Perełki Tygodnia: 25.06.2013

Książka Tygodnia

Mam co do tej książki wyjątkowo mieszane uczucia, ale... zaczęłam wyprowadzać się na spacer. Ci, którzy czytali, wiedzą o co chodzi. Spróbować w końcu nie zaszkodzi.


 

Rozwojowe Inspiracje

W tym tygodniu chciałabym po raz kolejny zachęcić Was do eksperymentu 21 dni bez narzekania. Można o nim przeczytać także tutaj - do czego zainspirowała mnie nasza kochana Krufka!


  Filmik Tygodnia

Po prostu uroczy!

 

Muzyka Tygodnia

Przypomniałam sobie po latach - uwielbiam!


 

 

Linki Tygodnia



 

Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Beata Pawlikowska -moja guru ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te twoje perełki, najbardziej lubię linki tygodnia. Chciałabym się kiedyś w takim zapleść :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, czytasz mi w myślach, wczoraj kupiłam tę książkę :)
    Zabieram się za sprawdzanie pozostałych perełek, choć coś czuję, że ta dotycząca tego, jak codziennie wstawać prawą nogą, przyda mi się szczególnie :)

    Inspirującego tygodnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Linki jak zwykle nie zawodzą. Wynajdujesz w sieci takie niesamowite rzeczy!
    A filmik rzeczywiście uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten filmik z dzieckiem i psem! obejrzałam go już setki razy, a nadal mnie bawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta piosenka :) I jak nastraja optymistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochana!
    Nadal nie czuję wyjatkowego stresu, mam nadzieję że tak zostanie :)
    Wszystkie perełki poznam jutro po całej tej imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. perełki tygodnia, to mój ulubiony typ wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję, że przepadnę z The Small Change Project :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik z dzieciakiem i psem od dawna znam i jest cudowny. A do 'never-ending journey' chyba będę zaglądać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. haha świetny filmik :) 21 dni bez narzekania - właśnie się z tym zmierzam. Do tej książki planuję zajrzeć już po obronie (czyli już zaraz!), a do linków z chęcią lecę, potrzebna mi taka chwila chillout'u przed jutrem :) ściskam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten filmik z dzieckiem jest genialny :-) uśmiałem się co nie miara, i wydaje mi się meega pozytywny.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten filmik jest tak uroczy, że nie mogę przestać się uśmiechać :))) Dziękuję też za pozostałe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to jesteś moja pokrewna dusza :) Martin Jondo- muzyka bezcenna :) ten pies,wprowadził mnie w mega radość :) poza tym Pawlikowską wyznaję, wyprowadzam się :) no i przyda mi się ten poradnik przed obroną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za kolejne polecenie i słowa uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dżungli podświadomości jeszcze nie, ale życia i samotności mam już za sobą. Lubię tą serię, tak jak perełki tygodnia. Zawsze jest w nich coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To niesamowite, to już druga książka, którą polecasz, a którą właśnie czytam ja ;)

    Zawsze unikalam Pawlikowskiej, bo w środowisku antropologów na niej i na Cejrowskim wiesza się psy. A ten tom pozytywnie mnie zaskoczył. Ona nie jest głupia! Może zrobiła na mnie wrażenie jej szczerość? Uzależnienie od facetów i gwałt. Hm... W każdym razie dochodzi do podobnych wniosków co ja; nie ma żadnej zmiany na lepsze póki człowiek nie uświadomi sobie skąd przyszedł i dokąd zmierza. Eh. Chylę przed nią czoła. To, co widzimy czasami się ma nijak do tego, co drugi nosi w sercu.

    Pozdrawiam

    P.s. Fantastyczny blog. Od miesiąca śledzę go z wypiekami na twarzy ;) Stał się dla mnie inspiracją i wzorcowym blogiem na tle wszystkich innych. Fascynujące male-WIELKIE przedsięwzięcia, konkretne, mobilizujące pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę krótko - dziękuję. Takie słowa bardzo dużo dla mnie znaczą :)

      Usuń
  18. Lubię Pawlikowską i podobała mi się ta pozycja, aczkolwiek nie ze wszystkim się tam zgadzałam. Wyprowadzasz się na spacer powiadasz? Też bym chyba musiała, ale nie potrafię się zmusić. Cudowne perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. never ending journey - właśnie dzisiaj odkryłam i przeczytałam od deski do deski. świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mi miło !! być wyróżnioną w Twoich perełkach to naprawdę super zaszczyt ! :) czytam i czytam, ale nigdy nie sądziłam, że się w nich znajdę ! :) dzięki ogromne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jak gdzieś dorwę tą książkę to z pewnością zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecierałam oczy ze zdumienia, patrząc jak mi wykres oglądalności niebotycznie skoczył. Myślę "jakim cudem?!" i już wiem. Czuję się ogromnie wyróżniona i bardzo Ci dziękuję za trafienie do Twoich Perełek :)

    P.S. Inside Lia - trafić z Tobą na jedną listę... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej! filmik tygodnia jest świetny! :)) W dodatku z podkładem mojego ukochanego Queen :))

    OdpowiedzUsuń
  24. I mnie zauroczył filmik :) Coś pięknego!
    Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem bardzo ciekawa tej książki i w końcu na pewno się skuszę, a poza tym jak zwykle świetne linki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może jakaś recenzja tej książki?
    Dzięki za linki, b. ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  27. O rety, jestem zszokowana, że ktoś mnie gdzieś wyróżnił - wielkie dzięki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Filmik cudowny :).
    Do książki Pawlikowskiej nie byłam przekonana, bo jakoś w ogóle do jej książek nie byłam przekonana, ale jednak kupiłam. I się zdziwiłam, w wielu miejscach pomyślałam: no tak, przecież to prawda, tak jest. A w jednym momencie po prostu zaczęłam płakać i co z tego, że akurat tramwajem jechałam (zawsze można udać, że coś wpadło do oka :D), ale to były najprawdziwsze słowa jakie w życiu usłyszałam, naprawdę mocne, nikt ich nigdy nie wypowiedział, ale bardzo prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam nowe miejsca w sieci :) Zawsze mnie mocno inspirują :))
    Książkę czytałam, ale spodziewałam się po niej nieco więcej. Podobnie jak Ty mam mieszane uczucia :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  30. Standardowo już świetne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny blog , a ten filmik przesłodki <3 Nie słyszałam o tej akcji 21 dni bez narzekania ale brzmi ciekawie , obserwujemy ?
    http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. namówiłaś mnie, od dzisiaj koniec malkontenctwa i 21 dni bez narzekania, a nawet dam sobie miesiąc i cały lipiec nie będę narzekać tylko celebrować to co dobre, a co tam:)
    dotąd próbowałyśmy z przyjaciółką codziennie mówić sobie jedną miłą rzecz która nam się poprzedniego dnia przytrafiła, więc praktyka już jest :)
    nice blog :)
    xoxo
    http://livingwithpepe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziecko i kałuża - rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Filmik z dzieckiem i psem jest od dzis mym ulubionym. Az sie poplakalam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dzieki za linki jak zawsze same perelki - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mały jest cudny. :) Teraz rodzice bardzo często zabraniają dzieciom wchodzić do kałuży. Bo przecież buty nowe zamoczą. To mi przypomniało jak ja skakałam po kałużach. Zdążyłam zamieścić na swoim blogu wpis o dzieciństwie właśnie i o tych kałużach nie pamiętałam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Nie wiem, co to za książka, ale ten chłopczyk z pieskiem na filmie... PRZEUROCZY!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo, bardzo, bardzo mnie zainspirowałaś!! jestem Twoją dłużniczką!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedawno natrafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona! Najbardziej pozytywnie pozytywna strona internetowa jaką czytałam. Niesamowite jest Twoje podejście do życia. Wszystko co publikujesz jest utrafione w samo sedno i w moje upodobania. Muzyka, likni, filmiki ... ahhh.
    A jeśli chodzi o książkę - właśnie ją czytam i jestem zafascynowana, pochłonięta bez reszty. Uwielbiam Panią Beatę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty