Zmiany, zmiany, ... zmiany!

Witam Was serdecznie na mojej stronie po wiosennej metamorfozie!
Marzec to dla mnie czas porządków - nie tylko tych związanych z otaczającą przestrzenią, ale też w każdym innym kontekście.

Kilka dni temu pomyślałam, że w końcu nadszedł czas żeby rozprawić się z również z blogiem - poprzedni layout zaczynał mnie już męczyć - za dużo kolorów, za dużo różnych elementów - za duży misz - masz.

Tym razem postawiłam na prostotę - mam nadzieję, że również dla Was strona stała się bardziej czytelna i przyjemna w odbiorze - ja jestem zachwycona!

Oprócz tego udostępniłam swoją stronę na facebooku - od tej pory również tam możecie na bieżąco śledzić, co nowego dzieje się na mojej stronie - zachęcam do polubienia! Na facebooku będą też oczywiście pojawiać się dodatkowe pozytywne inspiracje oraz inne krótkie treści.

Enjoy!

Komentarze

  1. Jejku, ale pozytywne zmiany! Bardzo podoba mi się nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow, porządki na całego! Super jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no! Świetny efekt! Chociaż i poprzedni wygląd był naprawdę przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zmiany to ja lubię! Super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jest naprawdę świetnie! już polubiłam, nie mogę się doczekać Twoich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. PS tylko coś się sypie po przejściu w zakładki, chyba coś z css nie do końca jest ok

      Usuń
    2. hmm, nie wiem, już jest w porządku, wcześniej się te ładne czcionki nie wczytywały, ale teraz wszystko ładnie wygląda... Nie wiem, może moja przeglądarka miała jakiś zły dzień... :>

      Usuń
    3. a z jakiej przeglądarki korzystasz :) ?

      Usuń
    4. firefox, ale teraz naprawdę wszystko ładnie chodzi, jeszcze raz sprawdziłam i nie mam już tego problemu, co wcześniej :)

      Usuń
  8. Wygląda świetnie :) Tak swieżo
    Pozdrawiam ciepło
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudnie! Poprzedni wygląd był także bardzo happy i poukładany, ale teraz Twój blog wygląda tak profesjonalnie! Fanpage oczywiście już polubiłam :D Czekałam na ten moment, kiedy się zdecydujesz na facebooka. Ja też stosunkowo późno się założyłam swój, ale nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu tak długo się ociągałam... To naprawdę fajna sprawa :)

      Usuń
  10. Czytam Twojego bloga już od jakiegoś czasu, jest świetny :) Nowy wygląd bardzo mi się podoba, a zaraz polubię Happyholic na facebooku ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło siedzi się tu teraz :) Rzeczywiście poprzednia burza kolorów odciągała wzrok od postów, a teraz można się na nich skupić w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, ładnie, trzeba się teraz tylko przyzwyczaić ;d
    pozdrawiam!
    Karo Aleksta

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi jednak poprzedni wygląd bardziej się podobał. Kolory powodowały, że przesłanie bloga stawało się bardziej przyjazne i wywołujące radość z wchodzenia na tę stronę. :) Ale Twój blog i Twoje zmiany. :)
    Pozdrawiam i owocnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne! ostatnio zaczęłam czytac wszyskie posty od początku a nowy wygląd będzie mi sprzyjał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o nie... gdzie kolory ?! :( teraz mam wrażenie że zrobiło sie bardzo szaro i formalnie...zdecydowanie zbyt minimalistycznie, nie ma już tej kolorowej radości znikło "happy" :(

    OdpowiedzUsuń
  16. super gratuluję nowego layoutu:) bardzo mi się podoba no i fanpage'a :) dobry pomysł:D też na niego wpadłam jakiś czas temu:))) i nie żałuję
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. zatem nowy rozdział został otwarty :) z przyjemnością będę nadal czerpać inspiracje z Twojej strony :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna szata graficzna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. w pierwszym momencie myślałam, że coś pomyliłam, źle kliknęłam :D pięknie tu u Ciebie się zrobiło! lubię bardzo tak przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, pozytywne zaskoczenie! Miła zmiana, nieźle dopracowana.
    Chociaż ikonki z lewej strony mogłyby być kolorowe tak jak na fanpage'u, żeby nie było AŻ TAK minimalistycznie i proesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślimy... zobaczę jeszcze jak posty będą się prezentowały z fotografiami - na razie mam założenie, że to właśnie one będą stanowiły kolor na stronce :)

      Usuń
  21. rewelacja! :D:D cudownie jest teraz, wcześniej też było, ale teraz kochana KLASA! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. jest przepięknie, jeszcze lepiej niż było ;)
    bardzo czytelnie

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie!!! :) jestem zachwycona :) czysto i świeżo :) i wkońcu widzimy Justynę w pełnej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. prowadzisz naprawdę świetnego bloga, aż jestem wdzięczna koleżance, że mi go podsunęła :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale tu teraz ładnie. :) też się zabieram do wiosennych porządków na blogu, ale oczywiście jakoś nie mogę się zabrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś poprzedni wygląd bardziej mnie motywował i dodawał optymizmu ;) Ale ten również fajny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiałam twój poprzedni szablon, idealnie pasował do tematyki i charakteru bloga :) ale do tego też na pewno się przyzwyczaję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ulalala, jak profesjonalnie! dobre zmiany! jest pięknie i czytelnie :) a teraz idę polubić na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie projektujesz! ja ciągle ciągle próbuję udoskonalać i odkrywać html na moim blogu ale to wszystko wymaga dużo czasu i pracy. Metamorfoza bardzo korzystna!! :) chociaż poprzednia też mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest super - co pisałam już w poprzednich komentarzach :-)
    Ja też zmieniłam szatę bloga, ale moja nie jest tak dopracowana w szczególikach jak Twoja. Strasznie podobają mi się te zdjęcia w kółeczkach - w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty