Perełki Tygodnia: 14.05.2013

Myśl Tygodnia


Rozwojowe inspiracje 

Dzisiaj może nie tyle rozwojowo, co po prostu mega, megapozytywnie - dwa krótkie filmiki, po których nie sposób się nie uśmiechać. Idealne na radosny początek dnia - dobry humor gwarantowany! A z drugiej strony może to właśnie jest rozwój - porozmawiać z kimś zupełnie nieznanym i otworzyć się na to, co ma do powiedzenia. Czy też uczenie się tak totalnego dystansu do siebie i czerpania radości z życia, jak para z drugiego filmiku!






Smakołyki Tygodnia

Moja wariacja na temat tego przepisu - coś przepysznego!
Zamiast smażonej soli, upiekłam łososia w piekarniku. Voilà!

I oczywiście moje ukochane soki i koktajle!


Linki Tygodnia


Muzyka Tygodnia


 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Riennahera lubie czytac jej blog. Ma niezly jezyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne filmiki, bardzo poprawiają humor, przy drugim popłakałam się ze śmiechu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna porcja inspirujących linków :)
    Już widzę, że regularnie będę zaglądać na blog Riennahera - jest świetny!
    Widzę, że na dobre wkręciłaś się w zdrowe odżywianie. Tym lepiej, bo sama jestem mu wierna. Widząc jednak pieczone pieczarki, muszę gorąco polecić zapieczenie ich z serem żółtym i ziołami - niebo w gębie! Podobnie jak pieczona cukinia czy papryka. Ta pierwsza zresztą wylądowała u mnie na śniadanie w całkiem słodkim towarzystwie... ;)

    www.relishmeals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmiki są boskie! Umiliły mi wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak miło! Wrócić po całym ciężkim dniu do domu, odpalić kompa i nadziać się na Twoje inspiracje :) relax take it easy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy przegląd:)tydzień wcześniej pisałaś o książce która czytasz"prawdziwe życie" - zainspirowana Tobą również kupiłam i czytam; bardzo zmienia obraz rzeczywistości ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie się popłakałam!
    Ze śmichu, rzecz jasna :D Biorąc pod uwagę, że w ten miniony weekend byłam pierwszy raz na karaoke, stwierdzam że jednak nie potrafię śpiewać :P Ale bawiłam się równie dobrze co para z filmiku :)
    ŚWIETNEEEE!
    bellum2013

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za muzykę. Brakuje mi ostatnio tej pięknej, ale jednocześnie nieznanej, a dzięki tobie w jakimś stopniu zaspokoiłam tę potrzebę.
    Cieszę się bardzo,że mój wpis o wyzwaniach spodobał ci się. Osobiście jestem tak zafascynowana tą ideą, że chyba nazwę ją moim odkryciem roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny ten link do zrobienia własnego podpisu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie tak na szybko, bo nie mam dziś czasu przejrzeć wszystkiego :( ale zajrzałam na bloga Blondynki i kilka jej notek z "zobacz także" i już go lubię - fajna dziewczyna i mądrze prawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to dobrze, że w tym oceanie niezbyt mądrych filmików na youtubie można znaleźć coś przy czym człowiek szczerze się uśmiecha:) Pierwszy filmik jest moją perełką miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię takie posty:) Można poznać tyle interesujących miejsc w sieci...

    OdpowiedzUsuń
  13. A mam pytanie: czy znasz może jakieś strony w stylu Clipboard? Clipboard zostanie niebawem zamknięty, a ja przywiązałam się do takiego gromadzenia linków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam alternatywy - znalazłam stronę Mammoth, ale póki co nie mogę się tam zalogować..

      Usuń
  14. Też odkryłm blog Segritty dopiero w ubiegłym tygodniu i się zastanawiam jak to możliwe! A filmiki rewelacja, poprawiłaś mi humor na cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te filmiki są mega!! do teraz chichram się nie wiem co :D mega mega !! uwielbiam twój blog!!! keep smiling everyone :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne linki- blog Uli zasługuje na uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie powinnam wchodzić na Twojego bloga w pracy! Popłakałam sie oglądając pierwszy film ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, fajnie, ze na niego trafiłam. Na pewno zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w szoku, że komuś może podobać się to co piszę, naprawdę. Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję kochana za wstawienie mnie do tej cudnej listy!! Uwielbiam Twoje Perełki!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za Dorotę Miśkiewicz chodziła za mną ta piosenka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu znów mam czas na zaglądanie na blogi, jupi! :)
    Powiem Ci, że filmiki, które poprawiłaś są mega! I w sumie idealnie pokazują to, że najpowszechniejszym problemem, z którym większość się boryka jest zbędna wstydliwość - widać jak kolorowe mogłoby być życie bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://pinterest.com/pin/208150814000337781/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś obejrzę w cudzej skórze, ale ten post zachowam sobie w zakładkach bo kilka filmów mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty