7 sposobów walki ze stresem

Dziś chciałam serdecznie zaprosić Was do przeczytania mojego wpisu gościnnego na cudownej stronie dla mam (i nie tylko!) - Mama Bloguje.

Jeżeli interesują Was sposoby na to, jak radzić sobie ze stresem i zmęczeniem,  kilka z nich znajdziecie właśnie w tym artykule.

Oprócz tego na stronie możecie przeczytać masę interesujących artykułów z różnych dziedzin, bliskich wszystkim kobietom. Zapraszam do lektury!



Zobacz też mój profil na Facebooku
 
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Bardzo przydatne. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ważne :) stres wyniszcza organizm, jak alkohol i papierosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym bardzo prosiła kochana o wpis na temat radzenia sobie ze złością:) Wybuchowy mam charakter i dużo niewinnych już na tym ucierpiało. Staram się nad tym panować, ale przyznaje, że zdarzają się momenty, kiedy nie pozostaje już nic innego tylko walić głową w ścianę i krzyczeć:D Jak wtedy sobie poradzić, żeby nie krzywdzić bliskich swoją złością? Bardzo ciekawa jestem takiej notki w Twoim wykonaniu:)

    PS. Zapraszam do mnie, gdybyś miała tylko ochotę zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie lecę czytać, bo ostatnio stresu u mnie co niemiara.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie ;) Na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam niecierpliwie na perełki tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz chyba spędzę całą noc na przedsiewez.pl i to przez Ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się przyda! chętnie poszerzę swoją wiedzę, lecę czytać:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty