zaprojektowaną przez samą siebie zapalniczkę - pomimo, że nie palę. Ale jak już wspomniał ktoś wyżej, zapalniczki nie tylko palaczom służą ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty