Perełki Tygodnia: 02.04.2013

Zdjęcie Tygodnia:

"Wsiąść do pociągu"  - relaksująca gra planszowa, która podoba się praktycznie każdemu, kto spróbuje w nią zagrać. Polecam!


 

Film Tygodnia:

Zdecydowanie "3 idiotów" - fantastyczny film! Inspirujący, przezabawny, wzruszający, z przesłaniem. Proszę o więcej takich historii.



Smakołyk Tygodnia:

Bliskowschodnia sałatka Tabbouleh z kaszą kuskus, zieloną cebulką, ogórkiem, natką pietruszki, pomidorami... Palce lizać!


 

Muzyka Tygodnia:

Piosenka, która w zasadzie mogłaby zostać moim hymnem. Gdy ją usłyszę - w pracy, w samochodzie, w domu - zawsze robi mi się przyjemnie na duchu...



 Gdy wszystko idzie źle
I nie masz dokąd pójść
Przyjaciół tłum rozproszył się
Wydaje ci się, że
Tak pozostanie już
Lecz okazuje się, że nie — bo oto:

Budzi się z nocy nowy dzień
Nieskalanie czyste niebo
Co było wczoraj odeszło w cień
Niepamięci, niech się święci
Cud niepamięci  (...)

Nie, nie, nie czekaj tylko żyj, bo

To tylko chwila, może dwie
Na nic lamenty, utyskiwanie
Co było wczoraj odeszło w cień
Niepamięci. Niech się święci
Cud...


Linki Tygodnia:

  • Coffitivity - genialny pomysł! Wystarczy zrobić sobie kubek pysznej kawy, włączyć odgłosy kawiarni i rozpocząć pracę - podobno dodaje kreatywności!
  • Dużymi literami - blog m.in. "prześwietlający" popularne produkty spożywcze - czytam z dużym zaciekawieniem
  • Feed me better - czyli pozostajemy w tematach zdrowego odżywiania. Inspirująco.
  • Smieti i jej babska natura - cudowny blog urodowy!
  • Wiosenne porządki u Happimess
  • Zapraszam do magicznego świata fotografii Anety...
  • Wiem, że jestem monotematyczna, ale cóż poradzę, że u Alinki znów pojawił się taki świetny projekt! 15-dniowe wyzwanie Zdrowy Lifestyle - myślę, że wszystkim przyda się na wiosnę. Sama po oficjalnym zakończeniu Świąt  od dzisiaj podejmuje się tego wyzwania
  • Codziennik Żelikowskiej - inspirujący, ciepły blog - polecam!
  • Sieczkarnia - kolejny niezwykle inspirujący blog - a to dopiero jego początek... :-)
  • Krótki post, który niezwykle pomaga w walce z krytykowaniem innych (nawet jeśli robicie to tylko w myślach). Zawsze gdy masz ochotę kogoś skrytykować, najpierw skrytykuj siebie. Pomyśl czy sam faktycznie jesteś np. w tej konkretnej kwestii zupełnie idealny. Prosta zasada, a sporo zmienia w podejściu do drugiego człowieka.

www.pinterest.com

Komentarze

  1. zauważyłam dużą zmianę na plus w tygodniowych linkach. wcześniej dużo było zagranicznych stron, teraz królują polskie, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to zauważyłaś, bo faktycznie staram się w dużym stopniu "przestawić" właśnie na polskie linki :)

      Usuń
  2. Bardzo przypasowała mi muzyka tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozwiązanie z tą kawiarnią w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje perełki tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za namiar na ten blog o składach produktów :) sama mam fioła na tym punkcie, mogłabym sobie podać rękę z autorką tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grałam w tą grę, fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie linki z odgłosami, i tym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana bardzo mi poprawiłaś humor :) uwielbiam Twoje linki i zawsze wszystkie sprawdzam :) jak dla mnie dawka pozytywnych miejsc, zdjęć i przede wszystkim dobra czytanka :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak dużo ciekawych rzeczy dzisiaj :) Uwielbiam Twoje perełki :) Grafikę już wysyłam mojej mamie, która jest architektem krajobrazu, a Soyka leci w głośnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tabbouleh to najlepsza rzecz na świecie !!
    Linki jak zawsze wspaniałe no i ten cytat na końcu - moja absolutna guru ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Na te kawiarniane odgłosy trafiłam w pracy. I tam najbardziej by mi się przydały. Niestety, poblokowane dźwięki mamy :/
    A wiesz, że na androida można ściągnąć podobne odgłosy? Deszcz, pociąg, morze? I do tego dobre głośniki/słuchawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - czasem przed snem włączałam sobie dźwięki burzy - niezwykle mnie to wyciszało i uspokajało :)

      Usuń
  12. uwielbiam zasiąść z kubkiem herbaty przed komputerem i przeglądać Twoje cotygodniowe porcje perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jak mi miło :) Dziękuję za polecenie :)
    Co do gier: polecam jeszcze Carcassonne i Cesarskiego kuriera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - nie słyszałam o żadnej z tych gier - muszę poszukać czegoś na ich temat :)

      Usuń
    2. Polecam, jeśli grasz w większym, dobrze znającym się towarzystwie i są to takie ot, herbatkowe spotkania ;)
      + mam słabość do kuriera, bo jest tam mnóstwo niemieckich miast, a Niemcy to kraj, który uwielbiam :D

      Usuń
  14. To już teraz wiem skąd Madzia podesłała mi linka do kawiarni :) A to nasz wspólny projekt o którym może będzie słychać już za niedługo! Póki co burza mózgów trwa i jest już nawet logo :) Bo kawę lubią wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta gra jest super:)

    jak zawsze pośród linków znajduje cos dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również bardzo dziękuje :) Kawiarnię wypróbuje jutro na bank.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio grałam w tę grę! Jest bardzo fajna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący pomysł z odgłosami kawiarni:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sałatka wygląda kusząco :-)
    Stroni o zdrowym odżywianiu zapisuję, bo to teraz dla mnie temat na czasie.
    Anetki bloga znam - odwiedzam i baaaardzo lubię!
    Dziękuję za kolejną porcję perełek!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Cud niepamięci" -ponadczasowy. Po za tym uwielbiam Soyę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ach, jak ja wielbię te Twoje perełki! :) dziękuję za linki, do niektórych zaglądam już od jakiegoś czasu, ale na przykład Happimess - sama nazwa zaprasza :) a sałatka z kuskusem.. jak dawno nie jadłam! ach. ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sałatka wygląda świetnie! Chyba się na nią skuszę :)
    I bez wątpienia obejrzę "3 Idiotów". Do tej pory nawet nie słyszałam o tym filmie, a wygląda na to, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te Twoje perełki tygodnia. Już idę explorować przedstawione strony. Może znajdę jakieś nowe źródła motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm zjadłabym teraz taką sałateczkę:)
    uściski dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Happyholicu ;) przeczytałam pod poprzednim postem w komentarzach z Byciem na Tak, że zaczynasz oczyszczać się na wiosnę - mogłabyś się podzielić jakimś linkiem czy wskazówkami, oczywiście o ile takie masz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie dźwięki kawiarni trochę rozpraszające :) Ale to co uwielbiałam jak pracowałam w gastronomii to zapach porannej mielonej w młynku kawy - niezapomniane chwile :) Szkoda, że komputer nie wydaje zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach! Muszę zagrać "w pociąg", ale ostatnio kupiłam "Kolejkę" i byłam trochę rozczarowana :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, dziękuję bardzo za polecenie! Totalnie się tego nie spodziewałam, jest mi bardzo, bardzo miło :)

    Z gier planszowych polecam Cashflow (na początku wydaje się bardzo skomplikowana, ale potem się hula ^^). Lubię też bardzo Cluedo i Rummikub :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. znalazlam sie w Perelkach - milo mi bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę przejrzeć te perełki :) Ach, ta piosenka jest idealna właśnie na TEN MOMENT! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za polecenie :)

    Ja Ciebie podczytuję zawsze, choć nie komentuję...:)
    Ale uwielbiam Twojego bloga, zawsze jest pełen optymizmu, pomysłów, inspiracji...motywacji do tego, by coś robić :)))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam do Ciebie pytanie - czy korzystasz z jakiś konkretnych programów do wykonywania własnych obrazków/grafik i napisów z polskimi znakami? Świetny blog i super wygląda graficznie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to większość grafik robi mój chłopak w programie Inscape :)

      Usuń
  33. Witaj happy dziewczyno, fajnie podkręcasz nastroje w górę, coś nie mogę otworzyć stronki z odgłosami kawiarni,jeszcze popróbuję...
    pozdrawiam i zapraszam na mój blog
    http://p-potpourri.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak sobie myślę, że chyba normalnie uzależniłam się od Twojego bloga! Włączam komputer i od razu, taka myśl przez głowę śmiga: " aaa, zobaczę co HappyHolic pisze ciekawego" :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Happyholicu powiedz co studiujejsz?

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, zajrzałam na tego bloga "Dużymi literami" i mam mieszane uczucia... Produkty zawierające azotyn sodu autorka ocenia na 8/10, a o kwasku cytrynowym pisze, że jest nieszkodliwy... Ja chyba podziękuję za takie "prześwietlanie" żywności...
    Ale ogólnie interesuje mnie taka tematyka i jak trafiasz na coś ciekawego to podrzucaj!
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za wspomnienie o mnie w perełkach i czym prędzej idę obejrzeć pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Babki, jak uruchomic te odgłosy kawiarniane? Klikam gdzie sie da i głusza :(

    Agha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie głos włącza się po prostu automatycznie po załadowaniu strony - nic nie trzeba klikać :) - na górze strony tylko wybierasz głośność

      Usuń
  39. Bardzo ciekawy blog na który trafiłam... śledząc odnośniki do własnego bloga :) ... jest mi niezmiernie miło że znalazłam się w linkach tygodnia!

    Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty