Perełki Tygodnia: 23.04.2013

Cytat Tygodnia


"Jeśli chcesz, by twoje życie miało znaczenie
rób rzeczy, które mają znaczenie"

ZASŁYSZANE W TRÓJCE... 

 Książka Tygodnia

"Trzydziesty kilometr" - krótka opowieść na dwa wiosenne wieczory.
Przyjemna, z przesłaniem, podnosząca na duchu i wbrew pozorom nie jest to do końca historia tylko i wyłącznie o bieganiu...

  Muzyka Tygodnia

Muzyka minionego tygodnia w moim przypadku zawiera się w dwóch słowach: Mela Koteluk. Uwielbiam.


Linki Tygodnia



Komentarze

  1. Znaleźć się w perełkach to dla mnie ogromny zaszczyt!!! Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten kawałek! jak się w niego wkręcę to mogę słuchać i słuchać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Mela jest bliska memu sercu ;) Także cieszę się, że i inni lubią ją :) Linki sprawdzę gdy tylko zdam egzamin ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja znowu - jak się cieszę i dziękuję !! :))

    Co do Meli - jestem w niej TAK zakochana, że nie słucham praktycznie nic innego. Bardzo żałuję że nie mogłam być w minioną sobotę na jej koncercie w Gdańsku!
    Eksperyment Dove obejrzałam w końcu wczoraj i dumam nad tym, czy naprawdę aż tak mało atrakcyjne się czujemy... Chętnie bym dała na sobie przeprowadzić to doświadczenie, ciekawa jestem wyników :)
    Już siadam do odkrywania reszty perełek.
    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. grzebię i grzebię w Twoich linkach, strach się bać o ile adresów wydłuży się mój czytnik RSS ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że podoba Ci się mój blog :) czuję się zmobilizowana do dalszej pracy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te Twoje inspiracje :) zastanawiam się czy nie zrobić czegoś takiego u siebie, bo bardzo podobają mi się takie posty :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za polecenie, jest mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, też Melę uwielbiam! :) a o tej akcji dove akurat dzisiaj pisałam Pauli z one little smile, jakiż ten internet mały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypadkiem widziałam experyment Dove i mnie zachwycił bez miary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje perełki tygodnia. Świetna dawka inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och, Mela gra w maju w moim mieście i (chyba!) będzie to nawet za darmo :) oczywiście tam będę!
    dziękuję Ci za wszystkie perełki, uwielbiam te posty!

    OdpowiedzUsuń
  13. ten smakowity zakątek trafia w moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta nazwa Inspirałki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wspaniałe linki! Jestem zachwycona! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. czy słyszałaś może coś o Galerii Usług??

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje rowniez za linki -zaraz tam zajrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam ten filmik dove, świetna sprawa! :) muszę poszukać gdzieś w internecie galerii z tymi rysunkami, świetnie byłoby się im wszystkim przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię te linki, zawsze odkrywam kolejne światy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę popłakałam się jak dzidziuś oglądając tę akcję dove

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ten cytat :)
    A perliste linki zostawiam sobie na popołudnie...

    Pozdrawiam ciepło!
    www.relishmeals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do ostatniego punktu - zgadzam się w 100%! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny cytat, niby taki banalny, ale.. do linków zajrzę wieczorkiem, teraz zabieram się za pisanie pracy lic :) Twoje perełki są dla mnie bardzo miłym sposobem na spędzenie wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Melę Koteluk! Bardzo przyjemnie się słucha
    Właśnie gdzieś ostatnio słyszałam o nowym filmiku od Dove, obejrzę go wreszcie : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze znajdę w Twoich perełkach coś dla siebie:) A Mela jest dobra na każdą porę dnia i nocy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze ciekawe linki i fajne inspiracje. Lubię Twoje "perełki". Bardzo spodobała mi się akcja "Orzeł może".

    OdpowiedzUsuń
  27. Łał, dopiero odkryłam, ze pojawiłam się w perełkach :)) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty