Perełki Tygodnia: 16.07.2013

  Rozwojowe Inspiracje

Niesamowicie spodobał nam się pomysł Edyty odnośnie spisywania w ciągu dnia różnych rzeczy, wrażeń, pomysłów które chciałoby się przekazać partnerowi. Inspiracji, którymi chcemy się z nim podzielić. Takie proste, a nigdy na to nie wpadłam i przez to często zapominałam o tych wszystkich fajnych rzeczach, które miałam na myśli, a jednak gdzieś mi umykały. Od dzisiaj zaczęliśmy zapisywanie!

Muzyka Tygodnia

Dwie rewelacyjne jak dla mnie piosenki!

 

 

Serial Tygodnia

Wiem, wiem - w tym tygodniu jestem wyjątkowo monotematyczna, ale nic na to nie poradzę. Znów inspiracja od Edyty - tym razem chodzi o serial Bez Tajemnic. Zupełnie mnie zaskoczył, ale też niesamowicie wciągnął. Serial psychologiczny - na coś takiego właśnie czekałam.




Linki Tygodnia 

 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. I znów wśród Twoich perełek znalazłam perełki dla siebie- kolekcja do makijażu, post o małych rzeczach i o dawaniu rady, gdy wszyscy wmawiają nam, że sobie nie poradzimy. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle spędziłam w towarzystwie Twoich linków przemiły poranek, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam wersję amerykańską tego serialu (In Treatment), bo Bez Tajemnic to jest remake. jak dla mnie sto razy gorszy od oryginału, niestety.
    nawet nie zauważysz jak zaczniesz w tym momencie, w którym skończyłaś oglądać wersję amerykańską, bo fabuła, bohaterowie, koncepcja i przebieg odcinków są identyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę - sprawdzę na pewno! :)

      Usuń
    2. Mam dokładnie takie same odczucia. W kilku odcinkach Bez tajemnic nawet dialogi były identyczne jak w In Treatment.

      Usuń
  4. Serial koniecznie zaczynam wałkować, a i pomysł z kartką z inspiracjami dla naszego wybranka to cacko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu wybieram się na ten targ śniadaniowy :) jak tylko w ten weekend pogoda dopisze to wreszcie to zrealizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze dużo ciekawych linków i ja znalazłam coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. słuchasz tej samej muzy co ja :D ja lubię jeszcze Rappana " maasta maahan" :)) biorę się za linki Kochaniutka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne perełki! Na Targ śniadaniowy wybieram się kiedy tylko będę miała wolną sobotę, a dodatkowo myślę o kolorowym biegu (dzięki za informację!), tylko wymaga to ode mnie sporo treningu, który trzeba już zacząć:) Te gadżety kolorowe są cudne, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne inspiracje :-) Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję się zainspirowana na maxa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. artykuł o marynarzu bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od 1,5h siedzę przy Twoich linkach, utknęłam... ja nie wiem gdzie Ty to wszystko wyszukujesz, ale wiem, że dla mnie jest to niebezpieczne :D Strona Garance Dore, wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. AYO jest wspaniała! Dzisiaj z ciekawości odpalę sobie "bez tajemnic" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiejsze Perełki bardzo trafiają w moje gusta, aż roi się od specjalistycznych linków pełnych wiedzy. To lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy utwór idealnie trafiłaś w mój gust. że ja tego wcześniej nie słyszałam, dziękuję ;D
    a ten kolorowy bieg to musi byc fajna sprawa, coś jak "święto Holi" na wiosnę... uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach! Te koralowe Huntery! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, że pokazałaś kilka męskich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowe gadżety na biurko to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za kolejną garść perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy tu przed chwilą weszłam po dłuższej przerwie niebytności na cudzych blogach, od razu wiedziałam, że to specjalnie dla Ciebie napisałam dzisiaj u siebie posta - http://cruxinterpretum.blogspot.com/2013/07/you-can-get-it-if-you-really-want.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Piosenka idealnie wpasowująca się w tematykę bloga http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q-GLuydiMe4 musisz sprawdzić:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobały mi się momenty, których dwudziestolatkowie czują się starzy, sama prawda : D
    Poza tym wpis Edyty o wieczornym wywiadzie z ukochanym jest naprawdę świetny, warty wypróbowania.
    Super, że ciekawe miejsca można znaleźć w jednym punkcie- u Ciebie w Perełkach : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo perełki sielskie i anielskie :) zasiadam do czytania :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. O, muszę obczaić ten serial, bo akurat brakowało mi czegoś do oglądania ;> Jak obejrzę, to zdam relację, czy dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się że jeżeli chodzi o seriale telewizyjne to stacja HBO tworzy jedne z najlepszych

    OdpowiedzUsuń
  26. LemON - Nice

    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham twoje perełki tygodnia, bo zawsze znajduję coś dla siebie :) I znów mnie nie zawiodłaś, te kolorowe gadżety - cudo, czytając tych dwudziestolatków naprawdę się uśmiałam!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na perełki tygodnia czekam z niecierpliwością :) Masa inspiracji. :)
    Tym razem szczególnie spodobała mi się muzyka i tym sposobem id kilku dni w kółko słucham te dwa kawałki! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty