Perełki Tygodnia 28.05.2013

Przyjemność Tygodnia

Dotarła do mnie przesyłka z moimi zapachowymi cudeńkami. Teraz bawię się w alchemika i mieszam przeróżne zapachy. Dziś w w moim pokoju króluje jabłko i mięta!

  

 Muzyka Tygodnia

 Słucham już dzisiaj chyba 15 raz! Począwszy od porannego "bujania" w samochodzie po popołudniowy relaks. I do tego ten tekst - bajeczna sprawa.



 

Rozwojowe Inspiracje

Polecam artykuł z nowego wydania "Coachingu" - "Jak zachować wewnętrzną młodość , czyli wojna maja z listopadem". Sam tekst jest o przekonaniach i ich wpływie na nasze życie. Artykuł zawiera pięć bardzo fajnych, rozwojowych wskazówek - zadań. Nie będę zdradzać zbyt dużo - warto przeczytać i potraktować jako inspirację do wdrożenia we własne życie.


 

Inspiracja tygodnia


Jeżeli czegoś w życiu nie dostajesz, spróbuj to dać innym 
-"tym co mają gorszy świat...". 
Szczęście, wolność i spokój ducha uzyskujemy dając je.

J. WALKIEWICZ

Film Tygodnia

Film,  który zrobił na mnie spore wrażenie i zmusił do refleksji na temat alkoholizmu i innych nałogów. Mimo, że pod wieloma względami to taka typowa amerykańska historia, to jednak ten obraz pozwolił mi spojrzeć na problem z zupełnie innej perspektywy. Polecam.

 

Linki Tygodnia

 

 

Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 


Komentarze

  1. Ojejku, zabawa zapachami? Zdecydowanie brzmi to zachęcająco :) Uwielbiam otaczać się przyjemnymi aromatami.
    Przyda mi się, oj, zdecydowanie przyda się przeczytanie kilku notek na blogu o organizacji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie Ci tych wosków zazdroszczę - muszą obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zaglądać na Twojego bloga i czerpać z niego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za zbieg okoliczności, bo ja właśnie planuję zrobienie Twoich szpinakowych pierogów! :)

      Usuń
    2. To bardzo polecam!

      Usuń
  4. Gdzie szukać takich zapachów? :) uwielbiam aromaty w pokoju, a już zwłaszcza, gdy tak ponuro za oknem, zapalić taką świeczkę i od razu przyjemniej :) muzyka świetna! aż sama zaczęłam się bujać :D a słowa cytatu piękne i bardzo mądre, choć tak ciężko realizowane w życiu.. Film oglądałam, niesamowite emocje wywołuje. A linki zostawiam sobie do kolacji.. :) ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aromatella.pl

      Jaki mamy podobny gust! Pozdrawiam gorąco ! :)

      Usuń
  5. te Twoje perełki działają na mnie odtruwająco, po całym ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dla mnie to też taka sesja odtruwania - tak przyjemnie mi się je tworzy... :)

      Usuń
  6. te zapachy fajne ;)
    oo widzę kacezet i fundamenty? uwielbiam ich, to są tak wspaniałe teksty i muzyka, że mogę ich słuchać godzinami. a ten nowy singiel też męczę już któryś raz dzisiaj ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo widzę że się załapałam z moimi wymówkami. :)

    Fundamenty nieźle bujają, też będę słuchać w kółko, aż mi się znudzą...
    Film już mi polecał własny brat, więc wobec dwóch rekomendacji na pewno obejrzę.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam tu naprawdę przypadkiem jakiś czas temu i kocham tego bloga! Uwielbiam Twoje notki, linki właśnie przeglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wojnę maja z listopadem to my mamy naprawdę w tym roku za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się dziwiłam, skąd taki ruch na moim blogu ;)
    Dziękuję za polecenie :) Mam teraz jeszcze większą motywację do dalszego działania i ulepszania

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie jak zwykle same świetne miejsca do odwiedzenia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie stosuję co najmniej 5 wymówek biegacza :-)
    Chyba pora się za siebie zabrać :p

    OdpowiedzUsuń
  13. na Twoim blogu zawsze masa inspiracji - dlatego tak czesto tutaj zagladam:)))
    pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  14. co to są za piękne pachnidełka które wyglądają jak żelki które bym teraz z chęcią pożarła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję serdecznie za dodanie do Perełek, jestem zaszczycona! Nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś :)) Motywacja do blogowania +200%

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog z przepisami-świetny! Uwielbiam Twoje perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam wcześniej Kapucziny, przeglądam z przyjemnością. Dzięki za link:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twojego bloga każda notka trafia do mnie na długo, a perełki- zawsze znajdę coś dla siebie ;p
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że mi przypomniałaś, żebym obejrzała ten film 'Lot' :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Lot" to naprawdę świetny film :)
    Świetna notka, uwielbiam ten cykl ,,perełek".

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło być docenionym za swoją grafomanię normalnie przecieram oczy ze zdumienia siedząc nad naleśnikami z miodem(zapijanych pomidorową z kubka).Dziękuje ;)

    Mi tylko szkoda,że ludzie listopad przeciwstawiają majowi. Przecież listopad teeeż jest fajny(w sumie chyba każdy miesiąc ma TO COŚ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany! Zawsze uwielbiałam Twoje perełki ale nie sądziłam, że sama się wśród nich znajdę:) Jest mi cholernie miło!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I merely found this excellent post through google. This info is very useful and I will certainly save the bookmark. With thanks.


    No Addiction | Aire Bra | Sandhi Sudha | Fair Look | Body Buildo Powder |
    Slim Pro | Step Up Height | Hair Building Fiber | Sandhi Sudha Plus |
    Shakti Prash | Hanuman Chalisa Yantra | 5in1 Air Sofa | Zero Addiction |
    Hot Shaper | Allah Barkat Locket | Step Up Height Growth | Body Buildo

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you Mike for this very informative writings. It will be a big help for me as i am planning to create my blog. More power to you
    IIP Foundation | IIP Photography Academy | Indian Institute of Photography

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty