Butelka Dobrych Kuksańców

Jest pewne magiczne miejsce w sieci, które zauroczyło mnie od pierwszego wejrzenia.
To miejsce to Dagonfly...

I ja miałam ogromną przyjemność, mieć swój maleńki wkład w projekt autorki strony pod intrygującą nazwą: Butelka Dobrych Kuksańców, którego efekt możecie zobaczyć już teraz klikając na poniższy obrazek...


"Butelka Dobrych Kuksańców to projekt, którego celem 
jest skupienie jak największej dawki pozytywnej energii. 
Do udziału w projekcie zaprosiłam inspirujących ludzi, 
którzy specjalnie dla Dagonfly.pl stworzyli swoje niepowtarzalne dobre kuksańce.
To słowa, obrazy i inne niespodzianki pełne uśmiechu i motywacji.
Niech porwą Cię do działania!
Zainspiruj się. Złap dobrego kuksańca!"


Mój kuksaniec to tak  naprawdę dewiza, którą kieruję się w życiu. Jeżeli chcecie ją poznać - jeszcze raz zachęcam do odwiedzenia Dagonfly.pl - na pewno zostaniecie tam na dłużej...

Komentarze

  1. Dziękuję za uśmiech i dobre słowa.
    Kuksaniec motywuje! :)

    Ściskam ciepło i zapraszam. Zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie blogi lubię najbardziej :) zagoszczę tam na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  3. wrzuciłam w zakładki. chwilę poczeka na swoją kolej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, bardzo mi się podoba!! kolejny blog do czytania i inspirowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym poznała jeszcze wieeeeele takich podobnych:) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kolejnego wywiadu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny blog pełen wartościowej treści, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że o tym napisałaś, od razu pokochałam to miejsce! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty