Perełki Tygodnia: 19.03.2013

 Smakołyk Tygodnia:

Jako, że w tym miesiącu nie jem żadnych fast-foodów, postanowiłam przygotować domowego McChickena - z sałatą, kurczakiem, kiełkami i pełnoziarnistym chlebem... pyszności!



Linki Tygodnia: 

  

Przyjemność Tygodnia:

Mój pierwszy raz z manikiurem hybrydowym - jak na razie paznokcie wyglądają rewelacyjnie i od razu odpowiadam na pytanie, które także mnie nurtowało: tak, nawet na bardzo krótkich paznokciach ten manikiur bardzo fajnie się prezentuje.

http://saturday.com

Komentarze

  1. Tralalala moja przyjemność tygodnia? Twoje Perełki!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo jak art attack :D czekam na te Twoje linki perełkowe z utęsknieniem :)) Wstawisz zdjęcie paznokci? też planuję się wybrać. Samkołyk tygodnia wygląda zachęcająco. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne - zdjęcie pojawi się na pewno w podsumowaniu miesiąca kobiecości :) Bardzo polecam - tylko trzeba to zrobić w dobrym salonie, bo słyszałam, że jeśli ktoś źle wykona ten manikiur, to paznokcie mogą wyglądać dużo gorzej niż przed...

      Usuń
    2. o ja nawet takie paznokcie zrobione amatorsko widzialam ... tragedia...
      piekne jedzonko- pozdrawiam pa

      Usuń
  3. a ja właśnie dzięki art attack dowiedziałam się o tym miejscu i jestem zachwycona! oj, będę tu częstym gościem!

    PS. na bloga Alinki boję się wchodzić, bo wiem, że ucierpi na tym mój portfel! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz zobaczyłam nowy wystrój i stwierdzam, że baaaaardzo ładnie!!! :) Fajnie, że chociaż u Ciebie wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka narobiłaś :) jutro pędzę po kurczaka, kiełki akurat wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj miałam bardzo podobną kanapkę na obiad ;)
    ps. uwielbiam czcionkę, którą masz w nagłówkach, sama jej często używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie - jak ona się nazywa? Podoba mi się w niej zwłaszcza to, że ma polskie znaki, ale do tej pory się z nią nie spotkałam.

      Usuń
    2. Nie wiem właśnie czy myślimy o tej samej czcionce, bo do tej która mam na blogu... mój chłopak dorabiał ręcznie polskie znaki :)

      Usuń
  8. Ojej, bardzo mi miło, że się tutaj znalazłam! Dziękuję, kochana :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. to już minął kolejny tydzień? o boziu....
    niech mani dobrze się nosi;)

    ja lecę przeglądać linki które polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszą hybrydę zrobiłam sobie ot, przed studniówką. Zakochałam się w tak pięknie wyglądających paznokciach, zwłaszcza, że przez kilkanaście lat je obgryzałam i w tak pięknym wydaniu wcześniej ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie smakołyki! :) ja również wiosennie przerzuciłam się na kolorowe sałaty i dobre pieczywo, powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, miło że znalazłam się w zestawieniu :)

    Dodam tylko, że wpis powstał też jako inspiracja Twoim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też kiełki, warzywa i produkty pełnoziarniste - wiosna inspiruje do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się szykuję do zrobienia peelingu :D Jest mi niezmiernie miło, że poleciłaś coś mojego w linkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie kiełki od dawna :) Bardzo je lubię, są takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. domowe 'maki' najlepsze! :)) do Malinowej Panny zaglądam już od jakiegoś czasu bardzo chętnie, zaciekawiło mnie to wyzwanie dla zdrowia, wydaje się być świetnym pomysłem. a do reszty już lecę, dla mnie tak jak dla dziewczyn perełką tygodnia są Twoje perełki - mnóstwo inspiracji! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj Międzynarodowy Dzień Szczęścia....

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakołyk Tygodnia jest cudowny. Chyba sobie zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Nasza czekoladowa Aurorka - och! Pisze tak, że aż sama buzia się cieszy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty