Perełki Tygodnia: 15.04.2013

Cytat Tygodnia

"Życie samo w sobie nie ma znaczenia. To ty nadajesz mu znaczenie. 
Sensem życia może być wszystko, co tylko mu przypiszesz."
J. CAMPBELL

 

Smakołyk Tygodnia

Czyli jak zaprzyjaźniłam się z amarantusem i innymi cudami, których dotąd nie próbowałam (więcej szczegółów o mojej oczyszczającej diecie w przyszłym miesiącu - gdy uda mi się już ją szczęśliwie zakończyć. Dwa z pięciu tygodni już za mną!)


Książka Tygodnia

Książka, która nie jest lekkim, łatwym w odbiorze czytadłem, ale niesamowicie zmienia punkt widzenia. Po jej przeczytaniu już nie da się patrzeć na pewne sprawy w ten sam sposób. Szczególnie jeżeli chodzi o satysfakcję z wykonywanych przez nas codziennie czynności, doceniania roli zmysłów, zadowolenie z pracy. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich osób szczególnie mocno zakręconych na punkcie optymalnego wykorzystywania życia.

 

 Magazyn Tygodnia

Zupełnie nowe czasopismo C'est La Vie", które czyta się z prawdziwą przyjemnością. To magazyn, który pachnie smakami z dzieciństwa, gorącą kawą i zrywanymi w sadzie jabłkami. Mimo, że może nie wnosi zbyt wiele, to jednak inspiruje - do celebrowania codziennego życia.



 

Muzyka Tygodnia 

 


 

Inspiracje Tygodnia

 

Myśl Tygodnia

Nawiązując do ostatniego wpisu...

icanread.tumblr.com

Komentarze

  1. Jak apetycznie wyglądają te jeżyny! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pysznie smakowały.... ;)

      Usuń
    2. Mogę sobie tylko wyobrazić! Już niedługo i będzie można je jeść do woli. :)

      Usuń
  2. Jak ja lubię Twoje perełki:) Zawsze coś ciekawego znajdziesz:) Jak tylko będę miała czas to wybiorę się do bilbioteki po książkę - nie wiem tylko jak wymowię nazwisko tego pana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełki zapowiadają się bardzo ciekawie, wieczorem zapoznam się z nimi lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czytam Przepływ.
    Od dawna podoba mi się ta idea i dążę do tego stanu.
    Jak go zatrzymywać jak najdłużej? :-) i najlepiej na zawołanie!
    Idę na poranną kawę do linków

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżynki :D Uwielbiam ten owoc. Przepysznie wyglądające śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na owoce leśne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wzmiankę! I to w artykule, gdzie jest też Lech Janerka! Zaszczyt. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O łał! Zawsze z ogromną przyjemnością podglądam Twoje perełki tygodnia, zawsze do nich pędzę właściwie, a tu dzisiaj taka niespodzianka. Naprawdę nie sądziłam, że znajdę siebie na liście! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej! strasznie mi miło, że się u Ciebie znalazłam :) kopnął mnie zaszczyt! dziękuję, cieszę się niezmiernie, że mogę swoją energię przekazywać dalej i to działa :)) apropo książki, muszę ją zdobyć, chciałabym w jak najlepszym stopniu wykorzystywać każdą chwilę w życiu ;) smakołyk tygodnia wygląda..smakowicie bardzo! a myśl.. świetne słowa. ściskam ciepło i lecę do linków! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę dorwać te czasopismo, brzmi bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. przeczytałam teraz na szybko, a wieczorem tu wracam i rozprawiam się z linkami :)) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak mi miło! Dziękuję za wspomnienie o moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Częstuję się jeżynami i zabieram się za przegląd tygodników...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję sobie "Przepływ" (nazwisko autora - bossskie;))

    OdpowiedzUsuń
  15. O, zaciekawiłaś mnie tą książką. Optymalne wykorzystywanie życia? Dobrze to brzmi, bo często w sumie marnuje się czas, siedząc godzinami w sieci i właściwie nic konkretnego nie robiąc. Magazyn zapowiada się nieźle, okładka mega przykuwa wzrok. *.* Oczyszczająca dieta? Brzmi intrygująco, aż jestem ciekawa na czym dokładnie polega. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompletne zaskoczenie.

    Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też hahaha ;) no, ale skoro ja polecam tego bloga, to musi tam coś tkwić :P

      Usuń
    2. tydzień temu ja, teraz Ty... no, no! gratz! :)

      Usuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tą książką! :) Miałam na studiach dużo o tym Panu i zawsze wszyscy rozpaczali nad jego nazwiskiem, więc wrył się w pamięć przez to. Ale muszę te z tego co widzę, zobaczyć co ciekawego napisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cytat naprawdę dający do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. O pamiętam, jak na pierwszym roku studiów usłyszeliśmy nazwisko Csikszentmihalyi i niemal każdy od razu poczuł, że musi nauczyć się wymawiać je poprawnie ;) Przyznam, że nadal czasami mam z tym problem. Muszę sobie najpierw wyobrazić to słowo jakbym je widziałam napisane na kartce, żeby je poprawnie wymówić :)

    Dzięki za dawkę kolejnych fantastycznych inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje perełki to coś na co zawsze oczekuję z niecierpliwością. Wszystkie polecone blogi właśnie będę przeglądać, o magazynie jeszcze nie słyszałam, aczkolwiek chętnie się z nim zaznajomię. Natomiast książkę dodaję absolutnie do "must read"!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mi narobiłaś smaka - samym zdjęciem! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Happy-Dziewczyno za polecenie mojego bloga; poczułam się wyjątkowo, choć jest jeszcze młodziutki, postaram się trzymać poziom...
      Co do pana Csikszentmihalyi to możesz go sobie posłuchać tutaj jak mówi o przepływie: http://www.ted.com/talks/mihaly_csikszentmihalyi_on_flow.html
      a tak na marginesie - uwielbiam Lecha Janerkę, te jego abstrakcyjne środki wyrazu,chciałabym móc kiedyś stworzyć tak szczególny własny styl...

      Usuń
    2. Tak - niezwykle inspirujący wykład! :)

      Usuń
  23. Twój blog jest absolutnie genialny - przepadłam, kiedy tu trafiłam. Od kilku dni przekopuję archiwum postów i z niecierpliwością czekam na kolejne, działając w międzyczasie we własnym życiu. Te słowa to pewnie żadna nowość, ale może sprawią, że będziesz jeszcze bardziej 'happy' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że takie słowa naprawdę dają mi ogromną radość i przede wszystkim motywację do prowadzenia tej strony. Dziękuję! :)

      Usuń
  24. Książka mnie zaintrygowała. Chętnie po nią sięgnę, jeśli znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojego bloga w inspiracjach tygodnia! Sprawiłaś mi tym niesamowitą radość <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tę serię Twoich postów!
    Za każdym razem znajduję w niej coś co mnie inspiruje. To naprawdę wspaniałe jak wiele cudownych ludzi i rzeczy mamy w zasięgu ręki. Jedyne co trzeba zrobić to otworzyć oczy i się rozejrzeć :).
    Zaglądam tutaj do Ciebie od dawna i jestem ZACHWYCONA! Takich pozytywnie nastawionych ludzi potrzeba nam więcej. :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Ahsen

    http://live-and-be-grateful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam problem ze znalezieniem książki :( czy ktoś wie gdzie mogę ją dostać ?! na allegro jest jedna :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty