Perełki Tygodnia: 04.06.2013

Smakołyk Tygodnia

Kolejne z moich niesamowitych kulinarnych odkryć - najbardziej naturalne lody na świecie, składające się tylko z dwóch składników:
  • 3 pokrojonych w  kawałki i zamrożonych bananów
  • 2 szklanek zamrożonych malin
Nawet nie przypuszczałam, że da się stworzyć pyszne lody bez żadnych specjalnych maszynek do ich robienia, bez śmietany, mleka, cukru i to w dodatku o identycznej konsystencji jak deser z lodziarni! Wystarczą owoce i blender (o wytrzymałych nożach). Voila!


 

Muzyka Tygodnia:


Ostatniego koncertu Katy Carr w Trójce słuchałam jak zafascynowana - wyjątkowe historie, wyjątkowa postać, wyjątkowa muzyka, wyjątkowe piosenki.



 

Książka Tygodnia

"7 nawyków skutecznego działania" - powrót do totalnej klasyki... Spodobała mi się wskazówka, żeby czytać tą książkę w ten sposób, jakbyśmy mieli nauczyć kogoś innego płynących z niej wskazówek. Dzięki temu tworzę naprawdę pomocne notatki i wyjątkowo dogłębnie wnikam w sens książki, szczególnie, że nie jest to moja pierwsza przygoda z tą lekturą. Za każdym razem odkrywam w niej coś nowego!


 

Linki Tygodnia



Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Koniecznie muszę spróbować takiego sorbetu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka nieziemska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. lody wyglądają obłędnie! :D książkę przeczytam jak tylko uporam się z sesją i obroną, koniecznie! a do linków już pędzę :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, lody totalny hit i na pewno wypróbuję, szczególnie, że naprawdę bez zbędnych trudności. A książkę chciałabym mieć czas przeczytać no... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała little flower jest boska i nawet śpiewamy to naszej Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lody wyglądają tak smakowicie, koniecznie muszę je zrobić :) a piosenki teraz nie mogę przestać słuchać, coś wspaniałego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć, bardzo lubię Twojego bloga za to, że czytając rano którąś z archiwalnych notek nabieram chęci do przeżycia tego dnia produktywnie i szczęśliwie. Chciałabym zapytać, czy znasz jakieś sposoby na budowanie relacji dla ludzi bardzo zamkniętych, na otwieranie się na innych, na poznawanie nowych osób, na otwieranie się na miłość? Chodzi mi o pozycje książkowe, jakieś artykuły lub notki na blogach, z góry dzieki,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wieczorkiem jak wrócę z pracy postaram się coś dla Ciebie wybrać w tym temacie :)

      Usuń
    2. Myślę, że warto w takim wypadku popracować przede wszystkim nad pewnością siebie, gdyż z tego prawdopodobnie biorą się problemy z nawiązywaniem kontaktów z innymi ludźmi. Mi bardzo w tej kwestii pomogła krótka, ale bardzo treściwa i zawierająca praktyczne ćwiczenia książka: "Grunt to pewność siebie" P. McKenna.

      Drugą pozycją, którą naprawdę warto przeczytać jest książka "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" D. Carnegie - bardzo często do niej powracam, gdyż jest to po prostu kopalnia wiedzy na temat udanych kontaktów międzyludzkich.

      Usuń
    3. Dziękuję! :D
      Kasia

      Usuń
  8. Kiedyś chciałam bardzo zrobić sobie takie mega naturalne lody. Miałam do tego nawet specjalne foremki, do których się wkładało patyczki - i miały być takie lody na patykach :) Zlendowałam banany i zamroziłam. I co się okazało? Nawet nie chciały wyjść z tych foremek... za żadne skarby świata. A ty w czym swoje zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu blendowałam mrożone wcześniej banany i maliny i .. od razu do jedzenia :)

      Usuń
  9. oby mój blender wytrzymał te lody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mów mi o lodach,..........

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważam, że 7 naykwów, to właśnie książka na lata. Nie wystarczy ją raz przeczytać, a za każdym razem odkrywamy coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za przepis na lody! Maliny zamienię na truskawki i chyba sama się rozpłynę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz trzeba będzie zapolować na maliny.
    Kurcze ja ostatnio Trójki nie słucham z tytułu mojej 'Low Information Diet' (zwiększyli o jakiegoś czasu bardzo ilość politycznego bleblania) i widzę że jednak muzycznie trochę mnie omija.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Kochana za podlinkowanie :-)
    Choć to nie święta Wielkanocne to taki maluch mnie rozczula okropnie :-)
    Cieszę się, ze mogłam się podzielić z większą ilością osób!

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak miło o mnie napisałaś :)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno zrobię te lody! Ostatnio się do tego przymierzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję przenajmocniej !!! :)

    uwielbiam Twoje inspiracje i ciepło mi się robi na sercu, jak widzę tam siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naturalne lody brzmią cudnie. Przetestuję chyba z bananami i kiwi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fantastyczny blog! Bardzo oryginalny:) poza obserwowaniem dodałam do zakładek, żeby przypadkiem nie zgubić adresu hehe:) Fajnie, że dzielisz się swoimi myślami i ideami z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze w świecie naturalne lody ♥ polecam i potwierdzam to co zostało już napisane ♥ yummy ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te lody - czesto je robie:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. wchodzę na bloga i zastanawiałam się skąd tyle wyświetleń... patrzę a tu Twój link. w szoku jestem, bardzo się cieszę, że moje zdobienie Ci się spodobało. dziękuję.

    ale te lody smacznie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdyby tak najpierw zmiksować, a potem zamrozić? Ma to sens? Bo nadwyrężyłam blender robieniem domowego masła orzechowego i nie chcę stracić go zupełnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za udostępnienie! Bardzo miło z Twojej strony;) Nawet nie wiesz ile mi to radości sprawiło, właśnie wróciłam z dalekiej, ciężkiej a zarazem fantastycznej podróży - a tu taka niespodzianka! Dużo to dla mnie znaczy, tym bardziej że w sumie to moje początki ;) dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty