Perełki Tygodnia: 07.05.2013

Zdjęcie Tygodnia


Kocham maj... Jak dla mnie jest to najpiękniejszy miesiąc w całym roku.
(I chociaż nie jestem dobrym fotografem, to po prostu uwielbiam robić zdjęcia kwiatom!)











 

Rozwojowe Inspiracje

Dwa przemówienia, które w tym tygodniu niesamowicie mnie zainspirowały:
Poznaj najprostszy na świecie sposób na dodanie sobie pewności, odwagi i obniżenie stresu



Pasja, odwaga, zaangażowanie... czyli jedna z najbardziej inspirujących mnie osób w kolejnej odsłonie


Książka Tygodnia

Czytam powoli, rozkoszując się każdym zdaniem...








 

CYTAT TYGODNIA



Muzyka tygodnia



Linki Tygodnia


 

Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 



Komentarze

  1. Uwielbiam twoje perełki, zwłaszcza linki. Niecierpliwie czekam na każdy wtorek, niesamowicie mnie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłaś Kochana w idealny moment, właśnie mi popsuli humor :) linki happyholic dobre na wszystko, jak czekolada :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga Kochana :-) Zawsze czytam, zostawiam w zakładkach, aby dodać komentarz, a potem nie mam czasu i tak w kółko, ale wiedz, że jesteś moją pozytywną inspiracją i robisz tu dobrą robotę :-) Obejrzałam dzięki Tobie "3 idiotów" choć po tytule niegdy bym po ten film nie sięgnęła... Cudowny, przepiękny, mądry! Dziękuję. Pana Walkiewicza też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyszło Ci to zdjęcie :)
    Jak zwykle, można się pod wieloma względami zainspirować czytając twoje perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) zabieram się za przeglądanie pozostałych linków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością zawsze czekam na kolejne Perełki i jak zwykle się zachwycam i dostaję dużą dawkę inspiracji - dziękuję! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchałam jak zahipnotyzowana! Dobre, pożyczam linki na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obejrzałam oba filmy z zapartym tchem. lubię inspiracje w tym wydaniu ;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. zanim odnalazłam swoje fotograficzne Eldorado - czyli fotografię koncertową, t też bardzo lubiłam fotografować kwiaty. do dziś mi się czasem zdarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok bez internetu... jej... ciekaweeee :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam podsumowania, już to tyle razy mówiłam ale powtórzę jeszcze raz! Idealny sposób na miliony inspiracji i dla czytającego i dla twórcy (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty wyszukujesz te wszystkie cudności! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urodzinowe kartki są mega. Uwielbiam takie personalizowanie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotka skoro kwiaty... to ...zapraszam na letnie DIY do homefocuss.blogspot.com Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. o, jak miło mi się zrobiło, że o mnie tutaj wspomniano! przy okazji sama odkryłam świetną stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. CZYTAŁAM POPRZEDNIE KSIĄŻKI O TOSKANII TEGO AUTORA, BARDZO KLIMATYCZNE :)
    POZDRAWIAM, eWA

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta przemowa na pierwszym filmie z TED-obejrzałam od A do Z :) drugą zostawiam na wieczór jak będę miała więcej czasu :) Pozdrawiam
    P.S dzięki ,że wyszukujesz takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcie! maj to cudowny miesiąc :) perełki jak zawsze inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi miło, że znalazłam się w Perełkach, i to w tak zacnym towarzystwie, Dziękuję :) Stayfly mnie swoim tekstem urzekł, a Agazmaluje spowodowała, że nockę mam z głowy. Będę przeglądać jej bloga i "odgapiać" prezenty, bo kilka okazji przede mną :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam twoje linki tygodnia zawsze znajdę coś inspirującego

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo za polecenie! :) Mam nadzieję, że pozytywne utwory nie będą towarzyszyły tylko przez jeden tydzień. Poza tym ciekawa dawka linków, a zdjęcie kwiatów bardzo profesjonalne (mówi to wieczny fotograficzny amator):D

    OdpowiedzUsuń
  22. ... aja powiem, że właśnie masz talent do robienia zdjęć. Zwłaszcza kwiatów. :) Cudowna fotografia.. napatrzeć się nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przejrzałam już wszystkie perełki tygodnia i wciąż mi mało. Wiesz może kto jeszcze godny polecenia ma podobny cykl postów? Kiedyś się natknęłam, ale nie dodałam do zakładek...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę... dużo tu dziś fajnych linków - kiedy ja to przejrzę?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie wyglądają te książki, tylko trochę trudno byłoby cokolwiek znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też się zastanawiałam jak znaleźć coś pośród tych wszystkich jednakowych grzbietów! :)

      Usuń
  26. Swietne linki szczególnie te checklisty bardzo przypadły mi do gustu :)

    FF

    OdpowiedzUsuń
  27. O jeny, jak mi miło! Dziękuję pięknie! :D:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty