Nowy projekt, czyli: "21 dni do wiosny - zorganizuj się!"

Wraz z nowym miesiącem zapraszam Was razem z Olą i pozostałymi bloggerkami do nowego "apetycznego projektu", w którym już po raz drugi mam ogromną frajdę uczestniczyć!

Tym razem temat przewodni to wiosenna organizacja - czyli wspólne przygotowania krok po kroku, dzień po dniu do uporządkowania, zharmonizowania swojej przestrzeni - co niewątpliwie wiąże się z nadchodzącą wielkimi krokami nową porą roku (u Was też już czuć ją w powietrzu?!)


Serdecznie zapraszam do codziennego zaglądania na stronę projektu i odkrywanie kolejnych elementów i inspiracji naszej wiosenno-porządkowej układanki.

Wpisy mojego autorstwa pojawią się:

7 marca - Wirtualne odkurzanie czyli jak opanować komputerowy bałagan
15 marca - "P" jak porządek - "P" jak... przyjemność!

Mam nadzieję, że tak jak ja nie możecie już doczekać się pierwszych wpisów  z tej serii!

Komentarze

  1. Oj, bardzo nie mogę się doczekać! świetny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, bardzo fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, świetny pomysł, wszyscy na wiosnę robią porządki, a tu organizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o wirtualnych porządkach chętnie poczytam, bo zazwyczaj starcza mi samozaparcia na przejrzenie i uporządkowanie pootwieranych kart w przeglądarce, a co dopiero uporządkowanie plików np. na pulpicie... masakra ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na to odkurzanie komputera. Bo u mnie to na prawde sajgon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekt zapowiada się bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny projekt :) będę podglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. eh... stworzyłam sama podobny, szkoda, że nie mam tylu słów zachęty jak ty ;) Tak czy siak, życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać pierwszych wpisów z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę na bieżąco! Uwielbiam takie projekty, u siebie robię o pielęgnacji, Ty o organizacji, cały marzec będzie pracowity i efektywny mam nadzieję. Pozdrawiam, Harlow

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!!
    Ja nieustannie pracuję nad organizacją, chyba ostatnio idzie mi trochę lepiej ale na pewno nie mam tego w naturze, także fajnie będzie przeczytać jakiekolwiek inspiracje czy wskazówki :)
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej miło się mi czytało tego posta:)))
    heh super , anawet zaobserwowałam bo mi sie podoba :)

    i zaaapraszam DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracam po dłuższej przerwie, a u Ciebie takie zmiany! Jaki cudny szablon! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty