Perełki Tygodnia: 05.03.2013

Grafika Tygodnia:

Linki Tygodnia:

Not Dressed As Lamb - czyli modowy blog fantastycznej czterdziestolatki
Adulting, czyli blog o tym, jak stać się dorosłym (to tylko tak fatalnie brzmi - w rzeczywistości wpisy są naprawdę inspirujące!)
Drobne kłamstewka w fantastycznej szacie graficznej!
Grafiki inspirowane najgorszymi informacjami zwrotnymi uzyskanymi od klientów przez grafików, projektantów itp. (swoją drogą genialny pomysł na upust "frustracji" - przerodzenie jej w sztukę)
Sześć sposobów na okazanie wdzięczności - bardzo dobre wskazówki
Świetna infografika na temat okresu przechowywania jedzenia
Pola tulipanów z lotu ptaka - cudowne
Miss Foch Bloguje - nie mogę się napatrzyć, naczytać...
Jak być ciągle zainspirowanym - świetne wskazówki Mai
Przegląd filmowy Klaudyny!


Muzyka Tygodnia:


Komentarze

  1. wróce z uczelni i jestem Twoja :) już nie mogę się doczekać, aż utonę w tych linkach hehe :) lubię wieczorny no stress with happyholic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do linków już zaglądam z chęcią, a ta piosenka pierwsza.. taka mega nastrojowa i piękna, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się z tych informacji zwrotnych:) No, ale niestety to cała prawda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafika cudna!! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze i ja się tu znalazłam wśród tylu wspaniałych linków :) Ekhm! Dziękuję cudownie :) To dla mnie nie mały zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie zawsze się można zainspirować, pomysł z perełkami jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Adulting- coś czego szukałam i nie mogłam znaleźć! Dziękuję za dzielenie się inspiracjami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za infografikę na temat czasu przechowywania jedzenia - bardzo przydatna!

    Rumienię się za ostatni punkt programu w dziale z linkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje inspiracje są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz sie nie moge doczekac jak sobie poprzegladam te linki :) dzieciaczki juz chrapia w lozeczkach, ja jeszcze mam pare zajec domowych do wykonczenia a potem oddaje sie blogiemu blogowaniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miss foch poznałam niedawno i baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty