Pięć ulubionych cytatów o miłości


Dziś Walentynki - niezależnie od tego czy je obchodzicie, czy też jest to dla Was zupełnie zwyczajny dzień, życzę Wam jak najwięcej miłości - przede wszystkim tej romantycznej, ale też zwyczajnej ludzkiej życzliwości. Z tej okazji chcę podzielić się z Wami moimi pięcioma ulubionymi cytatami o miłości.

"Bezpowrotnie stracona jest każda chwila, 
której nie wypełnia miłość."
Torquato Tasso
 
„-Puchatku? -Tak Prosiaczku? 
-Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę 
- Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.” 
Alan Alexander Milne


„Nigdy nie kocha się za bardzo." 
Éric-Emmanuel Schmitt

 
 „Słowami też można dotykać. 
Nawet czulej niż dłońmi.” 
Janusz Leon Wiśniewski

„Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem,
 ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem.” 
Gabriel García Márquez


Zobaczcie również pozostałe finałowe posty Projektu Walentynki:
 
 Jeszcze raz chciałam bardzo, bardzo podziękować Oli za zorganizowanie tak cudownego projektu i zaproszenie do niego mojej skromnej osoby - z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne pomysły! 


Zapraszam Was również na bloga Boom by Aga, na którym czeka ... mam nadzieję miła niespodzianka! Agnieszka wpadła na świetny pomysł cyklu "kultuquiz" czyli wywiadów z blogerami na temat kultury. 
 Jest mi niezmiernie miło, że również ja zostałam zaproszona do odpowiedzi na kilka ciekawych pytań. Efekty możecie przeczytać tutaj:
 
Gorąco zapraszam - nie mogę doczekać się kolejnych wywiadów Agnieszki z tego cyklu!

Komentarze

  1. Trzeci i piąty cytat najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. już patrzę na linki ;)

    trzeci cytat njalepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchatek i Prosiaczek wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubusiowy cytat to mój ulubiony :)) zgadzam się świetny projekt! Jeszcze daje mi do myślenia ostatni! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham cytaty z Kubusia Puchatka, są na prawdę mądre i piękne...

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni cytat uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jeszcze jeden śliczny cytat z Puchatka : ''

    Jeśli będzie Ci dane
    żyć sto lat,
    to ja chciałbym żyć
    sto lat minus jeden dzień,
    abym nie musiał żyć ani jednego
    dnia bez Ciebie."

    OdpowiedzUsuń
  8. „Nigdy nie kocha się za bardzo."
    Piękny cytat, a nigdy wcześniej go nie słyszałam! ;))
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za ten cudny projekt, za wszystkie cudne inspiracje i za cytaty - mój ulubiony z Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego z okazji Walentynek!!! Dziękuję za wspaniałego bloga, który nie raz i nie dwa dał mi sporo do myślenia :) Co do cytatów to zakochałam się w cytacie zamieszczonym tutaj parę postów wcześniej : "Be in love in your life...." . Absolutnie inspirujący.
    Pozdrawiam
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  11. super! :)))
    ja również cieszę się , że mogłam uczestniczyć w tak fantastycznym projekcie:))) cudne cytaty:))) uwielbiam każdy jeden!
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne :) super pomysł :) uwielbiam wychwytywac takie dialogi i sentencje, jak oglądam jakiś film lub serial :) nawet mam taki zeszyt, w którym notuję je :) dzięjuę Justyna za wzięcie udziału w projekcie! :) cieszę się, że przez to mogłybyśmy się poznać bliżej wirtualnie :) oczywiście jesteśmy w kontakcie, bo wiosna tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mądre słowa! a ten kubusiowy ponadczasowy jak dla mnie ;)) jeśli chodzi o projekt, był świetnym pomysłem i z uwagą go śledziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubusiowy jest najbardziej rozczulający :) A wywiad już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mały chłopiec przychodzi do mamy i pyta ją:
    - Mamusiu! Jak zatrzymać w życiu miłość?
    Mama zabrała chłopca na plażę, a tam w obie dłonie nabrała po garści piasku. Pierwszą dłoń mocno zacisnęła, tak aż cały piasek w końcu z niej uleciał, a drugą pozostawiła otwartą. Po pokazaniu synkowi drugiej dłoni, powiedziała:
    - Jeżeli chcesz zatrzymać w życiu miłość, to puść ją wolno. Jak masz do czynienia z miłością, to na pewno zostanie, jeżeli nie, to nigdy nią nie była.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam słów J.L.W, odpowiadają mi:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty