Perełki Tygodnia: 30.04.2013


Zakupowe Perełki


Nowość w Perełkach - czyli moja osobista "wishlista". Ot tak!


Rower miejski, który po prostu skradł moje serce! A poza tym...

1. Pościele Home & you - na zdjęciach średnio się prezentują, ale w sklepie... nie mogłam przestać się nimi zachwycać!
2. Baza Smashbox - po użyciu próbki otrzymanej w Sephorze, kompletnie przepadłam. Jeszcze nigdy makijaż nie utrzymywał się tak długo na mojej twarzy bez żadnych poprawek. Moja kosmetyczna perełka.
3. "Rozmowy z Karolcią" - nowa książka Bennewicza, która z pewnością musi się znaleźć w mojej biblioteczce
5. Bieganie metodą Gallowaya - mam plan, żeby przygotowywać się spokojnie do biegu na dystans 10 km


Książka Tygodnia



Powrót do książki "Klasyczna setka" - i to by najmniej nie dlatego, że zamierzam na nowo zapełnić swoją szafę kolejnymi ubraniami (jak wiecie jest wręcz przeciwnie - pozbywam się wszelkich niepotrzebnych części garderoby). Ta książka sprawia, że zaglądam do szafy i widzę masę nowych inspiracji do wykorzystania wśród już posiadanych przeze mnie ubrań. Co jakiś czas lubię zwyczajnie otworzyć ją na losowej stronie i wykreować coś fajnego z ubrań w mojej szafie.




Rozwojowe Inspiracje


Kolejna nowość w Perełkach - Rozwojowe Inspiracje - czyli miejsca w sieci, aplikacje, narzędzia, które przyciągnęły moją uwagę na tyle, że na co dzień z nich korzystam i również Wam chciałabym je polecić.



Gra HabitRPG odkryta dzięki Arkowi - podchodziłam do niej bardzo sceptycznie, a okazała się dla mnie genialnym motywatorem. Spróbujcie sami!




Playlista TED "A better You" - odkryta na blogu "Tak, jesteś wyjatkowa". Dzięki niej mam porcję pozytywnej inspiracji na kilka kolejnych dni!


Czasopismo Tygodnia




Coś zupełnie nowego na prasowych półkach. Z racji mojej aktualnej obsesji na punkcie zdrowego stylu życia, nie mogłam się oprzeć. I muszę przyznać, że już po przejrzeniu (nie łudźmy się, nie jest to magazyn, w którym przeczytamy poruszające reportaże) kilku stron, znalazłam sporo inspiracji, z których zaczęłam aktywnie korzystać, z porannymi ćwiczeniami włącznie! Szkoda, że kolejny numer dopiero w październiku.


Linki Tygodnia


 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. A ja sobie kupiłam w tym roku taki rower :D :D :D
    Natomiast, Woman's health przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój rower pewnie jest w czekoladowym kolorze :) :) Cudowna sprawa!

      Usuń
    2. Wow, świetny rowerek! Mam w planach w tym roku, tylko w sklepie jeszcze na taki ideał nie trafiłam :)

      Usuń
    3. No nie mów! Taki rower! Ach!

      Usuń
  2. Również mam w planach przeczytanie książki "Bieganie metodą Gallowaya". Co do gazety to chyba musi być w niej coś niezwykłego, bo ostatnio pojawiła się na wielu blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu bardzo dużo inspiracji w kwestiach zdrowego stylu życia: odżywiania, sportu itp. Jeżeli kogoś interesują takie tematy, to na pewno znajdzie coś, co go zainspiruje :)

      Usuń
  3. Jak ja marzę o takim rowerze... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nowa książka Bennewicza :)
    Myślałam ostatnio o tym autorze, w trakcie remontu znalazłam na półce "Coaching, czyli przebudzacz neuronów" - muszę wrócić do tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa tygodnie temu byłam na spotkaniu z nim. Bardzo ciekawy człowiek i bardzo spójny, jeśli porównać jego pisanie i sposób mówienia.

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za polecenie mnie w linkach. Cieszę się, że mój blog przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, dziękuję ogromnie za mój link w Perełkach! To niezwykłe znaleźć się w tak inspirującej grupie linków! :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rower....tez ejst na mojej wish liscie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post :)
    Do wielu miejsc zajrzę, oczywiście.

    Rower jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurde, Women's Health?! biegnę do kiosku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zbieram się do biegania!! :) Jakoś mam taką wewnętrzną potrzebę żeby nie byc już więcej biegową ofermą :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana! Nie mogę doczekać się powrotu z majówki- tu internet ledwo zipie a Twoje perełki trzeba prześledzić z wyjątkową uwagą! Widzę że Mo bloguje Ciebie też porwała:) wishlista piękna:)
    Pozdrowienia znad chłodnego jeziora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogólnie nie wiem co to za szał z tym moim blogiem, nagle pewnego dnia różne wspaniałe blogerki tak po prosu zaczęły mnie polecać :P

      Usuń
  12. Hattu w perełkach.... :D ależ niespodzianka! Dziękuję bardzo za to wyróżnienie i niesamowicie się cieszę, że uznałaś, iż mój blog jest wart uwagi i polecenia :)

    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak, rower to świetna sprawa, jak tylko gdzieś 'osiądę' to kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  14. marzy mi się taki rower ;) rewelacja! Takim to można śmigać, ostatnio równiez odkryłam cudowne właściwości arganowego olejku :) a linki zostawiam na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne perełki wybrałaś w tym tygodniu! Szarlotkę będę musiała wypróbować, a wymarzony rower dostałam w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny rower, ja swój kupiłam dwa miesiące temu i była to najlepsza decyzja!
    bardzo podoba mi się nowa rubryczka poświęcona rozwojowi - czegoś takiego właśnie mi brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też marzy się taki typowo miejski rower :)
    I dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten rower jest świetny, sam chciałbym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://weseekjoy.blogspot.com - przepiękny blog! Dziękuję za tę dawkę inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej! Nie spodziewałam się ujrzeć siebie w Perełkach! Bardzo się cieszę. Dziękuję i zapraszam : )
    (rower śliczny, właśnie korzystam z wolnych dni i szukam idealnego dla siebie)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny rower! ja sobie po pierwszym roku studiów sprawiłam za stypendium rower retro, tylko taki dość zabytkowy, bo z 50 lat miał chyba;) ale jeździłam na nim dumna po mieście aż mi pawie piórka z tyłka wystawały:P niestety rower ten został w pl, a we fr ze względu na fakt, że rowery baaardzo kradną i by móc łatwiej znaleźć w rowerowym tłumie sprawiłam sobie różowo-fioletową damkę eleganza, bardzo tanio (bo chyba nikt jej nie chciał):P więc jest szansa, że nikt mi jej nie ukradnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo dziękuję za komentarz, parę słów a dla mnie znaczą naprawdę baaardzo dużo ! Dziękuję.

    Co do listy to sama też zastanawiałam się nad tą książką o bieganiu, również przymierzam się do 10 km. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pościel jest faktycznie hipnotajzing. Widziałam ją. ;) A gra-nowy hit. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za link do habitRPG - może się bardzo przydać;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również dziękuję za link do habitRPG, od dawna czegoś takiego szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne i inspirujące linki :D Jak ja lubię czytać blogi, które polecają inne blogi, które także inne polecają (ale za to mam dużo do nadrabiania) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. We seek joy - wzruszyłam się do łez!
    Krufkowo mi - kocham Jeżycjadę i zaczynam ESD już jutro :)
    Dziękuję Kochana za inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio w Lidlu była ta książka, chyba za 10zł nie pamietam,ale byla tak tania,że kupiłam z ciekawosci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty