Perełki Tygodnia: 26.03.2013

http://www.etsy.com/listing/97429286

Linki Tygodnia:

  • Life Manager'ka - nowość na mojej liście ulubionych blogów
  • Piękny post Alinki - "23 rzeczy, za które jestem wdzięczna"
  • Kolejna fantastyczna nowość wśród moich blogowych ulubieńców - Bilib World
  • Śniadaniowe inspiracje - już na widok samych zdjęć chce się coś przekąsić!
  • Biały outfit Karli - piękny w swojej prostocie
  • Londyn vs Nowy York - ciekawa infografika
  • I trzymając się tematu Nowego Yorku (który po prostu muszę kiedyś odwiedzić!) - kilkuminutowy filmik naprawdę warty zobaczenia 
  • Starsi ludzie ubrani w naturę - czyli sztuka w zupełnie innym wymiarze
  • Zbiór filmików z ćwiczeniami u Skarletki - dla wszystkich, którzy chcą trochę popracować nad swoim ciałem przed przyjściem cieplejszych dni
  • Piękny post u Dagonfly - "Każdy ma swoje dziwactwo"
  • Najlepsze cytaty z wystąpień TED 

Muzyka Tygodnia:



Komentarze

  1. Ojejku, te śniadania to cudo! :)
    A i te outfity, widoki... Kocham Cię za te perełki, no.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ponoć białe spodnie są lambadziarskie ;) a wcale nie! można w nich wyglądać z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same perełki dla nas wybrałaś:))) idę dalej oglądać i odwiedzać:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, jak miło, że o mnie wspomniałaś :) i niezły zbieg okoliczności, bo u mnie dziś opublikuje się napisana w weekend notka o ulubionych blogach, gdzie wskazałam również Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle przyjemnie się przeglądało Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach! Wszystkie inspiracje przejrzę z prawdziwą chęcią - wciąż jeszcze nie ochłonęłam po spotkaniu trójmiejskich blogerek, więc nowe pomysły są mi potrzebne od zaraz :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że o mnie wspomniałaś. Lubię te Twoje tygodniowe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje perełki jak zwykle super! Przejrzałam wszystkie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. te śniadaniowe inspiracje rewelacja! :) aż trudno się zdecydować na coś konkretnego :) Alinki post widziała, piękny! Za resztę linków wezmę się wieczorem, to co najlepsze zostawiam na koniec :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, bardzo Ci dziękuję! :* Ślę promyk słońca!
    A pozostałe perełki - cudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześc nominowałysmy Cię do Liebster Award :) Zajrzyj na naszego bloga i post, który ukaże sie po południu na ten temat:) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne linki! Zwłaszcza ten o Nowym Yorku! Jestem pod mega wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bloga Life Manager'ki dodaję do ulubionych. Dziękuję za to polecenie!

    Starsi ludzie w naturze są rewelacyjni! Z chęcią powiesiłabym sobie takie zdjęcia w dużym formacie na ścianach :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Life Managerki nie znałam - świetne miejsce! :)

    PS Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o infografiki - ostatnio stałam się ich miłośniczką;) Znalazłam trochę ciekawych na pinterest.com. Tylko muszę w końcu usiąść i na spokojnie je przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Bilib World :) niesamowicie motywujący blog ! A u Ciebie jak zwykle masa przyjemności dla oka i duszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Film o NY mnie zachwycił <3 Też bardzo, bardzo chciałabym tam jechać!

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ten czas leci, kolejny tydzień? masakra;P lecę oglądać linki

    OdpowiedzUsuń
  19. Menadżerkę też sobie dodałam do zakładek i przyjrzę się w wolnej chwili, której ostatnio nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  20. wzruszył mnie post o rzeczach, za które jest się wdzięcznym. Chyba sama powinnam takiego napisać i docenić to, co mam, zamiast narzekać...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam się doczekać nowych perełek!
    Przyznaję, że post u Dagonfly bardzo mi się podobał, bo sama mam swoje dość nietypowe dziwactwa, które zaakceptowałam dość niedawno.
    Zdjęcia starszych ludzi ubranych w naturę? Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie ma to jak dobry polski rock.. ;) ogólnie... klasyczny rock ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Porównanie Londynu i Nowego Jorku fantastyczne. A muzyka superowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mi miło, że mój post został przez Ciebie zauważony, pojęcia nie miałaś jak się bałam opublikowania go :))

    OdpowiedzUsuń
  25. NIE!!!!!!!!!!!!! Tu zawsze bylo tak pięknie, a teraz jest tu tak zwyczajnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Ci za Twoje perełki tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej tutaj: http://100thingsbefore.blogspot.com/2013/03/48.html :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty