Perełki Tygodnia: 11.03.2013

Grafika Tygodnia:



Filmy Tygodnia:

I znów przypomniałam sobie jak uwielbiam Tarantino, Christopha Waltza i TĄ muzykę...



Muzyka Tygodnia:

... a zostając przy muzyce - oczywiście genialny soundtrack z Django!




Linki Tygodnia:

Kreatywny pomysł na ramki z ozdobnych taśm
Sekret nawiązywania pozytywnych relacji z innymi ludźmi, który sama staram się jak najczęściej wprowadzać w życie - czyli pozwól rozmówcy zostać gwiazdą - naprawdę świetny artykuł
Ciekawy pomysł na sesję zdjęciową z okazji rocznicy ślubu -  od wschodu do zachodu słońca...
Coś czego nigdy zbyt wiele - czyli 29 pomysłów na nietypowe spotkanie z najlepszą przyjaciółką
Lubicie inspiracje? Spodoba się wam Art Attack Blog
"Tak, jesteś wyjątkowa" - czyli blog, który jak dla mnie zapowiada się niezwykle interesująco! 
Scraperka na Lovingit - idealne połączenie :)
Rok ciasteczek u Olgi
22 piosenki idealne do słuchania podczas treningu!
Babeczki na śniadanie - bynajmniej nie na słodko!

Przyjemności Tygodnia:

Fiszki trochę inaczej, czyli świetny pomysł na naukę słówek i zdań - czekam na wydanie wyższych poziomów!
Fritz-kola, czyli nowy napój, który zaczyna robić u nas furorę (jak dla mnie nie różni się zbytnio od innych "coli", ale ... i tak ciekawią mnie pozostałe smaki ;)
Tydzień z filmami dokumentalnymi - już wkrótce na blogu!
Perfekcyjny dzień kobiet - romantyczna (a przy tym przepyszna!) kolacja...
Sobotnia "degustacja" w restauracji Browar Miejski w Bielsku - dla fanów piwa miejsce konieczne do odwiedzenia!

Komentarze

  1. Ta piosenka jest świetna! Nie oglądałam Django ale dzięki niej chyba to dzisiaj zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny post i dziękuję Ty wiesz za co:))))
    lecę poklikać pozostałe linki! Django uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :*

    PS ostatnie dwa dni to ostre porządki w poczcie e-mail, na koncie FB i ogólnie w komputerze - zgadnij, kto mnie zainspirował :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Django super, też po jego obejrzeniu przez ponad tydzień w kółko słuchałam tej muzyki :)
    rzeczywiście szkoda, że nie ma wyższych poziomów na tych fiszkach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi dziękuję Ci :)) Cudowne inspiracje jak zwykle u Ciebie, będę teraz walczyć ze sobą między przeglądaniem ich a robieniem projektu na zajęcia... ;))
    A wszystkich chętnych zapraszam na urodzinowe rozdanie przy okazji - art attackowe inspirujące ołóweczki :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej dziękuje mocno :):*
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Django to mój film roku, zdecydowanie! Chociaż Bękarty Wojny zrobiły na mnie chyba większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam lovingit! :) już czaje te fiszki, mam ostatnio mega zajawkę :) Do what you love i życie staje się prostsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kudels kochana jesteś:)ale mi miło:)Happyholic dziękuję:):):)i odkrywam pozostałe blogi:)ściskam Lou

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, dzięki, najadłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle ciekawych wpisów się tu u Ciebie ostatnio pojawia, że nie nadążam z czytaniem i komentowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Django mam nadzieję że uda mi się jutro nadrobić,jestem niezmiernie ciekawa:) i u Ciebie,jak zwykle pełno inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi, z kolei, najbardziej przypadł do gustu wpis z Lovingit

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny blog! :) Gratuluję pomysłu, zazdroszczę energii i optymizmu płynącego z każdego zdania :) Zdobyłaś nowe czytelniczki :))
    Pozdrawiamy ciepło :)
    Paulina i Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię oglądać filmy dokumentalne, więc jestem ciekawa co nam polecisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę znaleźć chwilę koniecznie i przejrzeć te Twoje perełki! mam nadzieje że mój dzisiejszy wieczór poświęcę na tą przyjemność :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytając ten artykuł o nawiązywaniu pozytywnych relacji z uśmiechem stwierdziłam, że wiele z nich stosuję. Kiedyś widziałam taką grafikę z pytaniem "Co byś w sobie najbardziej polubił, gdybyś się spotkał" (coś w tym stylu) i stwierdziłam, że właśnie byłoby to prawdziwe zaangażowanie i zainteresowanie sprawami drugiego człowieka. Lubię mówić o sobie (zwłaszcza bliskim), ale równie mocno lubię słuchać innych, zadawać im pytania itd... Niestety miałam wczoraj wątpliwą przyjemność spotkania z osobą, która powinna przeczytać ten tekst, bo nie ma pojęcia o aktywnym słuchaniu itd...

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe mnóstwo inspiracji :-)
    Lovingit uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje przyjemności tygodnia bardzo mi się spodobały :)
    Super!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty