Perełki Tygodnia: 26.02.2013

Grafika Tygodnia:



Linki Tygodnia:

Kolejny blogowy raj dla miłośniczek list!
Zrozumieć muzykę...
Jak poprawić sobie nastrój zimą?
Google Glass - co sądzicie?
The House That Lars Bulit - niezwykle inspirujący blog
... i jeszcze jeden
Dziesięć świetnych rad na temat tego, jak czuć się szczęśliwszym we własnym domu
Moja obecna (absolutnie fantastyczna) tapeta na pulpicie
Moje nowe odkrycie - Beauty Spot - fenomenalny blog urodowy!
Załóżcie słuchawki (koniecznie, jeżeli chcecie odczuć efekt!), zamknijcie oczy i  ... sami zobaczcie
Happier at life - zajrzyjcie koniecznie...
"Zgoda na bylejakość" - wspaniale ujęta idea celebracji życia we wszelkich jego aspektach
i na koniec hollywoodzcy ulubieńcy w niecodziennym zestawieniu

Film Tygodnia:

"Życie Pi"

Komentarze

  1. Kolejne perełki! Kolejne inspiracje!
    Ciekawe czy mi uda się kiedyś wskoczyć na Twoją listę ;)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak - Życie Pi mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo lubię te posty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A bardzo chcę zobaczyc ten film ...

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wieczór zarezerwowany dla happyholic i linków godnych polecenia
    :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię te Twoje perełki! ;-)
    Obejrzałam Google glass i baaaardzo chciałabym mieć taką zabawkę. Wyobrażasz sobie? A jeszcze w takiej rozdzielczości! wow! ciekawe, kiedy będą ogólnodostępne i za ile...
    A ta słuchowa wizyta u fryzjera jest boska! puściłam to Tygrysowi i też był zachwycony! G e n i a l n e! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś ok. 1500 $ nie jestem pewna, ale czytałam o tym na rosyjskim lifehackerze :)

      Usuń
  7. Znam i też bardzo lubię tę grafikę. A z linków najbardziej przypadł mi do gustu ten z listami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałan iść na ten film, ale w końcu nie poszłam :]

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zobaczyć życie pi!!! KONIECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję się bez bicia! Trafiłam tu pierwszy raz i .. ZOSTAJĘ! Genialnie, pozytywne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za tak miłe słowa. :D - a to mój uśmiech.
    No i właśnie szukałam ciekawą tapetę. I mam. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. pedze ogladać polecane linki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy znajdujesz! brak słów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu dużo pięknych inspiracji! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Życie Pi? Bo przymierzam się do obejrzenia ;-)
    Podobało się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie po doczytaniu finału książki w Empiku - rozjaśniło mi to sytuację ... :)

      Usuń
  16. Same ciekawe rzeczy znajdujesz:) 'Życie Pi' muszę koniecznie obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne blogi zawsze polecasz, ale szkoda, że zagraniczne, bo nic nie rozumiem :( może polecisz kiedy więcej polskich??

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za polecenie, bardzo mi miło. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tych okularach i szczerze mówiąc jestem zszokowana tempem, w jakim rozwinęła się technologia. Przecież jeszcze niedawno komputer z płaskim ekranem był rarytasem!

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę przeczytać to Życie Pi... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Życie Pi" to jeden z moich ulubionych filmów tym bardziej, że wcześniej czytałam książkę. To Google Glass jest super ale tylko dla mnieszkańców USA :/ Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne strony, lubię te Twoje perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej!
    Najbardziej chyba lubię te posty na blogach jak każdy wrzuca porcję świeżych inspiracji :)
    Już od jakiegoś czasu tu zaglądam dzięki Kobiecie Majsterkującej, dzięki niej odkryłam Twojego bloga i od tego czasu staram się bywać regularnie!
    Poza tym super layout :) Dobra inspiracja dla innych blogowiczów :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty