Perełki Tygodnia: 09.07.2013

Książka Tygodnia

 Biorę się za drugi tom z tej serii - może tym razem bardziej się przekonam?

 

Film Tygodnia

Stare, fantastyczne kino! 

 

 

 

Linki Tygodnia

  • Ego - coaching - dlaczego nie!
  • 22 mapy pokazujące różnice językowe w Stanach - interesujące. Chętnie zobaczyłabym coś podobnego o Polsce.
  • Malvina pe. - kolejny raz dziwię się, że nie słyszałam dotąd o tak oryginalnym blogu
  • Moja aktualna tapeta - wiem: pstrokata, nieczytelna, ale jak pozytywnie i letnio nastraja!
  • Zapach, który mi się marzy...
  • 8 sekretów pisania blogowych postów
  • Keeb - strona, która zastąpiła mi Clipboard w zapisywaniu zakładek i inspiracji
  • Mam w planach zakup takiej szklanej świnki, żeby nazbierać kasę na przyszłe wakacje!
  • Świetny tekst o jednej z największych kobiecych bolączek czyli porządkach w szafie
  • 45 rzeczy, które można robić zupełnie za darmo

 

Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 
 

Komentarze

  1. Domyślam się ze świnke po zebraniu sumy trzeba rozbic... Tak to swietny motywator... Ale kosztuje kwote ktora juz mozna wrzucic do... Wlasnorecznie ozdobionego słoika z napisem wakacje :) i w taki sposob 44 zl mamy juz zaoszczedzone. A w dodatku frajda przy ozdabianiu sloika murowana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zerknąć na link uporządkuj swoją szafę- przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie czaję się na tą książkę Pawlikowskiej kolejną, póki co nie kupuję, bo mam jeszcze jedną do przeczytania, także jak przeczytasz to daj znać czy warto :))

    OdpowiedzUsuń
  4. co za zbieg okoliczności, właśnie założyłam sobie konto na Keeeb i już mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłaś mi przeuroczą niespodziankę linkując do mojego wpisu ;) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto mieć "miejsca" które potrafią zainspirować nas do działania.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Picture makes me totally happy!

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam te 45 rzeczy, dużo fajnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to motywujące :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam zamiar sięgnąć po ten tytuł Pawlikowskiej, ale ostatecznie zrezygowałam. Mam już dość mówienia mi jak mam żyć i to w taki sposób, jakby autorka zjadła wszystkie rozumy i wiedziała najlepiej. Nie mam gonić za pieniędzmi? A dlaczego ona to robi wydając fiszki, płyty i inne duperele? Nie, dziękuję za taką książkę!

    Świnka jest świetna, ale szkoda by mi było tych 44zł. Wolałabym od razu to odłożyć i od tej kwoty zacząć oszczędzanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarbonka- świnka świetna! Można widzieć postępy w oszczędzaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi miło, że podlinkowałaś do mojego bloga u siebie :) Nie pozostaje mi nic więcej, jak zaprosić Cię do dalszego czytania i oczywiście zaglądać na Twoją stronę :)

    Pozdrawiam,
    Malvina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że też nie słyszałam o blogu Malvina Pe a jest naprawdę świetny. Od wczoraj przeczytałam już chyba połowę wpisów,tak mnie wciągnęło ;)
      dzięki za kolejną porcję perełek:)

      Agnieszka K

      Usuń
  13. super ta stronka do ogarnięcia zakładek, inspiracji itd. dzięki. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobną przezroczystą świnkę - wchodzi około 4500. ;-) Zbieram już rok i jak na razie niecałe pół, ale przy byciu studentem to ciężka sprawa. :-P Będę odkładać jak zacznę zarabiać.

    Mam zamiar przyjrzeć się temu Keebowi.

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja czekam i czekam aż mi się mapa załaduje, bo nieźle mnie nią zaciekawiłaś :) chętnie zobaczę te różnice językowe i fakt - fajnie by było mieć też odniesienie, jak wygląda to w Polsce ! kurcze, gdzie Ty wyszukujesz takie fajne sprawy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za link do posta o robieniu porządków w szafie. Bardzo mi się teraz przyda, właśnie wczoraj zaczęłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że keeeb kompletnie nie współpracuje z Operą :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do pierwszej pozycji: całą gazetę Coaching mogę polecić - ostatnio umilała mi podróż i z czystym sumieniem stwierdzam, że artykuły są na dobrym poziomie i poruszają ciekawe tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świnka jest absolutnie rewelacyjna. Kupię sobie taką przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze się uśmiecham, jak ktoś mówi, że kupi skarbonkę, żeby oszczędzać. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbowałam czytać pierwszy tom, ale strasznie mi nie podszedł... Czekam na relację z pozostałych, bo może się zaskoczę. :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. thank you for including my link! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś najbardziej zainteresowały mnie te amerykańskie mapy- zawsze zaskakują mnie takie różnorodności :) swoją drogą- i naucz się tu człowieku poprawnie mówić!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też chciałam taką szklaną świnkę, ale szkoda ją później niszczyć - dlatego kupiłam taką z transparentnego plastiku z otworem z zakrętką do wyciągania pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I co myślisz o tej książce?
    Właśnie skończyłam ją czytać i jestem ciekawa innej opinii :)

    Sabina.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty