Perełki Tygodnia: 09.04.2013

Myśl Tygodnia



http://how-do-it.info/


Linki Tygodnia 

  • Seven Wishes - jedno z moich największych blogowych odkryć ostatniego tygodnia - cudowne miejsce...
  • Polski blog o modzie, urodzie i życiu w Nowym Yorku - Nissiax83
  •  Agi's boutique - świetny blog urodowy i nie tylko...
  • Do it for yourself -w tym blogu tak jak ja zakochacie się od pierwszego wejrzenia!
  • Inspirujące, pozytywnie nastrajające filmiki Justyny
  •  Masa inspiracji, czyli podsumowania marca na blogu crux interpretum
  • Liliowy Zakątek - fryzury, kosmetyki czyli to co, lubi większość z nas kobiet
  • A dla wszystkich, którym brak energii post Art Attack z serii "Inspiracje pod kolor"- od samego patrzenia na te wszystkie żółte zdjęcia robi się przyjemniej i jakoś tak wiosennie :-)
  • O czytaniu u Mari
  • Ciesz się życiem - nowiusieńki blog, który może przerodzić się w naprawdę inspirujące miejsce
Przypominam też, o kwietniowym spotkaniu samorozwojowym w Krakowie!

 

Muzyka Tygodnia

Błogie chwile z Republiką...




Komentarze

  1. Uwielbiam Twoje perełki! czekam na nie z niecierpliwością! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się doczekałam kolejnej porcji super linków, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Republika <3 mam przyjemnośc miec lekcję z siostrą Grzegorza Ciechowskiego:) w lo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jejku, tak bardzo lubię Twoje perełki. Zauroczyłam się grafiką, dała mi kopa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miano "perełki" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. po najcięższym dniu tygodnia, mam zamiar spędzić wieczór tylko z Twoimi linkami :):* uwielbiam bloga, Ciebie i te twoje motywacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już przeglądam linki, kilka z nich znałam wcześniej :)
    I bardzo dziękuję za umieszczenie mnie w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam blogi obu Agnieszek, zaglądam tam prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, jest mi niezmiernie miło widząc swój blog w linkach. dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Niezmiernie mi miło, że przypadł ci do gustu mój artykuł o czytaniu.
    No i śpieszę choć kątem oka spojrzeć na inne linki :)
    Dzięki!
    Co do spotkania - to już w fazie przygotowania dzieją się tak fantastyczne rzeczy, że nie wiem co będzie się działo już 20.04 :)
    Powtarzam jak mantrę: szczegóły wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytelniczka9.04.2013, 22:18

    Blog z dwoma wpisami, z czego jeden to "witaj" i już link tygodnia? Czy to nie trochę na wyrost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama autorka napisała - "nowiusieńki". Uważam to za pozytywne nastawienie i motywację dla osoby prowadzącej bloga do dalszego prężnego działania. Taka zachęta powinna się pojawić dla każdego z nas na samym początku ponieważ wiele osób być może zrezygnowało z marzeń przez brak poparcia...

      Usuń
    2. Obie macie rację :)

      Gdy dodawałam w tym tygodniu ten blog do swoich zakładek, było na nim więcej wpisów. Dzisiaj z nieznanych mi powodów ostały się tylko dwa. Ale skoro wcześniejsze wpisy mi się spodobały postanowiłam nie cofać raz podjętej decyzji. Tak jak napisała Justynka to może być w końcu dobra zachęta :)

      Usuń
    3. Może jakaś mało konstruktywna krytyka wystraszyła początkującą blogerkę, ale trzymajmy za nią kciuki! Na pewno odnajdzie sens swoich decyzji :)

      Usuń
  12. Fajne linki, niektóre są bardzo ciekawe :)
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Republikę! Seven wishes i do it for yourself baaardzo mi się spodobały. Poświęcę im jutro trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj jak miło, że znalazłam się w Twoich perełkach :))) Od paru dni czytam Twojego bloga i jest moim motywacyjnym ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ach uwielbiam te podsumowania!:) dziękuję, bo odkryłam fajne nowe miejsca!:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, i znów dzięki Tobie okdyrłam kolejne internetowe miejsca do pozwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super linki, chyba najbardziej przypadł mi do gustu blog do it for yourself ;) Gorąco pozdrawiam, czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Post o czytaniu ciekawy, dobrze że zamieściłaś do niego link;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Nowa porcja ciekawych blogów - to co lubię najbardziej w perełkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Twoje perełki i nieraz już to mówiłam :)) kolejne inspirujące blogi dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostro. :D to znaczy... bardzo mi miło. :) perełki lubię, tym bardziej teraz, kiedy skupiłaś się bardziej na ojczystym podwórku. nie wiedziałam, że moje życie (serio, te koncerty to dla mnie wszystko) może kogoś zainspirować. :) dzięki raz jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, jak mi miło się zrobiło :) Staram się wiosnę przywoływać jak się da! A znaleźć się w Twoich perełkach to wielki zaszczyt :)
    Motywuję się do dalszej pracy tym faktem i staram inspirować dalej ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, ja miło! :) Aż nie mogę uwierzyć, że doceniłaś moje skromne początki w blogosferze! :) Dziękuję bardzo za wyróżnienie i ogromną motywację, jaką mi tym zaserwowałaś! Można powiedzieć, że pierwszy blogowy sukces zaliczony! :) Teraz to dopiero mam powera do pisania! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wlasnie zajrzalam do kilku blogow przec Ciebie wymienionych, sa naprawde fajowe :) Bede sledzic! Dzieki i milego wieczorku. Pozdrawiam z UK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie same perełki:) Spodobał mi się blog Do It For Yourself.

    OdpowiedzUsuń
  26. Linki tygodnia - zapowiada się ciekawa lektura na nudne popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna myśl tygodnia... Daje do myślenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty