Walentynkowy przepis na szczęście



1.  Zaplanujcie wcześniej coś  ekscytującego na ten dzień!
Coś, czego nie będziecie mogli się doczekać. Planowanie  ma magiczną moc – dzięki tej prostej czynności możemy rozkoszować się przyjemnościami na dużo wcześniej niż mają one faktycznie miejsce. Im wcześniej zaczniesz rozmyślać o Walentynkach, o tym w jakie atrakcje przygotujesz na ten dzień dla siebie i swojej drugiej połówki, tym więcej czasu będziesz czerpać z nich pozytywne emocje. To prosta matematyka!

2.  Zacznij dzień od walentynki dla samej siebie
W tym dniu nie zapomnij o sobie – znajdź czas na relaksującą kąpiel, ulubiony serial, chwilę z dobrą książką czy jakąkolwiek inną przyjemność. Na koniec uśmiechnij się ciepło do własnego odbicia w lustrze – tak, to jeszcze jedna cudowna osoba, która Cię kocha. 

3. Spójrz na ten dzień w szerszej perspektywie
Walentynki to dzień miłości – niekoniecznie tylko tej romantycznej, zarezerwowanej dla drugiej połówki. Pomyśl o wszystkich osobach, które sprawiają, że Twoje życie jest piękniejsze, radośniejsze i zastanów się w jaki sposób mogłabyś okazać im, jak wiele dla Ciebie znaczą.  Wystarczy drobny gest, przytulenie czy proste „Cieszę się, że jesteś…”.  

4. Zadbaj o szczególną oprawę, celebrację   
 ”Miłość powinno okazywać się codziennie, a nie tylko raz do roku”. Oczywiście to prawda, ale dlaczego nie skorzystać z dodatkowej okazji i w jakiś specjalny sposób uczcić ten dzień? Moim zdaniem powodów do doceniania pięknych chwil i emocji nigdy zbyt dużo.
Już od samego rana  nastaw się na celebrację tego dnia. Zadbaj o przyjemną atmosferę w mieszkaniu, włóż najładniejszą sukienkę, przygotuj coś specjalnego na śniadanie. W powietrzu powinno wyczuwać się specjalną, radosną aurę. Na co dzień pędzimy, nie zwracamy uwagi na takie detale – dlatego tym bardziej warto celebrować różne piękne chwile – potraktować Walentynki jako pewnego rodzaju przypomnienie, znak: „Stój, przestań tak pędzić, kochaj!”.

5. Podaruj ukochanemu listę rzeczy, które w nim kochasz
To jeden z najpiękniejszych prezentów jaki można podarować bliskiej osobie. Usiądź i zapisz wszystko co przychodzi Ci do głowy – mieszaj punkty szczególnie ważne z tymi lżejszymi, zabawnymi. Lista powinna być specyficzna – nie ograniczaj się tylko do ogólników. Raczej skup się na wyjątkowych cechach, sytuacjach, jego uroczych niedoskonałościach. To wspaniały sposób na okazanie swoich uczuć.

To jeden z wpisów w ramach Walentynkowego Apetycznego Projektu - gorąco zachęcam do zapoznania się z poprzednimi artykułami oraz śledzenia naszych dalszych poczynań!

Komentarze

  1. świetne pomysły, na pewno skorzystam, szczególnie z listy rzeczy, za które kogoś lubię/kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły! A ta lista to może być najpiękniejszy walentynkowy prezent! U mnie też trwa cykl walentynkowy ale z trochę bardziej namacalnymi podarunkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis!
    Zwłaszcza ostatni punkt mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, świetny przepis! dzięki niemu, tworzę już wizję na walentynki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafne punkty ;) Mnie szczególnie się spodobał 2.- kochajmy innych ale także siebie, wtedy obdarowywanie miłością staje się takie łatwe i naturalne :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 punkt - cudowny pomysl:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. to zazdroszczę Ci temperatury! :) gdzie pracujesz? ja mam zamiar na wakacje, wyjechać za granicę podszkolić język i coś zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasz projekt jest cudowny! Bardzo spodobał mi się pomysł listy oraz przygotowania czegoś pysznego do jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególnie punkt drugi mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat ostatniego ,,prezentu" nie polecam ;-/ Kiedyś właśnie na walentynki napisałam taką sentymentalną listę i tydzień później dostałam kosza. Chyba Walenty poczuł się zbyt pewnie, albo uznał mnie za psychopatkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rady :) Na pewno skorzystam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. święto gimbusów, dorośli je zlewają

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Chciałam podziękować, za tak pozytywnego bloga, który umilił mi ostatnie wieczory! :) Postanowiłam również zacząć karierę blogową. mój blog dopiero powstaje, aczkolwiek już dziś na niego zapraszam. Obiecuję - zero smutków! (simplyscandalized.blogspot.com)
    Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja lubie Twoje spojrzenie na świat :) uwielbiam i kieruję się radami :) dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupuję zwłaszcza nr 5 - świetna rada

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty